bmw tds губи обороти/мощност
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
bmw tds губи обороти/мощност
Пичове, карам BMW 525 tds Touring 1996. Колата си е беше ОК доскоро, но парво имаше проблем със запалването, когато е топла. Оказа се, че ел. мотора на помпата в резорвоара се беше прецакал. Купих нов - смених го и палането се подобри. Но пак пали малко по трудно, когато е топъл двигателя.
Но междувременно ми се появи друг проблем. Преди колата я настъпвах здраво 180 -190 км/ч. Но отскоро почна да ми губи обороти, особено при изкачване. Смъквам на по-ниски предавки, за да дигна оборотите, но слаба работа. Направо побеснявам. да не говорим, че на равно в момента се задоволявам сас 130-140. Сякаш има няква грешка в електрониката? знам ли? Турбо? Горивно-нагнетателна помпа? Неква идея?
Но междувременно ми се появи друг проблем. Преди колата я настъпвах здраво 180 -190 км/ч. Но отскоро почна да ми губи обороти, особено при изкачване. Смъквам на по-ниски предавки, за да дигна оборотите, но слаба работа. Направо побеснявам. да не говорим, че на равно в момента се задоволявам сас 130-140. Сякаш има няква грешка в електрониката? знам ли? Турбо? Горивно-нагнетателна помпа? Неква идея?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
следи,водата и маслото.може и помпата/най вероятно/

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Малко съвет
здрасти
искаш мнение , е чуи и моеtо
Съдеики от това което пишеш е пипана помпата в резервоара, малко вероятно но подобре си провери дали ти се въртят маркучите към тази помпа,ако са стари и леко спечени или от времето скобата си е направла свое легло ще ти е трудно после пак да стегнеш по същия начин та затова те съветвам да ги провериш(не струва пари ).
От опит се убедих че да дърпа въздух не е болка на тдс преди помпата високо налягане има още една дето е в самата горивна помпа и подържа постоянно налягане в самата помпа та според мен не е въздух но ти си провери,и караи нататък.
В бг се продава една присадка лики моли се казва (има наи различни )едната обаче не се сипва в резервоара а се вадят маркучите преди и след горивната попа (значи след горивния филтър и този за излишното гориво дето излиза от помпата други маркучи там нема )и ги пъхаш в кутииката на присадката и газ докато угаснеш ама здраво не щади мотора тогава.
Та едан такава присадка почиства горивната система от боклуци и мазнотии(не добре преработения газол садържа доста мазутни примеси дето зацапват -насмоляват по помпата колкото и глупаво да звичи)(на опътването пише че е 100 процента чиста нафта )
Аз те съветвам да направиш една промивка преди да тръгнеш по "гадатели и врачки" (не изкам да обидя никого но въпроса с паленето е комплексен и е добре да почнеш от наи евтиното)
Относно мощноста при мен се получи загуба намощност , един черен пушек и не вървеше докато не изгорих тези 80 литра кофти нафта .
Смяната на горивен филтър ако не е правена последните 20000км е добре да се направи нобез да пълниш новия филтър с нафтата от стария .това е една порочна практика ,, М51 благодарение на тази помпа в резервоара се самообезвъздушава.слагаш и въртиш.(иначе нема фаида боклука пак е във филтъра)
Пробваи това и пиши ако пък си оправил каката приятно каране
good luck
искаш мнение , е чуи и моеtо
Съдеики от това което пишеш е пипана помпата в резервоара, малко вероятно но подобре си провери дали ти се въртят маркучите към тази помпа,ако са стари и леко спечени или от времето скобата си е направла свое легло ще ти е трудно после пак да стегнеш по същия начин та затова те съветвам да ги провериш(не струва пари ).
От опит се убедих че да дърпа въздух не е болка на тдс преди помпата високо налягане има още една дето е в самата горивна помпа и подържа постоянно налягане в самата помпа та според мен не е въздух но ти си провери,и караи нататък.
В бг се продава една присадка лики моли се казва (има наи различни )едната обаче не се сипва в резервоара а се вадят маркучите преди и след горивната попа (значи след горивния филтър и този за излишното гориво дето излиза от помпата други маркучи там нема )и ги пъхаш в кутииката на присадката и газ докато угаснеш ама здраво не щади мотора тогава.
Та едан такава присадка почиства горивната система от боклуци и мазнотии(не добре преработения газол садържа доста мазутни примеси дето зацапват -насмоляват по помпата колкото и глупаво да звичи)(на опътването пише че е 100 процента чиста нафта )
Аз те съветвам да направиш една промивка преди да тръгнеш по "гадатели и врачки" (не изкам да обидя никого но въпроса с паленето е комплексен и е добре да почнеш от наи евтиното)
Относно мощноста при мен се получи загуба намощност , един черен пушек и не вървеше докато не изгорих тези 80 литра кофти нафта .
Смяната на горивен филтър ако не е правена последните 20000км е добре да се направи нобез да пълниш новия филтър с нафтата от стария .това е една порочна практика ,, М51 благодарение на тази помпа в резервоара се самообезвъздушава.слагаш и въртиш.(иначе нема фаида боклука пак е във филтъра)
Пробваи това и пиши ако пък си оправил каката приятно каране
good luck
Bratleta, blagodarq za savetite. Problema se okaza savsem prost. Sega kolata hvacrhi kakto predi. Dva dena ne si svalih zadnika ot neq.
Otidoh pri momcheta v Bosch na okolovrasta. napraviha edna diagnostika i se okaza, che e nuzhna centrovka na gorivno-nagnetatelnata pompa. Za pet minuti q opraviha.
Mezhduvprochem v predishnoto saobshtenie spomenah, che imahme i problem s paleneto. Parvo beshe izgorql el. motora na pompata v rezervoara. Smenih go i paleneto se podobri. Podchertavma podobri. Pak ne paleshe ot raz. No sega sled kato q pipnah v Bosch kolata pali kato benzin.
I pak mersi za savetite.
Izzo
Otidoh pri momcheta v Bosch na okolovrasta. napraviha edna diagnostika i se okaza, che e nuzhna centrovka na gorivno-nagnetatelnata pompa. Za pet minuti q opraviha.
Mezhduvprochem v predishnoto saobshtenie spomenah, che imahme i problem s paleneto. Parvo beshe izgorql el. motora na pompata v rezervoara. Smenih go i paleneto se podobri. Podchertavma podobri. Pak ne paleshe ot raz. No sega sled kato q pipnah v Bosch kolata pali kato benzin.
I pak mersi za savetite.
Izzo
Само искам да допълня предното съобщение. Както и да се извиня, че го написах на латиница. Е, не мога от раз да свикна да ползвам кирилаца във форумите. Ще се старая за напред.
Та на въпроса. Колата ми е на 240 000 км и не и е сменяна досега агренажна верига. Веригата вече се е разхлабила и е определено за смяна. Оттук са ми тръгнали и проблемите с горивно-нагнетателната помпа (т.е. с паленето) и загубата на обороти. Фактически комп-а на колата е минал в авариен режим и ограничил оборотите.
Те тва е.
Та на въпроса. Колата ми е на 240 000 км и не и е сменяна досега агренажна верига. Веригата вече се е разхлабила и е определено за смяна. Оттук са ми тръгнали и проблемите с горивно-нагнетателната помпа (т.е. с паленето) и загубата на обороти. Фактически комп-а на колата е минал в авариен режим и ограничил оборотите.
Те тва е.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Много хубаво, че си решил проблема. И благодаря, че сподели какво е решението. Пожелавам ти много безаварийни километри.
П.С. Смятам темата за изчерпана и я заключвам.
П.С. Смятам темата за изчерпана и я заключвам.

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани