Питане за Е30 324тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Питане за Е30 324тд
Момчета здравейте от скоро чета форума и ми харесва.
Сега на въпроса какво по специално трябва да се прегледа на едно такова БМВ при евентуална покупка.
В смисул попаднах на една обява за такова комби за 3600лв но не су много запознат с анатомията на Е30, а като се има в предвит че до сега не сум имал мой дизел ви става ясно че лесно могат да ме преметнат.
Ще сум благодарен да ме просветлите малко!
Сега на въпроса какво по специално трябва да се прегледа на едно такова БМВ при евентуална покупка.
В смисул попаднах на една обява за такова комби за 3600лв но не су много запознат с анатомията на Е30, а като се има в предвит че до сега не сум имал мой дизел ви става ясно че лесно могат да ме преметнат.
Ще сум благодарен да ме просветлите малко!
Ами не съм мноого конпетентен но ще опитам тати имаше 524тд същия мотор за е30 не сън на ясно много но погледни на главата правена ли е и си направи сметка на колко км е при тия мотори главата се обажда на около 2 00000 км тва много зависи от стила на каране виж също така турбото как работи питай колко гори по принцип не трябва да гори повече от 8/100км това е от мен надявам се че съм помогнал поне малко
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ОК може и на лс да ме светнете колко трябва да е компресията а как да разбера дали е правена главата тоест тя може да е направена добре и да не личи,ами турбото как да разбера че не е добре и тн.
Заведи колата некъде да й направят грамотна диагностика и не слушай глупости за пукане на глави! Мойта е на 230 000 км и нема никакъв проблем с главата, стрелката за температурата не стига средата дори в големите жеги. Хубавото на този двигател е че можеш да му дръпнеш един чип тунинг, а после да му сложиш и едно интеркулерче и да я откараш на над 150 коня (от 115 оригинално). Па нека ти е зле! Харчи: извънградско 8-ца, градско 10-ка, твърдо. Ама то на мене ми е по-тежък и десния крак, а турбото знаеш ли как хубаво дърпа! Сипвай си и хубаво масло и антифриз, купи и за хидравликата декстрон 3-ка, и караш!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
бе пич колата си е супер бре
нее праено ни турбо ни глава
зимата на минус 20 градуса си пали както и сега
нее праено ни турбо ни глава
зимата на минус 20 градуса си пали както и сега

само гасссс на ИС-ката
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
niko_first написа:бе пич колата си е супер бре
нее праено ни турбо ни глава
зимата на минус 20 градуса си пали както и сега
Като ти погледнах профила и зацепих че май ти си продавача
Но интересно защо не си пуснал обява и тук във форума

иначе трябва да е ебати случайността щото като звъннах на телефона и продавача ми вика ми аз съм от нови искър идвай да я гледаш!
Наистина ше дойда да я погледна.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани