Колеги, едно въпросче със странен характер.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Колеги, едно въпросче със странен характер.
търсих да видя или да прочета някъде, но или не намерих или няма писано по темата.
Карам 525d, но съм решил да слагам М-брони, но с двете дупки на задната броня. Говорих с един майстор който слага гърнета и той ми каза, че ще махне задното(оригиналното) и ще нагласи всичко и ще го направи като на М!
Така дотук всичко добре, но въпроса ми е, ако махна гърнето и ако сложа всичко това, което съм решил, ще навредя ли на колата?
Ако някой знае някакво решение, да съдейства, ако може, че голям мерак, голямо нещо
Карам 525d, но съм решил да слагам М-брони, но с двете дупки на задната броня. Говорих с един майстор който слага гърнета и той ми каза, че ще махне задното(оригиналното) и ще нагласи всичко и ще го направи като на М!
Така дотук всичко добре, но въпроса ми е, ако махна гърнето и ако сложа всичко това, което съм решил, ще навредя ли на колата?
Ако някой знае някакво решение, да съдейства, ако може, че голям мерак, голямо нещо

Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
Слагаи смело.Не виждам кое те притеснява или по скоро какво са ти казали ?
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
брато не си махаи задното гърне, щото много бързо ще ти замине турбото
казах ти звънни , ще се видиме и ще ти издам таината, нищо не се маха, всичко си става фабрично да си е*е мамата.. ;Р
и ще ходиме при маистора заедно щото мислим и на тая кочина да го направим
казах ти звънни , ще се видиме и ще ти издам таината, нищо не се маха, всичко си става фабрично да си е*е мамата.. ;Р
и ще ходиме при маистора заедно щото мислим и на тая кочина да го направим

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
BMW-E39 написа:брато не си махаи задното гърне, щото много бързо ще ти замине турбото
казах ти звънни , ще се видиме и ще ти издам таината, нищо не се маха, всичко си става фабрично да си е*е мамата.. ;Р
и ще ходиме при маистора заедно щото мислим и на тая кочина да го направим
Колега защо ще замине турбото ?
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
ами защото газовете излизат с по-голяма скорост, и турбината се развърта повече... когато е без катализатори пак се получава това нещо.
иначе когато се слага и пушки от дясно и не са само тръба, а и гърне не пречи ли издутината от резервната гума?
иначе когато се слага и пушки от дясно и не са само тръба, а и гърне не пречи ли издутината от резервната гума?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
BMW-E39 написа:брато не си махаи задното гърне, щото много бързо ще ти замине турбото
казах ти звънни , ще се видиме и ще ти издам таината, нищо не се маха, всичко си става фабрично да си е*е мамата.. ;Р
и ще ходиме при маистора заедно щото мислим и на тая кочина да го направим
Отиваме, няма грижи.
майстора ми каза, че ще изведе тръба от гърнето(преди гърнето), нямал да го маха, а от там кривка към другата страна и ще направи лице като на гърне просто заради пушека

Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
LUCIFER'S написа:ами защото газовете излизат с по-голяма скорост, и турбината се развърта повече... когато е без катализатори пак се получава това нещо.
иначе когато се слага и пушки от дясно и не са само тръба, а и гърне не пречи ли издутината от резервната гума?
АААААААА.Не сьм сьгласен ама както и дае .То има баипасни клапани за тая работа,по скоро няма да надува достатьчно
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
LUCIFER'S написа:ами защото газовете излизат с по-голяма скорост, и турбината се развърта повече... когато е без катализатори пак се получава това нещо.
иначе когато се слага и пушки от дясно и не са само тръба, а и гърне не пречи ли издутината от резервната гума?
то няма да се слага гърне, само имитация, ще се виждат тръбите, зад тях обаче ще има добре оформена ламарина(нераждъвейка) напомняща за много коне


Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
presko79 написа:АААААААА.Не сьм сьгласен ама както и дае .То има баипасни клапани за тая работа,по скоро няма да надува достатьчно
Да то има уест гейт (байпас клапан) за по-новите променлива геометрия и когато газовете излизат с по-голяма скорост по бързо развъртат турбината по-бързо надува и по често отваря байпаса или се променя геометрията... турбината свири повече от по бързото достигане на налягането и разтоварва
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
LUCIFER'S написа:Да то има уест гейт (байпас клапан) за по-новите променлива геометрия и когато газовете излизат с по-голяма скорост по бързо развъртат турбината и по често отваря байпаса или се променя геометрията... турбината свири повече от по бързото достигане на налягането и разтоварва
Аз съм бос на тази тема, но кое ще е по практично, тръба преди гърнето или без гърне и въпросният бай пас(който нямам и идея къде се слага)
А ако реша да сложа чип(евентуално), кое е ще е по добре, гърнето или пак този бай пас?
Махнах катализаторите (с 4 гърнета съм бил или 4 катализатора - не помня) та сложих резонатори на тези по средата, а тези по отпред, които са си на колата още не съм ги пипал, но нищо не се промени по вървенето.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
525bmw написа:... майстора ми каза, че ще изведе тръба от гърнето(преди гърнето), нямал да го маха, а от там кривка към другата страна и ще направи лице като на гърне просто заради пушека
Колега ако изведеш тръба преди гърнето какви сили ще карат газовете да преминават през гърнето (пътя с по-високо съпротивление) а няма да излизат направо през тръбата с "лице като на гърне" т.е. байпаса (пътя с по-малко съпротивление)

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
525bmw написа:
Аз съм бос на тази тема, но кое ще е по практично, тръба преди гърнето или без гърне и въпросният бай пас(който нямам и идея къде се слага)
А ако реша да сложа чип(евентуално), кое е ще е по добре, гърнето или пак този бай пас?
Махнах катализаторите (с 4 гърнета съм бил или 4 катализатора - не помня) та сложих резонатори на тези по средата, а тези по отпред, които са си на колата още не съм ги пипал, но нищо не се промени по вървенето.
говориме, за самата турбина, при теб е с променлива геометрия и коментираме, че когато се отпуши генерацията газовете започват да излизат по-бързо и съответно развъртат повече турбината... никакъв байпас не се слага, освен ако не правиш някаква генерация, няма да задълбавам... това което трябва да направиш е да си махнеш и първите два катализатора (евро 3 изпълняват те) и назад си я оставяш така е друго е, ако искаш да си с пушки и от дясно...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
точно това е въпроса, че искам и от двете страни
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
tsb_bg написа:525bmw написа:... майстора ми каза, че ще изведе тръба от гърнето(преди гърнето), нямал да го маха, а от там кривка към другата страна и ще направи лице като на гърне просто заради пушека
Колега ако изведеш тръба преди гърнето какви сили ще карат газовете да преминават през гърнето (пътя с по-високо съпротивление) а няма да излизат направо през тръбата с "лице като на гърне" т.е. байпаса (пътя с по-малко съпротивление)
Затова нищо не разбирам и питам,...... по светнатите да ми кажат.
Ако слагам и от двете страни, да махам ли гърнето и направо тръби
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Колеги, едно въпросче със странен характер.
ами за това което искаш има такива специално направени гърнета, които с една тръба прехвърлят и за от другата страна.... другото си е чисто БГ вариант и мога да ти дам съвет там където включваш тръбата за дясно да е с по- малък диаметър ф50мм и да се включва с по малък отвор примерно дупката на оригиналната да е ф30 за да не стане това за което ти каза tsb_bg
ето и 2 варианта набързо го надрасках..

ето и 2 варианта набързо го надрасках..

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани