Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Модератор: Технически модератори
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
ivan. написа: ...
загадка-каква е разликата между управлението на помпата в резервоара за бензин спрямо тази за дизел?-веднага пиша отговора-нови кабели и нов модул![]()
загадка2-каква е разликата между горивопроводите между м51д25 -м50б20(примерно)-с38?-отговор-всичко от донора![]()
...
Да разшифровам:
От единия край на колата до другия нови кабели и медни тръби и тук-там маркучи.
Тръбите и маркучите са от долу и проблем не би трябвало да има.
Но кабелите са от вътре!
Това значи седалки, лайсни, тапицерии, щипки, мипки, болченца, молченца, майстори, гъзурчене, псуване, мамата лайсната, мамата седалката, мамата боята...
Дали ме разбра не знам...
Ще се опитам с други думи: Ако може да имаш някакъв проблем в този екшън, то той може да дойде от към майсторите. Личното ми мнение е, че решиш ли този въпрос можеш да скачаш смело.
Поздрави,
Д

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Идва и момента да си кажем и друга истина - дори всичко по колата да се направи перфектно, никога няма да има стойноста на едно М5, защото най - малкото VIN ще е от дизел. С две думи никой заклет колекционер няма да я купи. А дали всичко ще е направено перфектно - малко ме съмнява.
Колега не търся това, напълно съл наясно за какво става въпрос и че ще загуби стойност колата! Но в крайна сметка аз не търся евентуална продажба на колекционери и т.н. Правя го лично за мен. Тъй като имам един изключително добре направен автомобил и само му липсва този мотор в коша затова мисля за подобни мероприятия! Не че на всяка цена трябва да стане но имам донора, хората които ще монтират и разбирасе база - колата моята която ще ползвам....
Колега не търся това, напълно съл наясно за какво става въпрос и че ще загуби стойност колата! Но в крайна сметка аз не търся евентуална продажба на колекционери и т.н. Правя го лично за мен. Тъй като имам един изключително добре направен автомобил и само му липсва този мотор в коша затова мисля за подобни мероприятия! Не че на всяка цена трябва да стане но имам донора, хората които ще монтират и разбирасе база - колата моята която ще ползвам....
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
...и с какво ще е по различна тази М5-ца от другите 318-ки с S36 двигател? нали идеята е да е оригинална... ако идеята е повече мощност - М50 с турбо или чарджър е по-евтин и по добър вариант! просто се губи идеята на М5-цата...
Колега имаш страхотен тдс - както каза Postman недей да я разваляш, защото после и 2-те стават непродаваеми.
Това е според мен не искам да се заяждам с никой
Колега имаш страхотен тдс - както каза Postman недей да я разваляш, защото после и 2-те стават непродаваеми.
Това е според мен не искам да се заяждам с никой

- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
ако има за донор цяла м5ца задължително прехвърли цялата инсталация, иначе времето за подкарване на всичко ще е поне петорно на това да прехвърлиш само инсталацията. Други засади едва ли ще има
... ясно е, че мостове, резервоари трябва да се сменят, но това е по лесната част
... ясно е, че мостове, резервоари трябва да се сменят, но това е по лесната част
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
След като го правиш за теб, ти си единственият, който казва - това ще се прави, това не. Разбира се трябва да имаш и опит за да можеш да отсееш сеното от плявата.
Колкото и банално да звучи, си е истина - няма начин да няма начин. Всичко зависи единствено от финансите и от това, колко са в час хората, които ще правят цялата галимация. Имай си обаче едно на ум - истинските части за М5 не са много евтини.
Защо да не запали мотора - твоята инсталация се маха и се слага цялата инсталация от донора. С таблото и чек контрола - вече го написах - маха се всичко и се слагат кабелните снопове от донора. Самото табло - и то така. Бордовият комп. - сигурно ще трябва да се пуснат връзките към таблото. Възглавниците - може да се наложи да се добавят някои връзки. По окачването - там работата е доста, но оставам с впечатлението, че ще си останеш с твоето.
Колкото и банално да звучи, си е истина - няма начин да няма начин. Всичко зависи единствено от финансите и от това, колко са в час хората, които ще правят цялата галимация. Имай си обаче едно на ум - истинските части за М5 не са много евтини.
Защо да не запали мотора - твоята инсталация се маха и се слага цялата инсталация от донора. С таблото и чек контрола - вече го написах - маха се всичко и се слагат кабелните снопове от донора. Самото табло - и то така. Бордовият комп. - сигурно ще трябва да се пуснат връзките към таблото. Възглавниците - може да се наложи да се добавят някои връзки. По окачването - там работата е доста, но оставам с впечатлението, че ще си останеш с твоето.
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
ivan. написа:Не казвам,че е проблем,но няма да е ''плуг енд плей''.
загадка-каква е разликата между управлението на помпата в резервоара за бензин спрямо тази за дизел?-веднага пиша отговора-нови кабели и нов модул![]()
загадка2-каква е разликата между горивопроводите между м51д25 -м50б20(примерно)-с38?-отговор-всичко от донора![]()
Няма никаква разлика. 1 седмица работа и моя тдс тръгна с М50В25

просто трябва майстора ти да е маниак
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Пепи, тук никой няма да ти даде отговор на въпросите по простата причина, че едва ли някой е правил тази интервенция. Всичко опира до познанията на майстора. Коментирай с него, би трябвало да е по-запознат от 90% от изказалите се. Той трябва да знае с какво се захваща, какъв е филма, какво трябва да се окабелява наново, кое старо ще се ползва и така.
И да попитам само кое е по-скъпо - много пазена кола с ВИН на ТДС със С38 под капака или оригинален ТДС на малко километри

И да попитам само кое е по-скъпо - много пазена кола с ВИН на ТДС със С38 под капака или оригинален ТДС на малко километри




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
tisho_ написа:ivan. написа:Не казвам,че е проблем,но няма да е ''плуг енд плей''.
загадка-каква е разликата между управлението на помпата в резервоара за бензин спрямо тази за дизел?-веднага пиша отговора-нови кабели и нов модул![]()
загадка2-каква е разликата между горивопроводите между м51д25 -м50б20(примерно)-с38?-отговор-всичко от донора![]()
Няма никаква разлика. 1 седмица работа и моя тдс тръгна с М50В25![]()
просто трябва майстора ти да е маниак
Колега здравей може ли да споделиш по обстойно какво се наложи да правиш върху твоята кола за да сложиш новия мотор.Наскоро видях че си продаваш работите от колата и че слагаш новия мотор. Даже мой приятел в Бургас говори с теб да ти взема дифа но така и не разбрах защо не се състоя среща и евентуална сделка. Що се касае до моята кола всичко друго е направено имам да сложа едиствено кит пружини с хаморт. всичко друго е налице.
Митко темата пуснах защото знам че има хора тук които разбират от тези неща а също и са правели подобни проекти.Що се касае по отношетие на новите неща всеки който ме познава знае че няма да има компромис по отношение на части и качество на колата.
Пак казвам колата е правя евентуално за мой кеф, за кефа на жената и на моите приятели нищо повече! Също съм склонен за подобно неща поради ред икономически причини смисъл бъдещи разходи за покупка на друга кола и т.н. да не се повтарям отново...
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
ама май никой не прочете какво написах в началото на темата
п.с.: Митак, бяхме говорили едни неща, дай някаква светлина, че не мога да се свържа с тебе от месец и отгоре



п.с.: Митак, бяхме говорили едни неща, дай някаква светлина, че не мога да се свържа с тебе от месец и отгоре

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
акцизите паднаха ако някой не е разбрал,в момента е криза,цените ще паднат и легално можеш да си купиш м5.
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
колега щом ти е мерак ,вземай донор и почвай
няма такова удоволствие да караш кола която е правена от теб самия
имах 520(м20 б20) взех си донор 525(м50 б25) и то комби ,всичко прехвърлих на седана ми и вече година и половина и се радвам
всичко сам си направих и ми отне 32 дена
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА

успех в начинанието
няма такова удоволствие да караш кола която е правена от теб самия
имах 520(м20 б20) взех си донор 525(м50 б25) и то комби ,всичко прехвърлих на седана ми и вече година и половина и се радвам
всичко сам си направих и ми отне 32 дена
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА




успех в начинанието

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
the_gate написа:колега щом ти е мерак ,вземай донор и почвай
няма такова удоволствие да караш кола която е правена от теб самия
имах 520(м20 б20) взех си донор 525(м50 б25) и то комби ,всичко прехвърлих на седана ми и вече година и половина и се радвам
всичко сам си направих и ми отне 32 дена
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА![]()
![]()
![]()
успех в начинанието
няма нищо по добро от това колата ти да е оригинална,всичко да е заводско,и да работи безупречно,всичко да и е палтено и да е на твое име и със кеф да и добавяш по някоя друга шукарийка,особенно за м5 важи.ако ще карам нещо култово държа да е пълен оригинал без никакви присаждания и монтьорски изпълнения.искам да си я пробвам,да тествам всичко и като ми хареса да си я купя


- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
има в продава 2 М5 ци които се продават, аз на твое място бих взел едната, каквото не ти харесва
по нея окомплектоваш с части от твойта, и останалото продаваш като легален TDS.
Така хем работата ще е никаква, хем ще имаш цяла кола за продаване, хем м5цата ще ти е легална
по нея окомплектоваш с части от твойта, и останалото продаваш като легален TDS.
Така хем работата ще е никаква, хем ще имаш цяла кола за продаване, хем м5цата ще ти е легална

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
От тук подобна кола никога не бих купил...
Ще помисля доста преди да направя една наистина хубава кола на салата, защото може би наистина няма да стане така както на мен ми се иска...
Ще помисля доста преди да направя една наистина хубава кола на салата, защото може би наистина няма да стане така както на мен ми се иска...
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Peter Angelov написа:От тук подобна кола никога не бих купил...
Ще помисля доста преди да направя една наистина хубава кола на салата, защото може би наистина няма да стане така както на мен ми се иска...
освен финансите трябва да имаш и много свободно време - от порядъка на 1-2 месеца и предимно
по колата да се занимаваш. Ако си го поставиш за цел ще стане както трябва.
Аз цяло лято с това се занимавам, от м50б20 ръчка към м50б25 автомат цялостна боя и тук таме
кърпежи, цялата инсталация, табла, климатици ... всичко беше вън и беше сменено.
Сега смея да твърдя че колата ми е супер, все едно нова кола карам, НО повече в такъв филм не
бих влязъл, след това което ми мина през главата

де

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани