имал ли съм темпомат и чеинджър?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
LUCIFER'S написа:там на тази лайсна по-старите имат и копче за темпомата !
А от къде се управлява, аз не съм виждал такова нещо

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
ами на тази която видях пак волана си е мулти, но имаше и такова копче допълнително на лайсната... На един клиент на Ivanov 530d, тдс беше колата.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
LUCIFER'S написа:ами на тази която видях пак волана си е мулти, но имаше и такова копче допълнително на лайсната... На един клиент на Ivanov 530d, тдс беше колата.
Не виждам логиката след като на управлението на волана си го има бутона I/0 (ON/OFF) да го дублират и то на такова неудобно място (особено в движение) освен ако не е побългарявано ....
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
аз незнам питам вас по вещите за да разбера дали е била с мултиволан ,
а при воланите само бега с бутоните ли се сменя ?

нещо такова ли е?
а при воланите само бега с бутоните ли се сменя ?

нещо такова ли е?
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
cls6666 написа:аз незнам питам вас по вещите за да разбера дали е била с мултиволан ,
а при воланите само бега с бутоните ли се сменя ?
Това на снимката е 7-ца, а не 5-ца !!!
Двете планки с бутоните за управлението на аудио системата и телефона (от ляво) и на темпомата и циркулацията на въздуха на климатика или евентуално на отоплението на волана (от дясно) са отделни детайли
И самия волан и AIRBAG-a са различни за да могат да се монтират тези планки (да не говорим за пистите на лентовия кабел)
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
На по-старите Е39 темпомата се активира от този допълнителен бутон,на по-новите си е само от волана 

Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
А ON/OFF бутона на волана има ли го и каква роля играе ако го има?
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
ето какво намерих до момента
viewtopic.php?f=35&t=180163&hilit=%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/11/10320_627.JPG
ако имам подготовка за темпомат ми трябва само подходящия мултиволан с лентов кабел 7 пистов и всичко си работи правилно ли е?
viewtopic.php?f=35&t=180163&hilit=%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/11/10320_627.JPG
ако имам подготовка за темпомат ми трябва само подходящия мултиволан с лентов кабел 7 пистов и всичко си работи правилно ли е?
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
Миналата година по време на Октобър веста купихме за един авер от Мюнхен Е-39-520 I.Аутоматик 97 год.производство.С превкл.м/у аудиото и волана за темпомата и естествено с мулти..Да, има и такъв вариант.
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
cls6666 написа:ето какво намерих до момента
ако имам подготовка за темпомат ми трябва само подходящия мултиволан с лентов кабел 7 пистов и всичко си работи правилно ли е?
За пръв път виждам такова нещо

За темпомата в коша ще ти трябва моторчето със стойката и жилото до дросела, а в купето ключето на съединителя/спирачката заедно с окабеляването
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
tsb_bg написа:За темпомата в коша ще ти трябва моторчето със стойката и жилото до дросела, а в купето ключето на съединителя/спирачката заедно с окабеляването
Това е TDSм няма нужда от моторче и жило.Там е с потенциометър на газта.
Трябва му един мултиволан и би трябвало всичко да тръгне.
- obi_fix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '03
- Мечтае да кара: 760Li
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
съжелявам че ви прекъсвам но се зачетох и се зачудих какво точно е темпомат ? 

Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
mad_presley написа:... Това е TDSм няма нужда от моторче и жило.Там е с потенциометър на газта. Трябва му един мултиволан и би трябвало всичко да тръгне.
За мен леките автомобили по презумпция са бензинови и без газови инсталации ...

Не видях колегата да е писал какъв е мотора или да е писал нещо по въпроса в профила (то си е и за негова сметка) - освен да си го погледнал по VIN-а ....
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
obi_fix написа:съжелявам че ви прекъсвам но се зачетох и се зачудих какво точно е темпомат ?
Темпомат, Автопилот, Круиз Контрол .... най-общо система, която поддържа предварително зададена скорост
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: имал ли съм темпомат и чеинджър?
tsb_bg написа:mad_presley написа:... Това е TDSм няма нужда от моторче и жило.Там е с потенциометър на газта. Трябва му един мултиволан и би трябвало всичко да тръгне.
За мен леките автомобили по презумпция са бензинови и без газови инсталации ...![]()
Не видях колегата да е писал какъв е мотора или да е писал нещо по въпроса в профила (то си е и за негова сметка) - освен да си го погледнал по VIN-а ....
Както написах по-горе и бензините произведени след 09.98 също нямат нужда от модул, моторче и жило, защото пак са с електронна газ. От М52ТУ нататък, с три думи... А моя темпомат го свалих от кола около 96 г. произведена и копчето за включване е на лайсната. Копчето на мултиволана не е*ава да стартира функцията, иначе другите, управляващите си бачкат както трябва. Мисля, че това има връзка с модула или фърмуеъра на същия. По тази причина си купувах и лайсна с дупка. Евентуално може да се прекодира и да се направи да се стартира от волана ама ми се стори по-голям филм, при положение, че имах бутона.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани