ЗА М20Б23
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- skalata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22.09.2005
- Местоположение: градът на тепетата
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power
ЗА М20Б23
Здравите имам един проблем на един приятел му сменихме мотора от м20б20 на м20б23 защото стария здаде багажа а този го взехме изгодно та на въпроса ми. На новия мотор датчика на коляновия вал е скъсан от буксата и не знам как да го свържа дилемата е че на датчика кабелите са жълт, черен и маса имам две букси със същите кабели та към коя букса да го свържа датчика. Единствената разлика между буксите е че на едната на черния кабел има етикет под маншона с номер 8. Моля които може да помогне да ми пише ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ.
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
Re: ЗА М20Б23
колегата drft сглобява сега м20б23 може би ще вземи отношение или другите които карат м20б23
- lamas
- мечтател
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М3 реплика
Re: ЗА М20Б23
колега надявам се да помогна с снимковия материал
Re: ЗА М20Б23
колега като гледам буксата ми изглежда на джетроник при него тоя датчик който е над шайбата доколкото знам е за диагностика, а датчика ти е в делкото, тоя датчик отпред не трябва да те притеснява
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: ЗА М20Б23
М20Б20 който сте махнали с какъв инжекцион е бил? Коя година е колата? Имаше ли делко долу като този или беше с капачка отпред при разпределителния вал?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: ЗА М20Б23
Предполагам говориш за мотроник, с две букси около диагностичния конектор. Черния е за датчика на коляновия вал, а сивия за датчика на 6-ти кабел (за свещи). Кабелчетата са жълт на 1 и черен на 2, а м/у тях съпротивлението е около 550 ома.
- skalata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22.09.2005
- Местоположение: градът на тепетата
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power
Re: ЗА М20Б23
момчета реших проблема м20б23 е лдже троник а м20б20 е мотроник махнахме делкото от блока долу и сложихме шаиба на разпределителния вал и палеца с дистрибторната капачка вече са горе долу сложихме тапа сменихме бензиновата реика с тази от б20 защото от б23 дузите били високо омни сменихме и шаибата на коляновия вал с тази от б20 заедно със стоиката на датчика на коляновия вал и надявам се утре да запалим звяра и он роуд
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: ЗА М20Б23
Човек като огледа и се присети, ма е по-лесно да пише и да чака
Запалихте ли го ?

Запалихте ли го ?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- skalata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22.09.2005
- Местоположение: градът на тепетата
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power
Re: ЗА М20Б23
да вече го запалихме но маи отказа маслената помпа и пак ще го отваряме за да я сменим и отново до следващия проблем все пак това е е30



- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: ЗА М20Б23
Като сте махали и слагали делкото може да се бутнали привода на маслената помпа - това е една осичка с четириграмче от горе и отдолу и се върти от това колело което върти и делкото когато го има
Като сте бутали делкото и като сте го махнали може да е паднал привода долу в картера
Малко е възможно но съвсем скоро на мен ми се случи тъй че проверете го 
Махнете тапата там при делкото и погледнете дали в дупчицата вътре има осичка - ако я няма махайте там тея щурни и ровете ако мое да я извадите оста без да махате картера - на мен съвсем скоро ми се получи тоя номер
)))



Махнете тапата там при делкото и погледнете дали в дупчицата вътре има осичка - ако я няма махайте там тея щурни и ровете ако мое да я извадите оста без да махате картера - на мен съвсем скоро ми се получи тоя номер


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Re: ЗА М20Б23
Дано не сте разбрали по гадния начин, че маслената помпа не работи 

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- skalata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22.09.2005
- Местоположение: градът на тепетата
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power
Re: ЗА М20Б23
не всичко е ясно вече току що свалих картера и установих че оста си е там но няма какво да я върти взех старито делко и утре сме готоеви помпата я отворихме и почистихме утре я слагаме заедно с почистения картер и това ще да е мерси на отзовалите се колеги
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани