ЩЕ КУПУВАМ Е34 TDS-ИМАМ НЯКОЛКО ВЪПРОСА.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.08.2005

Мнение от FENKO E34 » 11 Авг 2005, 13:44

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ,КОИТО МИ ДАДОХА АКЪЛ!ОСТАВА ДА СИ НАМЕРЯ ТОВА КОЕТО МИ ХАРЕСВА ;)
DLS MASTER

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.08.2005

Мнение от FENKO E34 » 11 Авг 2005, 13:45

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ,КОИТО МИ ДАДОХА АКЪЛ!ОСТАВА ДА СИ НАМЕРЯ ТОВА КОЕТО МИ ХАРЕСВА ;)
DLS MASTER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 11 Авг 2005, 18:43

Здравеите
Относно автоматика мисля че зависи о две неща
-от темперамента на човека
-от самата скоростна кутия
Аз лично оценяма предимството на автоматичната скоростна кутия по удобно е при градско каране в големи задръствания тръгни спри тръгни спри , но извън града за мен ръчната скорустна кутия е просто ракош
Моето 525тдс беше аутоматик с три режима на каране -спорт-економик и зимно или при хлъзгав път
-спорта или така нареченият овер драив (бутона за предключване )не е разположен удобно долу ниско на барчето което ти отнема време и те разконцентрира когато го търсиш-карал съм доста аутоматици и за мен лично когато е разположен на самия скоростен лост е много по удобно и бързо(в краина сметка тои се използва когато ти е необходимо да ти се сменят предавкитв на по големиобороти -като изпреварваш например)
говоря за практичност.
Мое мнение е също че не им е много бърза скоростната кутия на 525тдс аутоматика имам в предвид (не сам карал ръчка сравнвам с другите дето ги имах )
Ако човек е спортна натура -динамичен в рътете аутоматика не би му допаднал , но ако я кара спокоино аутото безпорно дава повече удобство .
Аз лично за Бг не бих купил аутоматик -разтоянията са малки трафика извън града е натоварен в смисъл магистралите са къси а първокласните ни пътища са тесни (дано разбирате за какво говоря)
Сега карам една корола 1.8 16клапана ръчка имах и същата преди година аутоматик тръпката е различна при ръчката (колата ти е в ръцете)но попадна ли в задръстване съжалявам че не купих аутоматик (първа втора първа втора 30-45 мин)
това е моетомнение не е миродавно
Good luck
http://ide.li/modules.php?name=News&file=article&sid=3
тази страница ще помогне на некои да разберат за извора на моя опит

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 12 Авг 2005, 10:08

Тая статия е уникална умрях от смях :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Авг 2005, 14:49

Аз също бях най-големия противник на автоматика (както slavianko), докато не покарах една бимба 525dA в пордължение на 5к-6к км. Оттогава насам все продължавам да я карам и не мисля да я сменям за такава с ръчки....
Замислете се малко, магистралата за Бургас е... само 169 км!?!!!, а пътуването по маршрута София-Бургас прилича повече на градско каране, отколкото на извънградско :help: ... с толкова интензивно движение (да ме прощава bat Jeko).
Да не изпускаме и момента, че автоматичната скоростна кутия пази доста мотора...
Ta, като добавим и градското движение в София (както и другите градове), може да се заключи, че аутмата е по-практичен (по отношение на това дали има фън също съм готов да поспоря).

ПП Не забравяйте, че този който се заглежда по дизела не е фен на състезателното каране, в стил non stop в кетчупа..., но пък "печката" има други предимства (като турбинка + огромен въртящ момент), които в съчетание с подходящите техники на каране, повярвайте ми, дават впечатлителни (както е модерно да се казва) резултати! ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Авг 2005, 14:54

FENKO E34 написа:БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ,КОИТО МИ ДАДОХА АКЪЛ!ОСТАВА ДА СИ НАМЕРЯ ТОВА КОЕТО МИ ХАРЕСВА ;)

Би ли престанал да използваш главните букви?! Това означава, че викаш (на някого).
ПП. Адаш, това писание можеш да го изтриеш в последствие...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 12 Авг 2005, 19:23

да де ама не най слабото място главата има и по-слабо помпата,но понеже е изписано много няма да се повтарям.
Мотора е хубав, аз лично го предпочитам пред 2.0 д к- рейла

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 12 Авг 2005, 22:25

Другото което си мисля за проблемите по мотора, е километрите, щото дизел които вземе не слиза от него, в Германия като си вземах моето БМВ търсих дизел, но за парите които имах, можех да си взема дизел на 480 000 до 600 000,. а по автокъщите бяха на 180 000км- 200 000км, значи дори от Германия от автокъща колата може да е на 600 000 км, макар и да пише 200 000, така че е нормално на тия километри да се получават такива неща, мотора е супер, но не е вечен, за това си взех бензиново за същите пари, на 200 000 км, Дизелака си е супер мотор иначе

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Авг 2005, 22:35

BAYRON написа:да де ама не най слабото място главата има и по-слабо помпата,но понеже е изписано много няма да се повтарям.
Мотора е хубав, аз лично го предпочитам пред 2.0 д к- рейла

По отношение на слабо и по-слабо място, мога да каже, че по принцип на 200к км се сменя турбото, регулира се веригата, на ххх км (не знам точно при какъв пробег) -> ГНП (нафтовата помпата) и т.н.
С 2 думи, ако колата се поддържа, което в БГ условията е много скъпо, дори мотора да е на 600к км, няма да има проблем.
Ние обаче, нали сме по-беднички от германчетата, та си караме колата, докато не се счупи :idea:
Това е тъжната действителност! :(
ПП1. Надявам се скоро да се пооправят нещата тук, че иначе ... не ми се мисли.
ПП2. BAYRON, какви са ти доводите против 2.0d -> и/или Common Rail-a като концепция? Просто от любопитство...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 12 Авг 2005, 23:30

:OT: доста строшени Е46 320d съм виждал-просто констатация от мои наблюдения, имаше един период, през който бях почти всеки ден в сервиза на БМВ, тъкъв наплив ми се видя направо неестествен :shock:
Относно Common Rail-дал господ всекиму :D особено ако пследните цифри са 35 и да има две братчета- охлювчета, малко и голямо!
535d-Формула1 :D
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 13 Авг 2005, 15:38

Tod написа:Относно Common Rail-дал господ всекиму :D ...
особено ако пследните цифри са 35 и да има две братчета-
охлювчета, малко и голямо!
535=Формула1 :D

Ти каза правилната молитва братко Tod!
АМИН!
:mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 16 Авг 2005, 0:40

ICE написа:
Tod написа:Относно Common Rail-дал господ всекиму :D ...
особено ако пследните цифри са 35 и да има две братчета-
охлювчета, малко и голямо!
535=Формула1 :D

Ти каза правилната молитва братко Tod!
АМИН!
:mhihi: :mhihi: :mhihi:

АМИН

ICE написа:
BAYRON написа:ПП2. BAYRON, какви са ти доводите против 2.0d -> и/или Common Rail-a като концепция? Просто от любопитство...


ICE това което казах не е трърдение против новата концепция, напротив аз съм поклонник на дизела и много тача новите технологии.
Имам предвид в сравнението двата двигателя защото дават горе долу еднакви показатели.
Значи ТДС-аси има характерен шум както и другия разбира се .......
от това не може да се избяга на место си е шумен но хармоничен.
Новия мотор обаче еднинствено го докарва ан място този мекия звук който ти гали ухото.
При по ранното включване на турбината се получава едно хуркане което е характерно при комън рейла даже мога да объркам БМВ с АУДИ много са шумни в началния момент на старта и това си е от самото запалване.
Това на пръв поглед или на първо ухо като ги чуеш единия с другия нямат нищо общо обаче не е така. Общото е че и двата са капризни като жени ужасно капризни за хора които чуват капризите разбира се !!!!!!
Вибрациите са едни и същи да не кажа че ТДС-а има по малки вибрации което идва от двата цилиндара повече от другия .
Вървежа е еднакъв с този на 230д 150 кончета 136 направо не върви ако ме питате мене. Купето на новата е по голямо/ не разполагам с цифри/ . От разликата която съм правил 320 д реягира по -бурзо в ниските обороти само това което не я прави по бърза .
Тук обаще ше навляза в нормалните спорове за оборотите и за това няма да продължавам.
ТДС-а влиза смело в историята като сполучливмотор на БМВ и ако някой е карал запазен ТДС на малко км има още но все пак има ще разбере защо има толкова почитатели тая машина. Неможе в настоящия момент да се сравнява един дизел на 100 и един на 500 км та било и тдс или так каквото и да е .
Аз имам един ситроен на който съм му свил около 200 к и трябва да ти кажа че като го купих вървеше като БМВ сега пак ме вози ама го усещам че му идва и нанего времето. Пали на -20 но това е перфектна центровка само а има хиляди други мерила.
Акоп се сменят шайбите на коляновия и разпределителния вал, алтернатор климатик визко ролки молки и тям оптегачи то ТДС-а ще има по мек звук от комън рейла ама това зазбирасе влиза в противорешие с другата концепция -що да давам 15 бона за ТДС на 10 години като за тия пари мога да си купя 67 години по нова коала.
Ето това е основния проблем на сравнениетоиначе като гледам каква кола караш ти се радвам .
Друго което се сещам напиши моляте колко ти струва една дюза за да караш 161 мисля дизелови кончета . Нафтата е една и съща а дюзите не са.Ъова е като при бензините неможеш да ги кара тия БМВ-та с 86 бензин искат тяхното. Този В паур е пунта мара ако си въждал как се кръщават бензиностанциите ще разбереш че горивото се различава само по количеството добавки. Не визирам нищо защото веднага ще имам опоненти. Е кажи ми как Мимава навтата като при теб 0.050 микрона ти е по тясна /цифката/ образно казано а боклука който сипваме е един и същ дали ще се разпрашава така кактоп трябва за да получим ефекта от многоте бара .
Когато тод е ходил е сервиза и е гледал не естествено много БМВ-та е по тази причина не по друга, не защото е дало фира турбото/това не е мергел / а само заради дюзите.
на ТДС-те им чука най често 5 дюза незнам защо и ако се пука глава то е пак на 5-а дупка, но при тая всичката какафония от звуци не е дразнещо докато при другия йкато чукне дюза се чува от 100 метра.
И като за последно в ущърб на ТДс-а той е много ама много зависим от температурата за което съм чул от майстори че свалят с 2-3 градуса температурата на двигателя и се джитка смело. Просто Инжинерите на БМВ нетипично за тях не са се застраховали в отношение ан температуата и за да добият 143 коня са ни принудили да си варим яйцата в казанчето за водата ;) НО ако си уважаващ себеси драйвер и си гледаш всичко да ти е наред --няма лошо бмв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ЩЕ КУПУВАМ Е34 TDS-ИМАМ НЯКОЛКО ВЪПРОСА.

Мнение от slavianko » 16 Авг 2005, 13:03

Това за главите наистина го обарнахме на чат. Аз не сам от тези дето не гледат стрелките по таблото. След тези ми патила вече даже гледам повече от необходимото. Знам че в повечето случаи този ремонт е в следствие на неправилна експлоатациа обслужване и тн. Аз наистина съм много доволен от моята, просто отбелязвам да се гледа за евентуален такъв дефект. Щото след като аз случих на такива не значи че и вие ще случите. Ама тук става вапрос за пари и трябва човек да елиминира всички тези вазможности преди да ги даде. Та савета ми беше човека да си провери за такива че да му е мирна главата после. За информациа моята глава я купих последният път от германия от магазина за 800 евро. тук в БГ са много скъпи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ЩЕ КУПУВАМ Е34 TDS-ИМАМ НЯКОЛКО ВЪПРОСА.

Мнение от slavianko » 16 Авг 2005, 13:24

Абе вие чукайте на дърво. Щото аз гледам стрелките на температурата, сутрин като я запаля не тръгвам докато не загрее, никога не съм я прегрява или юркал не я давам на никой да я кара даже купих друга кола на жената че да не ми я иска и пак стана. Как са я карали тези преди мене нямам представа. ама ако и човека дето иска да си купува такава нека ме послуша за евентуални такива дефекти пак да му е мирна главата. Просто исках да му дам съвет. Аз не съм специалист в тази област. Сигурен съм че повечето от вас разбират повече от мен на тази тема. Просто съм един фен на тази марка кола и модел, въпреки че много хора се биха отрекли след такъв карък аз си харесвам моята въпреки това. Дори скоро мисля да си купя следващият модел пак със същият мотор. Ама този път вярвайте ми ще внимавам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ЩЕ КУПУВАМ Е34 TDS-ИМАМ НЯКОЛКО ВЪПРОСА.

Мнение от slavianko » 16 Авг 2005, 13:26

Абе вие чукайте на дърво. Щото аз гледам стрелките на температурата, сутрин като я запаля не тръгвам докато не загрее, никога не съм я прегрява или юркал не я давам на никой да я кара даже купих друга кола на жената че да не ми я иска и пак стана. Как са я карали тези преди мене нямам представа. ама ако и човека дето иска да си купува такава нека ме послуша за евентуални такива дефекти пак да му е мирна главата. Просто исках да му дам съвет. Аз не съм специалист в тази област. Сигурен съм че повечето от вас разбират повече от мен на тази тема. Просто съм един фен на тази марка кола и модел, въпреки че много хора се биха отрекли след такъв карък аз си харесвам моята въпреки това. Дори скоро мисля да си купя следващият модел пак със същият мотор. Ама този път вярвайте ми ще внимавам.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook