-->от 525 към 535 или 540
Модератор: Технически модератори
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: -->от 525 към 535 или 540
рекордьор - 8 от 10 мнения с цел "лично облагодетелстване"_65536_kb_sec_ написа:ако ще събираш части вчера мернах една ръчка да се подмята в един донор![]()
![]()
![]()

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: -->от 525 към 535 или 540
_65536_kb_sec_ написа:м30![]()
![]()
![]()
Пък и М30 по лесно и достъпно се прави ръчка
На другите пък трябва да си монтирал ръчка на сувалка,за да се справиш




by ''kompleksa''
Re:
kirililiev написа:golov_bg написа:не е баш с много пари,а с ИЗКЛЮЧИТЕЛНО много пари
не толкова много ако знаеш какво правиш и не се надскачаш,дори и скромна кола с малък мотор може да ти достави удоволствие ако знаеш как да я направиш и как да я караш
Напълно подкрепям това мнение......още повече ,като се сетя какви постижения са достигани дори и от комби без олекотяване(сещате се за кой става въпрос),пък камоли с олекотен седан


by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: -->от 525 към 535 или 540
mitko_n1 написа:рекордьор - 8 от 10 мнения с цел "лично облагодетелстване"_65536_kb_sec_ написа:ако ще събираш части вчера мернах една ръчка да се подмята в един донор![]()
![]()
![]()
не пич просто вчера я мернах в една кола на един познат...

Re: -->от 525 към 535 или 540
_65536_kb_sec_ написа:mitko_n1 написа:рекордьор - 8 от 10 мнения с цел "лично облагодетелстване"_65536_kb_sec_ написа:ако ще събираш части вчера мернах една ръчка да се подмята в един донор![]()
![]()
![]()
Последна промяна ivan. на 08 Яну 2010, 11:39, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: -->от 525 към 535 или 540
До тук не прочетох мнение което да ми помогне в избора на мотор!Колеги моля ви, даите съвет,не говорорете все едно сте от е36 сектата.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: -->от 525 към 535 или 540
и двата варианта имат предимства и недостатъци
м30-слабичък но ефтин за подръжка,лесно се намират и скоростни кутии за него на смешни цени,лесно му се добавя турбина заради малката степен на сгъстяване и дори на 0,4 надув стават чудеса.
в8-върви изключително добре от ниските,голям въртящ момент,лек с изключително добър звук.сложна подръжка,трудно се намират ръчни кутии за тях,дори и да има са скъпи.
м30-слабичък но ефтин за подръжка,лесно се намират и скоростни кутии за него на смешни цени,лесно му се добавя турбина заради малката степен на сгъстяване и дори на 0,4 надув стават чудеса.
в8-върви изключително добре от ниските,голям въртящ момент,лек с изключително добър звук.сложна подръжка,трудно се намират ръчни кутии за тях,дори и да има са скъпи.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: -->от 525 към 535 или 540
kirililiev написа:и двата варианта имат предимства и недостатъци
м30-слабичък но ефтин за подръжка,лесно се намират и скоростни кутии за него на смешни цени,лесно му се добавя турбина заради малката степен на сгъстяване и дори на 0,4 надув стават чудеса.
в8-върви изключително добре от ниските,голям въртящ момент,лек с изключително добър звук.сложна подръжка,трудно се намират ръчни кутии за тях,дори и да има са скъпи.
Едно мнение,което ми е от супер полза!
За сега нещата клонят към м30.Най-вече защото има повече ръчки и има потенциал за турбиниране.Иначе 210 коня са малко за 3.5 мотор.но 300 Nm са си един голям плюс. Как стоят нещата със шперовете?Има ли 45% шпер и за двата и кой се намира по-лесно?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: -->от 525 към 535 или 540
С 2-3 хил лева повече от това да си оправиш мотора и да си вземеш хубав шпер не знам дали ще постигнеш. Тъй като пишеш, че си начинаещ мисля, че този вариант е най-добър. Твоя мотор не е слаб, ако е в добро състояние. А и ще имаш разходи и по окачването - пружини, амортисьори. Незнам как ги смяташ тези трансплантации на М30 в това купе за тези пари.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: -->от 525 към 535 или 540
Pavlinius написа:С 2-3 хил лева повече от това да си оправиш мотора и да си вземеш хубав шпер не знам дали ще постигнеш. Тъй като пишеш, че си начинаещ мисля, че този вариант е най-добър. Твоя мотор не е слаб, ако е в добро състояние. А и ще имаш разходи и по окачването - пружини, амортисьори. Незнам как ги смяташ тези трансплантации на М30 в това купе за тези пари.
пич с малко жокери, понеже се познаваме с колегата, мотора и евтино може да влезе вътре.
а това че съм му предложил ръчка не е за лична изгода а защото той си търси.

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: -->от 525 към 535 или 540
Колеги не четете много назад,това е преди време тогава не бях толкова научил и разбрал нещата.Сега само 2 хилки ще ми струват двгто скорости кардан полуоски и шпер,с инсталацията на тези части сигурно ще стъпи на едно 2500 2700 лв,а окачването е лесна работа,едни амортисьори от 535 и един нивомат и работата е готова,после едни спирачки от е32 750 и нещата спокоино стават за не повече от 3500 лв.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: -->от 525 към 535 или 540
BULL3T написа:kirililiev написа:и двата варианта имат предимства и недостатъци
м30-слабичък но ефтин за подръжка,лесно се намират и скоростни кутии за него на смешни цени,лесно му се добавя турбина заради малката степен на сгъстяване и дори на 0,4 надув стават чудеса.
в8-върви изключително добре от ниските,голям въртящ момент,лек с изключително добър звук.сложна подръжка,трудно се намират ръчни кутии за тях,дори и да има са скъпи.
Едно мнение,което ми е от супер полза!
За сега нещата клонят към м30.Най-вече защото има повече ръчки и има потенциал за турбиниране.Иначе 210 коня са малко за 3.5 мотор.но 300 Nm са си един голям плюс. Как стоят нещата със шперовете?Има ли 45% шпер и за двата и кой се намира по-лесно?
намират се шперове,но няма повече от 25%.по между другото м30 е достатъчно силен мотор,просто проблема е че купето е тежко,а ако искаш кола която да седи на пътя и да е послушна с мощен мотор трябва и да е лека,дори и със червени пружини може да се постигне добър ефект,просто трябва да се намали масата на автомобила за да няма големи инерционни сили.
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: -->от 525 към 535 или 540
А на М30-то до колко може да се надуе.
1. Без да се бута нищо по колата, дори и електрониката.
2. Със сменена електроника.
Не питам ако се сменят карантиите защото там вече говорим за много пари.
Според вас каква турбина е подходяща за M30B30 и M30B35 ?
Също така ще попитам въпреки, че има много сериозна опасност от пораждане на иронизиращи ме мнения.
Ако паралелно с турбинирането или от преди това има поставен газов инжекцион, как би подействало то на цялото упражнение с турбинирането. Положителен ефект ли ще има или отрицателен? Обосновете се.
Може ли да се използва електрониката на газовия инжекцион, и ще стане ли номера за овеличаване на дебита на газта като се поставят по-големи газови дюзи?
Не ми се смейте много! Опитвам се да ги разбирам нещата. Може би са ми много технически неграмотни меннията, ама засега са ми такива знанията.
1. Без да се бута нищо по колата, дори и електрониката.
2. Със сменена електроника.
Не питам ако се сменят карантиите защото там вече говорим за много пари.

Според вас каква турбина е подходяща за M30B30 и M30B35 ?
Също така ще попитам въпреки, че има много сериозна опасност от пораждане на иронизиращи ме мнения.
Ако паралелно с турбинирането или от преди това има поставен газов инжекцион, как би подействало то на цялото упражнение с турбинирането. Положителен ефект ли ще има или отрицателен? Обосновете се.
Може ли да се използва електрониката на газовия инжекцион, и ще стане ли номера за овеличаване на дебита на газта като се поставят по-големи газови дюзи?
Не ми се смейте много! Опитвам се да ги разбирам нещата. Може би са ми много технически неграмотни меннията, ама засега са ми такива знанията.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани