Проблемация

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Проблемация

Мнение от denko » 07 Авг 2005, 2:47

Здравейте от няколко дни сервото нещо ми е се ..... като дам на крайно положение втрърдя са се. И днес забелязах че като въртя волана на место се чува някво виене триене и оборотите падат . Това някакъв признак ли е и ако е така на какво ?
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 07 Авг 2005, 8:08

Признак,че товариш адски помпата и започва да ти свири ремъкът :!: Избягвай да го правиш (особено,когато ти работи на място),пък и хидравликата била слабо място на Е36 :( Пък и за профилактиката, провери си нивото на маслото в системата и евентуално за течове:idea:
One passion,one car,one life...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 07 Авг 2005, 10:28

вероятно свиренето е защото трябва да долееш течност
let the BMW be with you

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 07 Авг 2005, 10:53

Енджи
Хидравличната рейка - много често срещан проблем при Е36. от къде тръгва всичко? всички трябва да знаете, че НЕ ТРЯБВА да навивате волана до край и да го задържате там. дори и на обратен завой, винаги го отпуснете 5см. в обратната посока. в момента, в който той опре в края, моментално се усеща как оборотите падат сас 100тина на долу. точно това е показатела от претоварването. не го задържайте, просто го отпуснете лекичко и те се нормализират. от там идват повечето проблеми с рейката, защото се вдига прекомерно налягане и особенно ако решиш да рисуваш по асфалта, с навит до край волан и високи обороти на двигателя, със сигурност си я издухал. ако приемам, че така или иначе това вече се е случило. ще я познаеш по това, че почва да тече масло, да свири на моменти, при определени натоварвания волана на моменти втвърдява и т.н.т. Правилната стратегия, според мен, е хидравлична рейка втора ръка. Има и късметлии, който са успяли да издухат само семерингите на рейката, но те са малко. в повечето случай направо се получава пробив в блока й и тогава единствения начин е замяната. за тези, които не знаят, рейката от Е34 също става на Е36, но трябва да се смени заедно със стойката от Е34, защото иначе няма да може да бъде пригодена. ( не знам колко е вярно, но съм чувал, че рейките на Е34 са доста по-надежни). горе долу това ми хрумва сега за рейката...

това е от Енджи от една от важните на този подфорум!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 07 Авг 2005, 13:10

Добре де, аз нямам проблеми с хидравликата даже и понякога като завия докрай без да искам пак не почва да свири или да прави проблеми. Ама от време на време и като че ли все в мокро време се чува едно едно яко виене/жужене даже и когато кормилото е изправено... това признак че ми заминава рейката ли е или трябва да се долива масло? Не съм гледал маслото щото някой така е стегнал капачката, че не може да се отвие с ръка а все нямам време да измисля с какво да я отвия...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook