bmw tds губи обороти/мощност

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.08.2005
Местоположение: София/Априлци
Пол: Мъж

bmw tds губи обороти/мощност

Мнение от Izzo » 02 Авг 2005, 15:23

Пичове, карам BMW 525 tds Touring 1996. Колата си е беше ОК доскоро, но парво имаше проблем със запалването, когато е топла. Оказа се, че ел. мотора на помпата в резорвоара се беше прецакал. Купих нов - смених го и палането се подобри. Но пак пали малко по трудно, когато е топъл двигателя.

Но междувременно ми се появи друг проблем. Преди колата я настъпвах здраво 180 -190 км/ч. Но отскоро почна да ми губи обороти, особено при изкачване. Смъквам на по-ниски предавки, за да дигна оборотите, но слаба работа. Направо побеснявам. да не говорим, че на равно в момента се задоволявам сас 130-140. Сякаш има няква грешка в електрониката? знам ли? Турбо? Горивно-нагнетателна помпа? Неква идея?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 02 Авг 2005, 17:11

следи,водата и маслото.може и помпата/най вероятно/
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Малко съвет

Мнение от bat Jeko » 06 Авг 2005, 3:23

здрасти
искаш мнение , е чуи и моеtо
Съдеики от това което пишеш е пипана помпата в резервоара, малко вероятно но подобре си провери дали ти се въртят маркучите към тази помпа,ако са стари и леко спечени или от времето скобата си е направла свое легло ще ти е трудно после пак да стегнеш по същия начин та затова те съветвам да ги провериш(не струва пари ).
От опит се убедих че да дърпа въздух не е болка на тдс преди помпата високо налягане има още една дето е в самата горивна помпа и подържа постоянно налягане в самата помпа та според мен не е въздух но ти си провери,и караи нататък.
В бг се продава една присадка лики моли се казва (има наи различни )едната обаче не се сипва в резервоара а се вадят маркучите преди и след горивната попа (значи след горивния филтър и този за излишното гориво дето излиза от помпата други маркучи там нема )и ги пъхаш в кутииката на присадката и газ докато угаснеш ама здраво не щади мотора тогава.
Та едан такава присадка почиства горивната система от боклуци и мазнотии(не добре преработения газол садържа доста мазутни примеси дето зацапват -насмоляват по помпата колкото и глупаво да звичи)(на опътването пише че е 100 процента чиста нафта )
Аз те съветвам да направиш една промивка преди да тръгнеш по "гадатели и врачки" (не изкам да обидя никого но въпроса с паленето е комплексен и е добре да почнеш от наи евтиното)
Относно мощноста при мен се получи загуба намощност , един черен пушек и не вървеше докато не изгорих тези 80 литра кофти нафта .
Смяната на горивен филтър ако не е правена последните 20000км е добре да се направи нобез да пълниш новия филтър с нафтата от стария .това е една порочна практика ,, М51 благодарение на тази помпа в резервоара се самообезвъздушава.слагаш и въртиш.(иначе нема фаида боклука пак е във филтъра)
Пробваи това и пиши ако пък си оправил каката приятно каране
good luck

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.08.2005
Местоположение: София/Априлци
Пол: Мъж

Мнение от Izzo » 08 Авг 2005, 8:53

Bratleta, blagodarq za savetite. Problema se okaza savsem prost. Sega kolata hvacrhi kakto predi. Dva dena ne si svalih zadnika ot neq.

Otidoh pri momcheta v Bosch na okolovrasta. napraviha edna diagnostika i se okaza, che e nuzhna centrovka na gorivno-nagnetatelnata pompa. Za pet minuti q opraviha.

Mezhduvprochem v predishnoto saobshtenie spomenah, che imahme i problem s paleneto. Parvo beshe izgorql el. motora na pompata v rezervoara. Smenih go i paleneto se podobri. Podchertavma podobri. Pak ne paleshe ot raz. No sega sled kato q pipnah v Bosch kolata pali kato benzin.

I pak mersi za savetite.

Izzo

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.08.2005
Местоположение: София/Априлци
Пол: Мъж

Мнение от Izzo » 08 Авг 2005, 13:19

Само искам да допълня предното съобщение. Както и да се извиня, че го написах на латиница. Е, не мога от раз да свикна да ползвам кирилаца във форумите. Ще се старая за напред.

Та на въпроса. Колата ми е на 240 000 км и не и е сменяна досега агренажна верига. Веригата вече се е разхлабила и е определено за смяна. Оттук са ми тръгнали и проблемите с горивно-нагнетателната помпа (т.е. с паленето) и загубата на обороти. Фактически комп-а на колата е минал в авариен режим и ограничил оборотите.

Те тва е.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 10 Авг 2005, 13:01

Много хубаво, че си решил проблема. И благодаря, че сподели какво е решението. Пожелавам ти много безаварийни километри.

П.С. Смятам темата за изчерпана и я заключвам.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook