Проблемация
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблемация
Здравейте от няколко дни сервото нещо ми е се ..... като дам на крайно положение втрърдя са се. И днес забелязах че като въртя волана на место се чува някво виене триене и оборотите падат . Това някакъв признак ли е и ако е така на какво ?
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- val
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 29.05.2003
- Местоположение: София
- Кара: E46 M3
- Мечтае да кара: Е46 М3
- Детайли за колата: чудесна :)
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Енджи
това е от Енджи от една от важните на този подфорум!
Хидравличната рейка - много често срещан проблем при Е36. от къде тръгва всичко? всички трябва да знаете, че НЕ ТРЯБВА да навивате волана до край и да го задържате там. дори и на обратен завой, винаги го отпуснете 5см. в обратната посока. в момента, в който той опре в края, моментално се усеща как оборотите падат сас 100тина на долу. точно това е показатела от претоварването. не го задържайте, просто го отпуснете лекичко и те се нормализират. от там идват повечето проблеми с рейката, защото се вдига прекомерно налягане и особенно ако решиш да рисуваш по асфалта, с навит до край волан и високи обороти на двигателя, със сигурност си я издухал. ако приемам, че така или иначе това вече се е случило. ще я познаеш по това, че почва да тече масло, да свири на моменти, при определени натоварвания волана на моменти втвърдява и т.н.т. Правилната стратегия, според мен, е хидравлична рейка втора ръка. Има и късметлии, който са успяли да издухат само семерингите на рейката, но те са малко. в повечето случай направо се получава пробив в блока й и тогава единствения начин е замяната. за тези, които не знаят, рейката от Е34 също става на Е36, но трябва да се смени заедно със стойката от Е34, защото иначе няма да може да бъде пригодена. ( не знам колко е вярно, но съм чувал, че рейките на Е34 са доста по-надежни). горе долу това ми хрумва сега за рейката...
това е от Енджи от една от важните на този подфорум!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Добре де, аз нямам проблеми с хидравликата даже и понякога като завия докрай без да искам пак не почва да свири или да прави проблеми. Ама от време на време и като че ли все в мокро време се чува едно едно яко виене/жужене даже и когато кормилото е изправено... това признак че ми заминава рейката ли е или трябва да се долива масло? Не съм гледал маслото щото някой така е стегнал капачката, че не може да се отвие с ръка а все нямам време да измисля с какво да я отвия...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани