Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 328ci

Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от zigo » 19 Дек 2009, 16:17

Изображение

Изображение


Сайтът bimmerfile публикува информация за бъдещата М-петица на BMW. Баварските инженери имат намерение да подложат топмодификацията на F10 на строга диета. Шасито ще бъде изработено от алуминий, а за някои от панелите на каросерията ще се използват въглеродни нишки.

Потвърждават се слуховете за моторизацията. Под предния капак на новата М5 ще се монтира познатият 4.4-литров V-образен осмак с два турбокомпресора. Мощността му ще бъде около 570 к.с., а въртящият момент ще надхвърля 680 Нм.

Почти сигурно е, че автомобилът ще разполага със система за рекуперация на кинетичната енергия, подобна на KERS във Формула 1. Натрупаният резерв от мощност ще може да се активира от водача чрез бутон на волана, който задейства електромотор в седемстепенната трансмисия с двоен съединител.
BMW M5 F10 ще бъде представен официално в началото на следващата година.

Източник : http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/vy ... mw-m5.html
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1319
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: Варна/Разград
Пол: Мъж
Кара: Е34 Individual
Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
Детайли за колата: една сбъдната мечта

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от ИлХиТо » 19 Дек 2009, 16:31

Не мога да разбера какво толокова ти пречеше да си напишеш мнението в http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&t=151086, няма смисъл да товарим форума с теми, които вече съществуват. Имам чувството, че повечето изобщо не четат какви са темите, които са актуални, и хоп хайде нова тема ей така да има 8).
КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от sean-john » 19 Дек 2009, 16:33

Изглежда меко казано брутално яка..... само ми се искаше да разработят някой нов агрегат ама... нищо :D

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от Zagy » 19 Дек 2009, 16:52

Само да разкарат тая джанта...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от speeder88 » 19 Дек 2009, 21:33

e тя тази джанта е от Концепт ЦС-Аа, тъй че едва ли ще е тя, при 570к.с. на това купе сигурно добре ще тегли, ама има време доката излезе
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от zAcK » 19 Дек 2009, 23:19

Ако има КЕРС ще е голяма мания :bchug: :bchug:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от ///M_Martin » 20 Дек 2009, 11:31

Zagy написа:Само да разкарат тая джанта...

:yes: И на мен не ми допада ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 16.06.2008

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от Лалов » 20 Дек 2009, 17:35

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от e39 FEN » 03 Яну 2010, 15:45

Хорейшио написа:Изображение


4.4 сек. 0 - 100км/ч ммм мен ми се струва бавно,тя ф01 750 със 407 коня и бая килца отгоре прави 100 за 5.4,760 е още по-бърза а пак е по слаба като коне и доста по тежка,така че тия 4.4 не ми се връзват за М5-цата :kuku:
Изображение


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от quickshare » 03 Яну 2010, 17:48

Това е нереално.....М5 Е60 с Лаунч контрол прави от 0-100 за 4.3-4.4,а нормално за 4.6.Тая с 2 турбини да смъква толкова малко просто не е възможно,въпреки че при такива времена,да смъкнеш 1 десета е много зор.Докато не излезне и не се покаже на пътя какво може да прави няма смисъл да се коментират неща,които поне за мен са доста далеч от истината!!!

F02 760Li прави от 0-100 за 4.6!!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от acho.rs » 03 Яну 2010, 22:20

a Carerra GT прави 0-100 км/ч за 3.9 сек доста бавно като хипер спортс кар ...само ,че после до 200 км/ч и трябват само още 6 секунди и се превръща в прехващач . Мисълта ми е че 0-100 не единствения критери . При еС63 АМГ и еС65АМГ разликата е нищожните 0.2 сек а имаме 100 коня и 400 нм отгоре ;) При тези мощности и тази маса 0-100 става доста трудно опражнение и всяка десете се изтисква адски трудно ... Забележи , че Е39 М5 му трябват 5 секунди а на Е60 М5 само 0,3 по-малко а е със 100 коня по-мощно , 7 скорости и тн ...
За мен 0-100 е нищо , особено за голям седан - много по-важно е после как ще доускорява колата . Ползва се като критерии 0-100 защо обикновено е показател за ускорението , като цяло ... но обикновено не означава винаги :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от Делян » 03 Яну 2010, 22:58

acho.rs написа:a Carerra GT прави 0-100 км/ч за 3.9 сек доста бавно като хипер спортс кар ...само ,че после до 200 км/ч и трябват само още 6 секунди и се превръща в прехващач . Мисълта ми е че 0-100 не единствения критери . При еС63 АМГ и еС65АМГ разликата е нищожните 0.2 сек а имаме 100 коня и 400 нм отгоре ;) При тези мощности и тази маса 0-100 става доста трудно опражнение и всяка десете се изтисква адски трудно ... Забележи , че Е39 М5 му трябват 5 секунди а на Е60 М5 само 0,3 по-малко а е със 100 коня по-мощно , 7 скорости и тн ...
За мен 0-100 е нищо , особено за голям седан - много по-важно е после как ще доускорява колата . Ползва се като критерии 0-100 защо обикновено е показател за ускорението , като цяло ... но обикновено не означава винаги :driving:
Прав си.А и има нещо друго,доста от супер автомобилите ги правя нарочно да вдигат 100 още на 1-ва,с цел да не се губи време при превключване и даване на по-добро време,естествено това е за реклама,понеже в списания,тв предавания и т.н. все се изтъква ускорението 0-100.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от interlagos » 05 Яну 2010, 13:02

абе още не сьм сигурен дали това ще са конете, при положение че ще има 2 турбини, а пьк сега при стария мотор g-power направиха 760 к.с. Остава 2011 да видиме... Надявам се поне на 640 к.с :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от Бимбо » 10 Яну 2010, 1:41

acho.rs написа:a Carerra GT прави 0-100 км/ч за 3.9 сек доста бавно като хипер спортс кар ...само ,че после до 200 км/ч и трябват само още 6 секунди и се превръща в прехващач . Мисълта ми е че 0-100 не единствения критери . При еС63 АМГ и еС65АМГ разликата е нищожните 0.2 сек а имаме 100 коня и 400 нм отгоре ;) При тези мощности и тази маса 0-100 става доста трудно опражнение и всяка десете се изтисква адски трудно ... Забележи , че Е39 М5 му трябват 5 секунди а на Е60 М5 само 0,3 по-малко а е със 100 коня по-мощно , 7 скорости и тн ...
За мен 0-100 е нищо , особено за голям седан - много по-важно е после как ще доускорява колата . Ползва се като критерии 0-100 защо обикновено е показател за ускорението , като цяло ... но обикновено не означава винаги :driving:



Много прав!!!0-200 дали може да ги свали на 12.5 или е много ниско????????Старата и трябваха около 14.3 ако не се лъжа!!!!!Поправете ме ако не е така!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5

Мнение от acho.rs » 10 Яну 2010, 23:07

V10 5.0 със 7 степенното СМГ доускоряваше от 100 до 200 жестоко . Още ми е трудно да повярвам , че М6 прави 13 сек до 200 , колкото Ф430,911 Турбо(ръчка) а Е60 М5 дава 14,5 наравно с Галардо (525 коня) . Не че ще ги опънат на драг , но тва си е брутално доускорение . Ако подредят скоростите и на Ф10 М5 , е напълно възможно под 13 до 200 км/ч .

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook