ЩЕ КУПУВАМ Е34 TDS-ИМАМ НЯКОЛКО ВЪПРОСА.
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
ЩЕ КУПУВАМ Е34 TDS-ИМАМ НЯКОЛКО ВЪПРОСА.
ЗДРАВЕЙТЕ ФЕНОВЕ
НОВ СЪМ,А И ДОСЕГА НЕСЪМ ИМАЛ БМВ,ТАКАЧЕ РАЗЧИТАМ ДА МЕ ПРОСВЕТЛИТЕ ОТНОСНО НЯКОИ ВЪПРОСИ.ТЪРСИХ ИЗ ФОРУМА,НО НЕ НАМЕРИХ ОТГОВОРИ НА ВСИЧКО
ТА ЗНАЧИ ИСКАМ Е34 ТДС
ИНТЕРЕСУВА МЕ ДА ЧУЯ ОТ ХОРА С ОПИТ-ПРИМЕРНО БАТ ЖЕКО
И ДР.-ИМА ЛИ СЛАБИ МЕСТА МОТОРА И ТРЯБВАЛИ ДА СЕ ВНИМАВА КОНКРЕТНО С НЕЩО
2 РО-КОЛКО ЩЕ СТРУВА ДА СЕ СЛОЖИ ХУБАВ ЧИП НА ДВИГАТ.И ИМАЛИ СМИСЪЛ/ЩЕ ВЪРВИ ЛИ ПОВЕЧЕ,ЩЕ СЕ ПРОМЕНИЛИ РАЗХОДА
/.3 ТО-ИСКАМ ДА Е АВТОМАТИК-ТОВА ПРОБЛЕМ ЛИ Е ИЛИ ЩЕ Е ПО-ДОБРЕ ДА Е РЪЧКА?ТОВА Е.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ,КОИТО ЩЕ МЕ ПРОСВЕТЛЯТ 








Относно автоматик или ръчка, моето мнение е, че БМВ с автоматик може да вземеш за жена си или за гаджето си, това са американски простотии (автоматика), педал за тръгване, педал за спиране, нямаш пълен контрол над колата, не усещаш красотата да караш бавареца. Вземи си ръчка брато, там е истината.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
За чип тунига виж тук http://www.digitaltuning.bg/products.php. Мотора е много надежден и добър, но е хубаво преди да вземеш колата, да я закараш на диагностика в ДАРУ КАР, защото може да е юрена зверски. Естествено, за да ти е всичко наред, трябва да му купуваш само най-доброто масло, антифриз и т.н. и да си спазваш километрите за профилактика и обслужване. БМВ е скъпа марка, шъ знайш, ако искаш да те слуша и да те кефи, ще трябва да се бръкнеш... обаче си е БМВ, нема друга като нея. За автоматика си казах вече мнението по-рано, дано не съм обидил некой, ама за мене по убаво от ръчката нема. А и не дай боже да стане нещо с автоматика, направо снасяш като кокошка-рекордьорка, братче, това е. По мое мнение го взимай, наточи го - чип тининг, гуми, джанти и т.н., и си следи обслужването и профилактиката. Ако го правиш това, само караш и забравяш за проблеми. Айде.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
А би ли си намалил аватара? Все пак има някакви правила в този форум и се опитваме да ги спазваме.
Мисля че няма да е проблем и да е малко по-голям. Но не чак толкова
Контролен панел за Аватари
Показва малка картинка под вашите детайли в съобщенията. Само една картинка може да бъде показвана, с основа не по-голяма от 80 пиксела, височина не по-голяма от 80 пиксела и размер на файла не по-голям от 6kB.
Мисля че няма да е проблем и да е малко по-голям. Но не чак толкова


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ЩЕ КУПУВАМ Е34 TDS-ИМАМ НЯКОЛКО ВЪПРОСА.
брато ако искаш съвет ще ти дам няколко: От Русе съм и карам ТДС това ми е третата ТДС-ка и първата с автоматична кутия. Никога преди не съм имал автоматик а повярвай ми сменил съм доста. По голяма екстра от автоматика няма. Преди това и аз бях против: то не е ли ръчка... Сега друго не бих си взел. Все пак това си е мое мнение. Що се отнася до мотора. Вярвай ми това животно върви невероятно добре за дизелов автомобил и не отстъпва грам на бензиновите. Е не на всички бензинови все пак. Има обаче и някой лоши черти. И на трите съм сменил главите. Сега някой ще кажат че зависи от този зад волана и това е вярно но работата е там че ги купувам и те малко след това ги пукат. Сега тази последната я карам почти 150000км. и нямам грижи но съм с нова глава. Просто този модел си имат там слабо място точно между 5ия и 6ия цилиндър и трите бяха спукани там. Та мисълта ми е ако колата е около 300000км и не е със вече сменена глава, вярвай ми ти ще я сменяш ако я купиш такава. Друго лошо не мога да кажа.
Да, бе, е така се пукат главите от нищо! Що не се е спукала на мойто БМВ, дето веднъж я вкарах в червения сектор щото ми се скъса ремъка на водната помпа, а аз бях в оживен трафик лятото и додето да се изтегля и да спра и стрелката влезе в червения сектор. Ама на главата и няма нищо. Пукат се защото някой го е пуснал това вече като легенда и оттука всички повтарят, кой карал тд, кой не - ама всички знаят, че се пукат. Те се пукаха при 2.4тд, сега почнаха да се пукат и при 2.5тд, та и при тдс-а. Айде нема нужда! При мене стрелката за температурата сега лятото не може да стигне центъра, пък камо ли да загрее.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Ми много ясно че са прегрявани. Щото като си "състезател" нали гледаш в пътя, па не гледаш в лампите на таблото. А като ти изтече отнекъде малко антифриз (от тънкажа, дето си е жива оцветена гола водица), нема кой да погледне, защото "то като е БМВ не моо съ счупи", и си го карат ей така, на въздушно охлаждане. Не ще се спука главата, ще се напукат и мигачите при такова внимание.
Не бой се, бе пич, карай я на диагностика, ако й е добре двигателя, закарай я да я видят и отдолу как е, удари му един пазарлък (най-добре е да разпечаташ некои мнения от форума като се пазариш, кажи му на продавача да ти даде и една резервна глава
) и я взимай ако оня има нерви да издържи след всичките глупости дето се наговориха за глави на тд, дето летят на парчета под капака
.
Айде.
Не бой се, бе пич, карай я на диагностика, ако й е добре двигателя, закарай я да я видят и отдолу как е, удари му един пазарлък (най-добре е да разпечаташ некои мнения от форума като се пазариш, кажи му на продавача да ти даде и една резервна глава


Айде.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Имам чувството, че я обърнахте на чат тази тема. Минете на ЛС, в противен случай ще заключа темата и ще я поразчистя.

- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
Мисля че е добре да се спазва добия тон въвъ форума тои е за това да потърсим отговор на въпроси които ни тревожат понякога безплатно.
не че всичко е 100% истина но които има малко хал хабер може да отсее по нещо.
Аз ще споделя за главите.
БМВ с страхотен автомобил, мотора на М51 е една техническа новост за началото на 90 те години, продаден е патента на Опел и Ровер така че повече да го рекламирам требва да цитирам стоиности .
След много лутане по еднин проблем (надуване на мъркучите над 150 км )се смениха 2 глави (колата беше купена с нова глава и после и двете бяха нови) видяхме че има разлиака между отворите на главата и тези на гарнитурата (отворите за водата)(некои от вас мерил ли ги е?)Има разлика макар и да купуваме все наи скъпите гарнитури. при тази разлика се получава намаляне на потока не беше там проблема обаче.
След като сменихме разпред.вала всичко заспа.(според нас имаше износване на циментацията на вала и се получава неправилно изпразване на цилиндрите)
Сега след много пипане и четене разбирасе си мисля че може би ако бехме сменили веригата към вала бихме си спестили смената на вала.Сега си мисля че и водната помпа не беше проверена в какво състояние са лопатките - е до 150 не даваше проблеми .
Проби много но къде е проблема --е това е комплексен въпрос.(gore ne opiswah moqta kola )
На основния въпрос за ТДС моето мнение е добър избор за много здрав дизелов автомобил при закопуването на които е необходимо да се направи една дребна инвестиция (вериги и обтегачи , водна помпа и термостат и измиване на радиаторите)но като си помисля каквато и кола да купя на 7-10 години бих сменил ангренажа незвисимо верига или ремък термостат и радиатор едно измиване , това са неща които ни гарантират едно спокоино шофиране (е има и други консумативи като накладки филтри масла но....)
Така че приателю търси си "каката" малко подръжка и поле смело и умната.
Good luck
Мисля че е добре да се спазва добия тон въвъ форума тои е за това да потърсим отговор на въпроси които ни тревожат понякога безплатно.
не че всичко е 100% истина но които има малко хал хабер може да отсее по нещо.
Аз ще споделя за главите.
БМВ с страхотен автомобил, мотора на М51 е една техническа новост за началото на 90 те години, продаден е патента на Опел и Ровер така че повече да го рекламирам требва да цитирам стоиности .
След много лутане по еднин проблем (надуване на мъркучите над 150 км )се смениха 2 глави (колата беше купена с нова глава и после и двете бяха нови) видяхме че има разлиака между отворите на главата и тези на гарнитурата (отворите за водата)(некои от вас мерил ли ги е?)Има разлика макар и да купуваме все наи скъпите гарнитури. при тази разлика се получава намаляне на потока не беше там проблема обаче.
След като сменихме разпред.вала всичко заспа.(според нас имаше износване на циментацията на вала и се получава неправилно изпразване на цилиндрите)
Сега след много пипане и четене разбирасе си мисля че може би ако бехме сменили веригата към вала бихме си спестили смената на вала.Сега си мисля че и водната помпа не беше проверена в какво състояние са лопатките - е до 150 не даваше проблеми .
Проби много но къде е проблема --е това е комплексен въпрос.(gore ne opiswah moqta kola )
На основния въпрос за ТДС моето мнение е добър избор за много здрав дизелов автомобил при закопуването на които е необходимо да се направи една дребна инвестиция (вериги и обтегачи , водна помпа и термостат и измиване на радиаторите)но като си помисля каквато и кола да купя на 7-10 години бих сменил ангренажа незвисимо верига или ремък термостат и радиатор едно измиване , това са неща които ни гарантират едно спокоино шофиране (е има и други консумативи като накладки филтри масла но....)
Така че приателю търси си "каката" малко подръжка и поле смело и умната.
Good luck
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: ЩЕ КУПУВАМ Е34 TDS-ИМАМ НЯКОЛКО ВЪПРОСА.
slavianko написа:брато ако искаш съвет ще ти дам няколко: От Русе съм и карам ТДС това ми е третата ТДС-ка и първата с автоматична кутия. Никога преди не съм имал автоматик а повярвай ми сменил съм доста. По голяма екстра от автоматика няма. Преди това и аз бях против: то не е ли ръчка... Сега друго не бих си взел. Все пак това си е мое мнение. Що се отнася до мотора. Вярвай ми това животно върви невероятно добре за дизелов автомобил и не отстъпва грам на бензиновите. Е не на всички бензинови все пак. Има обаче и някой лоши черти. И на трите съм сменил главите. Сега някой ще кажат че зависи от този зад волана и това е вярно но работата е там че ги купувам и те малко след това ги пукат. Сега тази последната я карам почти 150000км. и нямам грижи но съм с нова глава. Просто този модел си имат там слабо място точно между 5ия и 6ия цилиндър и трите бяха спукани там. Та мисълта ми е ако колата е около 300000км и не е със вече сменена глава, вярвай ми ти ще я сменяш ако я купиш такава. Друго лошо не мога да кажа.



31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани