Заден мост - УЖАС
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Заден мост - УЖАС
Нямах си работа та тръгнах да се занимавам със задния мост щот можеше да го загубя из пътя, (е вярно, че Данката отнесе амалогията ама такъв е живота). Та по проблема, Понеже моста беше с разбите тампони, лагери, нямаше дискове в истинския смисъл на думата и беше с един блокирал спирачен апарат и взех мъдрото решение да го сменя целия щото в склада на Яворчо се разхождаше един перфектен от Е34 пък и беше със стабилизираща щанга, пък и нали всички казват, че на Е28 и на Е34 окачването е еднакво (да ама не) и аз горд го взимам тръгваме да го качваме на жълтия чиреп и се оказва, че моста от Е34ката е с 10 см по-дълъг от този на Е28цата, та следващата процедура която измъдрих беше да си купя два тампона и да ги набия на моята греда, което аз любезно направих и после реших да сваля носачите от Е34 и да ги тура на гредата от Е28, дотук добре станаха на гредата общо взето без много проблеми, качваме моста на чирепа и аз доволен, че си имам нов мост, че даже и опция за АБСче цъфта като фикус. Да ама не, оказа се, че като се тури моста гумите седят ксвити като на девствена осмокласничка пантофките и пак айде всичко долу. Ама нали съм стара къща и си имам една цяла Е28ца за части чийто мост си е цял ама и той за тампони ама аз нали тъпо копеле и ги набих на другата греда та се наложи Данката да пак да сваля и да разкача всичко ама тоя път от резервната. Свали човека носачите тури ги на гредата със здравите тампони и стигнахме до полуоските, да ама не и те нестават. Та сменихме фланците на дифа взехме полуоските от Е34 моста и ги турихме на мойта. Ама нали имаше и блокирал апарат та предварително бяха изчистени апаратите от Е34 и с ги сложихме на Е28цата, да ама пък тоя път накладките нестанаха и се наложи да ги пиля от двете страни. Да ама сега с тия носачи от резервната Е28ца немога да сложа 14 цола джанти щото опират в апаратите, явно седят по-навънка и ща неща си карам с 15ките а хубавите гуми си седят в гаража.
Та в тоя ред на мисли чак сега разбирам що като отида на симеон при Харабите и им кажа дай ми бушонче за габаритче, те ми казват: дай талон, застраховка, преглед, кръщелно, цвят, молба от мюфтиятя и чакай литургията да свърши и щи кажа колко модела има. Хора не си пипайте мостовете щото после и господ неможе да ги събере, (е аз мога де
)
Та в тоя ред на мисли чак сега разбирам що като отида на симеон при Харабите и им кажа дай ми бушонче за габаритче, те ми казват: дай талон, застраховка, преглед, кръщелно, цвят, молба от мюфтиятя и чакай литургията да свърши и щи кажа колко модела има. Хора не си пипайте мостовете щото после и господ неможе да ги събере, (е аз мога де

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аз за тва ти викам да си гилаш с трабанта 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ма аз защо останах с убеждението, че само от ранните е34 стават само горните носачи отпред на е28-цата...
нищо де, залудо работи...
Приятно моренце
Ати
нищо де, залудо работи...

Приятно моренце
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани