НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Колеги днес сутринта стана нещо много кофти.Качвам се аз на колицата бмв тдс 98 готов за работа и пълен с оптимизъм в тоя лаиняно пиклив ден дъжд,дъжд много дъжд,пъхам си ключа чакам си да подгреее като всеки ден и паля.Обаче не звяра не ще.Пак така няколко пъти същата работа.Има тоци върти даже на моменти препалва но до там като пусна ключа и тва е. Само едно ми стана ясно че не качва гориво като че ли върти като празна все едно е свършило горивото обаче аз имам 50 литра.Някъкви идеи помпа, нещо запушено или.......?????? 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Помпа в резервоара,потърси с търсачката има много теми по този въпрос
- CHUKANSKI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 4.11.2007
- Местоположение: city of СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0D
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
колега свещите смененял ли си ги?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Свещи 

Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Не съм ги пипал колега.Но те нали са само да подгряват. Ако не се лъжа подгряват си ми добре даже и препалва но като че ли няма гориво.За помпата в резорвара ще поровя. 

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
ivanov 530d написа:Свещи
И виж дали върви въздух пред прозрачния маркуч на нафтата.
- kerchona
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 6.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS
- Мечтае да кара: BMW
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Здравейте колеги,
и при мен се получи същия проблем преди няколко дни, но аз съм 90% сигурен, че е от помпата в резервоара, понеже имах много малко нафта и по този въпросния маркуч се виждаше как върви смесено -въздух и нафта.Когато отидох на бензиностанцията и сипах нафта нямаше никакъв проблем с паленето.
Някой има ли представа колко долу-горе излиза смяната на помпата в резервоара и лесно ли става това?
Предварително благодаря!
и при мен се получи същия проблем преди няколко дни, но аз съм 90% сигурен, че е от помпата в резервоара, понеже имах много малко нафта и по този въпросния маркуч се виждаше как върви смесено -въздух и нафта.Когато отидох на бензиностанцията и сипах нафта нямаше никакъв проблем с паленето.
Някой има ли представа колко долу-горе излиза смяната на помпата в резервоара и лесно ли става това?
Предварително благодаря!
Ти си това което правиш, а не това което говориш !
- D.Nikolov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: PlD/Hs
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 525d
- Мечтае да кара: BMW E92 M3
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Здравейте колеги за мен е чест и удоволствие да пиша в този форум,но като начинаещ моля да бъда извинен ако допусна някоя грешка.Горд собсвеник сам на БМВ 525d от около половин година.А сега към проблемът ми,който е сходен с този на колегите.Качвам се сутринта изчаквам да огаснат всички лапмпи да подгрее и трагвам да паля,ноо уви не стана чусе само едно Цък и това беше.Направими впечетление при повторния ми опит,че изгасват всички лампи с изключение на жълтата за ASC-то.Досега винаги си е изгавала заедно с др.те..моля за съвет от какво може да е
(сменял съм управлението на климатроника т.н "таралеж",с нов акомулатор съм) Моля ПОМОЩ




- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
kerchona написа:Здравейте колеги,
и при мен се получи същия проблем преди няколко дни, но аз съм 90% сигурен, че е от помпата в резервоара, понеже имах много малко нафта и по този въпросния маркуч се виждаше как върви смесено -въздух и нафта.Когато отидох на бензиностанцията и сипах нафта нямаше никакъв проблем с паленето.
Някой има ли представа колко долу-горе излиза смяната на помпата в резервоара и лесно ли става това?
Предварително благодаря!
Чувам суми от порядъка на 300лв. Но за свое душевно спокойствие ,извади първо старата-тествай я и виж цедката и в какво състояние е - почисти я. След това сложи едно невъзвратно клапанче преди горивния филтър и виж дали ще се оправи. При мен имаше ефект. Надявам се и при теб да минеш по-тънко.
Успех.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
При мен цената която си спомням от последния клиент,беше за краен клиент с труд,помпа към 150лв,така че цена от 300лв си е доста...
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
ако говорим за помпа примерно на вдо-сименс които вървят комплект с кошницата е нормална цена 300 лева с труда за 150 кинта някой вемо или от сорта пак не е лош вариант ама не карат повече от година
Барай шишарката Минкеее ....
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Колега моят съвет е да викнеш някой вриенд с компютър да види какво имаш,защото до преди 3 месеца и аз на мойте е39ка имах проблем-въртеше а не пали.Оказа се че е датчик на коляновия вал-развалил се е и не стига инфо до компютъра че вала се върти.Но може и да е помпа,за това на компютър,за да не сменяш здрави части.
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Приятелю това е стартера.слагаш я на 3-та или 5-та,лашкаш малко колата(ама по здравичко)въртиш и пали.Ако се чува само цък като дадеш на контакт-не изхвърля бендикса и така като я мръднеш на скорост се оправя.Мойта от 3 години е така,ама ми го прави супер рядко-през 5-6 месеца и така си я и карам.
- kerchona
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 6.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS
- Мечтае да кара: BMW
Re: НЕМОЖА ДА ЗАПАЛИ
Здравейте колеги!
Благодарности на всички, които взеха отношение по темата, но аз започвам да се замислям дали наистина е помпата в резервоара или нещо друго. Тогава като запали трудно наистина имах малко нафта и виждах как минава смес от въздух и нафта по маркуча отпред, има нещо друго, че това ми го направи при топъл старт, а при студен нямаше проблем
и след като запали тръгнах и я изфорсирах (настъпах газта повече) и след 100 метра тя загасна както си беше на "d" понеже е автоматик и доста ме учуди. Сега съм решил да и сипя нафта догоре и да видя дали ще има проблем при паленето от топъл старт, ако има трябва да търся проблема другаде
, ако някой има някакво по-добро предложение, нека го сподели.
Благодарности на всички, които взеха отношение по темата, но аз започвам да се замислям дали наистина е помпата в резервоара или нещо друго. Тогава като запали трудно наистина имах малко нафта и виждах как минава смес от въздух и нафта по маркуча отпред, има нещо друго, че това ми го направи при топъл старт, а при студен нямаше проблем


Ти си това което правиш, а не това което говориш !
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани