студен маркуч кьм радиатора
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
студен маркуч кьм радиатора
карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: студен маркуч кьм радиатора
Водна помпа, термостат, радиатор..... въздух, но с най-малка вероятност...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: студен маркуч кьм радиатора
dani1 написа:карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ
щом е на 12 часа , имаш парно- няма място за притеснения.
ако преминава 12 часа и е студен тогава нещо не е у ред.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: студен маркуч кьм радиатора
stambo_81dg написа:dani1 написа:карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ
щом е на 12 часа , имаш парно- няма място за притеснения.
ако преминава 12 часа и е студен тогава нещо не е у ред.
Без да прозвучи като заяждане, но колата може да е със запушен радиатор или с неработещ изцяло термостат (неотварящ напълно) и тогава не е съвсем сигурно, че тази кола ще покаже нещо различно от "12" часа. Апропо, знаеш ли колко градуса са "12" часа? От личен опит знам, а и Владос ще го потвърди, че при запушен на 90% радиатор колата трябва да я изтормозиш доста за да ти покаже нещо различно от "12" часа. На моя радиатор работещи бяха точно 5 тръбички от цялата пита.... и показваще "12" часа и ми беше "студен" долния маркуч, който излиза от термостата. При 101 градуса по Целзий пак показва "12" часа.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: студен маркуч кьм радиатора
Извинявам се Валери но при 101 градуса не показва 12 часа!!!predel написа:stambo_81dg написа:dani1 написа:карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ
щом е на 12 часа , имаш парно- няма място за притеснения.
ако преминава 12 часа и е студен тогава нещо не е у ред.
Без да прозвучи като заяждане, но колата може да е със запушен радиатор или с неработещ изцяло термостат (неотварящ напълно) и тогава не е съвсем сигурно, че тази кола ще покаже нещо различно от "12" часа. Апропо, знаеш ли колко градуса са "12" часа? От личен опит знам, а и Владос ще го потвърди, че при запушен на 90% радиатор колата трябва да я изтормозиш доста за да ти покаже нещо различно от "12" часа. На моя радиатор работещи бяха точно 5 тръбички от цялата пита.... и показваще "12" часа и ми беше "студен" долния маркуч, който излиза от термостата. При 101 градуса по Целзий пак показва "12" часа.
Re: студен маркуч кьм радиатора
Извинявам се Валери но при 101 градуса не показва 12 часа!!
става въпрос за колата на Владо

by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: студен маркуч кьм радиатора
Да точно така е при тези градуси пак показва 12 часа
Преди месец си пуснах колата на диагностика, гледахме в продължение на 30-40 мин. на място живи данни и виждах по всяко време температура на водата, гориво, въздух и т.н. след тази работа на място температурата се дигна от 80 градуса на 86 градуса и стрелката пак си стоеше на 12 часа! Стрелката стои доста по рано на 12 часа, но температурата на мотора е примерно 70, 75, 80 и т.н. просто има широк диапазон! Дамян беше писал един път много хубав пост по този въпрос...

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: студен маркуч кьм радиатора
при мен на 12 без 1 показва 87 градуса,там и ми включва ел перката,на 12 00 е 90,една черта след средата е на 101,една черта преди средата е на 75 а два милиметра след нея е на 80-там ми отваря и термостата.данните са от компютърна диагностика.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: студен маркуч кьм радиатора
Като стан въпрос за студен маркуч колеги, днеска в снега колата не можа да загрее до нормалната температура цели ..20 минути
( Вдигна си нормално до първата чертичка след синята зона-на 12 без 5 и след това не мръдна повече ,а карах извънградско по пътя Асеновград Пловдив. Вярно , беше много студено ''-6'' ама друг път си заграяяше нормално дори и при такава температура. Успя да загрее чак като влязох в Пловдив. Някаква идея дали имам проблем нещо с охлаждането или ..Гледах си антифриза преди началото на зимния сезон ми е до чертичката точно ....

Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: студен маркуч кьм радиатора
sineok_pi4_ написа:Като стан въпрос за студен маркуч колеги, днеска в снега колата не можа да загрее до нормалната температура цели ..20 минути( Вдигна си нормално до първата чертичка след синята зона-на 12 без 5 и след това не мръдна повече ,а карах извънградско по пътя Асеновград Пловдив. Вярно , беше много студено ''-6'' ама друг път си заграяяше нормално дори и при такава температура. Успя да загрее чак като влязох в Пловдив. Някаква идея дали имам проблем нещо с охлаждането или ..Гледах си антифриза преди началото на зимния сезон ми е до чертичката точно ....
Термостат.

Re: студен маркуч кьм радиатора
как да разбера кое неработи термостата или помпата акоима начин кажете благодаря предварително
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: студен маркуч кьм радиатора
ахам... и моята вчера за 20 км тъкмо се мъчеше да излиза от синьото... тези дни ще е да я разглобя, ама в този студ не ми се пипа нищо...
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: студен маркуч кьм радиатора
\MITETO\ DSB написа:sineok_pi4_ написа:Като стан въпрос за студен маркуч колеги, днеска в снега колата не можа да загрее до нормалната температура цели ..20 минути( Вдигна си нормално до първата чертичка след синята зона-на 12 без 5 и след това не мръдна повече ,а карах извънградско по пътя Асеновград Пловдив. Вярно , беше много студено ''-6'' ама друг път си заграяяше нормално дори и при такава температура. Успя да загрее чак като влязох в Пловдив. Някаква идея дали имам проблем нещо с охлаждането или ..Гледах си антифриза преди началото на зимния сезон ми е до чертичката точно ....
Термостат.
Добре де, ако е термостат защо когато си стои на кръстовище или си работи на място дори и половин час си стои на 12 без 1 и като тръгне примерно и се движа с не повече от 60 км/ч и тогава пада до 12 без 5 и то само когато са минусови температурите. Когато си въртя из града нормално си стои на 12 без 1 , а също когато е сухо и си карам над 80км/ч тогава си стои нормално на 12 без 1. Да не би нещо да дърпа въздух от някъде ? Защото дори и на 12 без 5 като падне в купето пак си духа топло .Преди малко си направих един тест -качих се тук по една стръмна алея нагоре към планината. 12 градусов наклон е в продължение на 5 км. Нагоре си стои на 12 без 5, но надолу като тръгна като е оставя на скорост без газ и изстива до 12 без 5 ...Някой да има идея колко струва термостата? Никога до сега не съм сменял -не ми се е налагало за тези 460 000 км -как звучи само ,но си е точно така ...Виско-да, ремъци - да, но термостат-не съм имал проблем до сега.
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: студен маркуч кьм радиатора
скоро проверих 22 лв мисля че беше на wahler, защото и при мен има нещо такова от скоро .. седи на предишната черта преди средата.. парно има да те убие и по нагоре не отива, но също така и маркуча след термостата е студен - т.е. не е отворен постоянно 
а да допълня - пробвах и с друго табло, защото мислех че уреда може да се е скапал, но и с 2-те е така..

а да допълня - пробвах и с друго табло, защото мислех че уреда може да се е скапал, но и с 2-те е така..
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани