студен маркуч кьм радиатора

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж

студен маркуч кьм радиатора

Мнение от dani1 » 05 Яну 2010, 1:59

карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от predel » 05 Яну 2010, 12:56

Водна помпа, термостат, радиатор..... въздух, но с най-малка вероятност...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от ///MILEN » 05 Яну 2010, 13:02

А парното работи ли???
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от stambo_81dg » 05 Яну 2010, 13:02

dani1 написа:карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ


щом е на 12 часа , имаш парно- няма място за притеснения.

ако преминава 12 часа и е студен тогава нещо не е у ред.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от predel » 05 Яну 2010, 13:22

stambo_81dg написа:
dani1 написа:карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ


щом е на 12 часа , имаш парно- няма място за притеснения.

ако преминава 12 часа и е студен тогава нещо не е у ред.


Без да прозвучи като заяждане, но колата може да е със запушен радиатор или с неработещ изцяло термостат (неотварящ напълно) и тогава не е съвсем сигурно, че тази кола ще покаже нещо различно от "12" часа. Апропо, знаеш ли колко градуса са "12" часа? От личен опит знам, а и Владос ще го потвърди, че при запушен на 90% радиатор колата трябва да я изтормозиш доста за да ти покаже нещо различно от "12" часа. На моя радиатор работещи бяха точно 5 тръбички от цялата пита.... и показваще "12" часа и ми беше "студен" долния маркуч, който излиза от термостата. При 101 градуса по Целзий пак показва "12" часа.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от ///MILEN » 05 Яну 2010, 13:32

predel написа:
stambo_81dg написа:
dani1 написа:карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ


щом е на 12 часа , имаш парно- няма място за притеснения.

ако преминава 12 часа и е студен тогава нещо не е у ред.


Без да прозвучи като заяждане, но колата може да е със запушен радиатор или с неработещ изцяло термостат (неотварящ напълно) и тогава не е съвсем сигурно, че тази кола ще покаже нещо различно от "12" часа. Апропо, знаеш ли колко градуса са "12" часа? От личен опит знам, а и Владос ще го потвърди, че при запушен на 90% радиатор колата трябва да я изтормозиш доста за да ти покаже нещо различно от "12" часа. На моя радиатор работещи бяха точно 5 тръбички от цялата пита.... и показваще "12" часа и ми беше "студен" долния маркуч, който излиза от термостата. При 101 градуса по Целзий пак показва "12" часа.
Извинявам се Валери но при 101 градуса не показва 12 часа!!!
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от ivan. » 05 Яну 2010, 13:40

///MILEN написа:
predel написа:
stambo_81dg написа:
dani1 написа:карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ


щом е на 12 часа , имаш парно- няма място за притеснения.

ако преминава 12 часа и е студен тогава нещо не е у ред.


Без да прозвучи като заяждане, но колата може да е със запушен радиатор или с неработещ изцяло термостат (неотварящ напълно) и тогава не е съвсем сигурно, че тази кола ще покаже нещо различно от "12" часа. Апропо, знаеш ли колко градуса са "12" часа? От личен опит знам, а и Владос ще го потвърди, че при запушен на 90% радиатор колата трябва да я изтормозиш доста за да ти покаже нещо различно от "12" часа. На моя радиатор работещи бяха точно 5 тръбички от цялата пита.... и показваще "12" часа и ми беше "студен" долния маркуч, който излиза от термостата. При 101 градуса по Целзий пак показва "12" часа.
Извинявам се Валери но при 101 градуса не показва 12 часа!!![/quoteМнението на Валери и аз мога да го потвърдя :yes:
става въпрос за колата на Владо
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от Peter Angelov » 05 Яну 2010, 14:26

Да точно така е при тези градуси пак показва 12 часа :!: Преди месец си пуснах колата на диагностика, гледахме в продължение на 30-40 мин. на място живи данни и виждах по всяко време температура на водата, гориво, въздух и т.н. след тази работа на място температурата се дигна от 80 градуса на 86 градуса и стрелката пак си стоеше на 12 часа! Стрелката стои доста по рано на 12 часа, но температурата на мотора е примерно 70, 75, 80 и т.н. просто има широк диапазон! Дамян беше писал един път много хубав пост по този въпрос...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от kirililiev » 05 Яну 2010, 19:43

при мен на 12 без 1 показва 87 градуса,там и ми включва ел перката,на 12 00 е 90,една черта след средата е на 101,една черта преди средата е на 75 а два милиметра след нея е на 80-там ми отваря и термостата.данните са от компютърна диагностика.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от Vasko » 05 Яну 2010, 22:05

Като стан въпрос за студен маркуч колеги, днеска в снега колата не можа да загрее до нормалната температура цели ..20 минути :(( Вдигна си нормално до първата чертичка след синята зона-на 12 без 5 и след това не мръдна повече ,а карах извънградско по пътя Асеновград Пловдив. Вярно , беше много студено ''-6'' ама друг път си заграяяше нормално дори и при такава температура. Успя да загрее чак като влязох в Пловдив. Някаква идея дали имам проблем нещо с охлаждането или ..Гледах си антифриза преди началото на зимния сезон ми е до чертичката точно ....
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от \MITETO\ DSB » 05 Яну 2010, 23:06

sineok_pi4_ написа:Като стан въпрос за студен маркуч колеги, днеска в снега колата не можа да загрее до нормалната температура цели ..20 минути :(( Вдигна си нормално до първата чертичка след синята зона-на 12 без 5 и след това не мръдна повече ,а карах извънградско по пътя Асеновград Пловдив. Вярно , беше много студено ''-6'' ама друг път си заграяяше нормално дори и при такава температура. Успя да загрее чак като влязох в Пловдив. Някаква идея дали имам проблем нещо с охлаждането или ..Гледах си антифриза преди началото на зимния сезон ми е до чертичката точно ....

Термостат.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.11.2009
Пол: Мъж

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от dani1 » 06 Яну 2010, 0:00

как да разбера кое неработи термостата или помпата акоима начин кажете благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от Ненко Вранков » 06 Яну 2010, 0:09

ахам... и моята вчера за 20 км тъкмо се мъчеше да излиза от синьото... тези дни ще е да я разглобя, ама в този студ не ми се пипа нищо...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от Vasko » 06 Яну 2010, 1:05

\MITETO\ DSB написа:
sineok_pi4_ написа:Като стан въпрос за студен маркуч колеги, днеска в снега колата не можа да загрее до нормалната температура цели ..20 минути :(( Вдигна си нормално до първата чертичка след синята зона-на 12 без 5 и след това не мръдна повече ,а карах извънградско по пътя Асеновград Пловдив. Вярно , беше много студено ''-6'' ама друг път си заграяяше нормално дори и при такава температура. Успя да загрее чак като влязох в Пловдив. Някаква идея дали имам проблем нещо с охлаждането или ..Гледах си антифриза преди началото на зимния сезон ми е до чертичката точно ....

Термостат.




Добре де, ако е термостат защо когато си стои на кръстовище или си работи на място дори и половин час си стои на 12 без 1 и като тръгне примерно и се движа с не повече от 60 км/ч и тогава пада до 12 без 5 и то само когато са минусови температурите. Когато си въртя из града нормално си стои на 12 без 1 , а също когато е сухо и си карам над 80км/ч тогава си стои нормално на 12 без 1. Да не би нещо да дърпа въздух от някъде ? Защото дори и на 12 без 5 като падне в купето пак си духа топло .Преди малко си направих един тест -качих се тук по една стръмна алея нагоре към планината. 12 градусов наклон е в продължение на 5 км. Нагоре си стои на 12 без 5, но надолу като тръгна като е оставя на скорост без газ и изстива до 12 без 5 ...Някой да има идея колко струва термостата? Никога до сега не съм сменял -не ми се е налагало за тези 460 000 км -как звучи само ,но си е точно така ...Виско-да, ремъци - да, но термостат-не съм имал проблем до сега.
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: студен маркуч кьм радиатора

Мнение от skylord » 06 Яну 2010, 1:25

скоро проверих 22 лв мисля че беше на wahler, защото и при мен има нещо такова от скоро .. седи на предишната черта преди средата.. парно има да те убие и по нагоре не отива, но също така и маркуча след термостата е студен - т.е. не е отворен постоянно :roll:
а да допълня - пробвах и с друго табло, защото мислех че уреда може да се е скапал, но и с 2-те е така..

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook