М50Б25

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Казанлък

М50Б25

Мнение от YaHooooO » 29 Дек 2009, 15:25

Здравейте,
събрах мотора,след смяна на глава.При палене се получава повишаване и спад на оборотите без да пипам газта(да речем около 3 до 7 пъти повишаване-намаляване) ,след което колата сякаш влиза в някакъв режим и закряпя обороти,които според мен са около 2000 (нямам оборотомер след трансплантацията) . Някой сеща ли се какво може да съм объркал?

Благодаря за вниманието

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Re: М50Б25

Мнение от drft » 29 Дек 2009, 17:26

Я провери ламбдата...
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Казанлък

Re: М50Б25

Мнение от YaHooooO » 29 Дек 2009, 20:42

Нямам ламбда.така взех мотора (а той си работеше преди да нацепи главата като ряпа).Проблема е от дебитомера.Когато гръмна главата явно се е прецакал и той.няма друго логично обяснение.Без дебитомер обаче върви яко :)).Даже се чудя защо са го сложили тея гермаци :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: М50Б25

Мнение от ildivvy » 29 Дек 2009, 21:29

Интересно и колко ще "харчи" без дебитомера?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Казанлък

Re: М50Б25

Мнение от YaHooooO » 29 Дек 2009, 23:15

И на мен ми е интересно...Ще я покарам така,така или иначеи ако установя нещо ще пиша.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: М50Б25

Мнение от Дилян Пенчев » 30 Дек 2009, 12:43

Не е добре без дебитомер да я караш ;)

Карайки го без дебитомер и без ламбда е равносилно на това да ти вържат очите и да ти запушат ушите и да те пуснат да търчиш като луд някъде където си търчал ма без да са ти вързали очите и ушите :) ще търчиш добре щото няма да виждаш и няма да те е страх, ма ако се появи лека промяна по пътя ще се размажеш като гнида :mhihi:

Тоз мотор трябва да знае колко въздух влиза за да знае какво гориво да пуска, и трябва да знае какво има на изхода - за да коригира сместа а ти си го лишил и от двете неща - ламбдата да следи сместа, дебитомера да гледа въздуха!

Честито в момента си имаш мотор който кара на авариен режим по някви таблици който са яко сейфти :mhihi: Или иначе казано не търчи ми ходи плахо :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Казанлък

Re: М50Б25

Мнение от YaHooooO » 30 Дек 2009, 12:55

Ламбдата не съм я махал аз а предния собственик.Всъщност-сигурно ли е ,че всички м50б25 имат лабда сонда?
За Масметъра се шегувам.Естествено,че ще го набавя при първа възможност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: М50Б25

Мнение от nikola_gargov » 04 Яну 2010, 18:18

ники какво става оправи ли проблема? като вси4ко е наред ще се обадиш да видим как е звяра нали? :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Казанлък

Re: М50Б25

Мнение от YaHooooO » 04 Яну 2010, 18:27

Еми може да наминеш.Аз в момента работя по колата.Няма масметър,но пак бръмчи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Казанлък

Re: М50Б25

Мнение от YaHooooO » 04 Яну 2010, 18:52

Дилян Пенчев написа:Не е добре без дебитомер да я караш ;)

Карайки го без дебитомер и без ламбда е равносилно на това да ти вържат очите и да ти запушат ушите и да те пуснат да търчиш като луд ...


:mhihi: Или иначе казано не търчи ми ходи плахо :mhihi:


Расъждавах върху димите ти и откривам противоречие (в думите,не проявите на двигателя) .В авариен режим не е ли логично мотора точно да отпуска повече гориво,от необходимото? В този ред на мисли едва ли става точно куц кон.Не казвам,че има нещо по-добро от точното количество гориво-въздушна смес,която компютъра на дадения автомобил определя (при всико изправно) ,но пък и не мисля,че и става точно плахо ходещо нещо си там.
Така или иначе ще сложа всичко необходимо,но на теория се замислих какво ли всъщност става и до какво води липсата на Масметъра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: М50Б25

Мнение от cargo22 » 04 Яну 2010, 21:02

Не ми става ясно кое ти определя сместа, да нема мяу клапаните.
То по тия таблици сигурно пуска нещо приблизително подходяща смес спрямо оборотите мейби :mhihi: , защото ако беше точна немаше да има нужда от дебитомери и ламбди.
Тва го пиша, ако има някой по запознат с тия аварйини режими как действат, че ми стана интересно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Казанлък

Re: М50Б25

Мнение от YaHooooO » 04 Яну 2010, 21:09

Точно за това продължих темата,въпреки,че проблема вече е ясен и чака разрешение.
Моя въпрос е -Неизправен масметър (откачане букса към него)-какво става?Кой определя количеството гориво тогава?
Смятам,че разхода е много по-голям (все пак с 5 литра го приплалвам няколко пъти .За каране ням,а въобще да говоря)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: М50Б25

Мнение от cargo22 » 04 Яну 2010, 21:35

АЙ сиктир с 5л. той треа да плува в бенз. :dunno:
Не мокри ли свещите?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Казанлък

Re: М50Б25

Мнение от YaHooooO » 04 Яну 2010, 21:42

Колата си върви и не се дави.Може би трябва да отбележа,че е с евтин спортен филтър(според мен по-скоро няма филтър) .Това е и причината да не я карам и да съм ограничил паленето и,докато и взема истински филтър.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: М50Б25

Мнение от Дилян Пенчев » 05 Яну 2010, 1:42

Като няма масметър компютъра работи по обороти и ТПС и определя горивото и предварението на запалването по някаква си аварийна табличка която е супер сейфти, със сейфти аванс и сейфти бензин която на всичкото отгоре е супер малка и не припокрива всички режими на работа гъвкаво ;)

Та като му дойде масметъра и ламбдата и той вече хуква по голямата таблица и гони оптимизиране на сместа за макс повер 8)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook