stop engine oilpress
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
stop engine oilpress
Днеска сутринта ми изписа това като палех
колата.Знам че означава ,,ниско налягане на маслото в двигатела''.
Въпроса ми е какво трябва да направя в този случай?
П.С.Нивото на маслото е ок.,малко над средата между
мин. и макс.
колата.Знам че означава ,,ниско налягане на маслото в двигатела''.
Въпроса ми е какво трябва да направя в този случай?
П.С.Нивото на маслото е ок.,малко над средата между
мин. и макс.
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: stop engine oilpress
отговора на загатката може да се крие в това с "КАКВО масло я караш" ?
Re: stop engine oilpress
mashina написа:CASTROL 5W40
5W40 е добро стига да не е менте
А ако не е нещата отиват към
- повреден датчик за налягането (прекъснати кабели или лош контакт в буксата)
- маслена помпа (клапан на маслената помпа)
- скапан маслен филтър (малко вероятно)
- пресечено масло (смесено с охладителна течност)
При последните 3 причини (без датчика) би трябвало да се чуят и повдигачите на клапаните а и доста други нетипични шумове .....
Re: stop engine oilpress
tsb_bg написа:mashina написа:CASTROL 5W40
5W40 е добро стига да не е менте
А ако не е нещата отиват към
- повреден датчик за налягането (прекъснати кабели или лош контакт в буксата)
- маслена помпа (клапан на маслената помпа)
- скапан маслен филтър (малко вероятно)
- пресечено масло (смесено с охладителна течност)
При последните 3 причини (без датчика) би трябвало да се чуят и повдигачите на клапаните а и доста други нетипични шумове .....
Като запалих,колата само леко се разтресе и после си заработи нормално,не съм чул мотора да работи по различно или клапани.След това пътувах от София до Плевен без никакви проблеми.
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
Re: stop engine oilpress
Разтрисането (ако не е внушение) може да е от повдигачите, но ако предупреждението остава да свети не го пренебрегвай а виж причината
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: stop engine oilpress
прави ти номера датчика за налягане на маслото най вероятно
Барай шишарката Минкеее ....
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: stop engine oilpress
Колега нали ти беше пуснал тема преди, че ти хлопаха повдигачи? Мери ли си налягането тогава?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: stop engine oilpress
LUCIFER'S написа:Колега нали ти беше пуснал тема преди, че ти хлопаха повдигачи? Мери ли си налягането тогава?
Да,така беше,не съм мерил налягането, но след като смених БМВ маслото с CASTROL
и нещата се оправиха,от тогава съм минал към 7-8 хил.км.
Да направя едно доуточнение,което незнам дали трябва да указва
влияние(според мене,не трябва): Колата по принцип спи в подземен гараж
и зимата почти не я паля сутрин на под +10гр.Независимо че навън е -10 или -15.
Когато ми изписа този надпис на таблото,бях в София и запалих колата,
(която беше пред блока)при -3 градуса.
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
Re: stop engine oilpress
anzak написа:прави ти номера датчика за налягане на маслото най вероятно
Какво да разбирам под ,,номера",и къде стои този датчик?
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: stop engine oilpress
ами този датчик сработва обикновенно когато налягането е под 0,5 бара (това е минимума който трябва да вдига маслената помпа на обороти, ако ти даде 1,5-2 е супер) , всъщност на М57 не съм го гледал под колко включва или самия датчик вече не отчита точно и си включва когато си иска... Този датчик се намира на корпуса на масления филтър 7 номер, на негово място се завива и контролен манометър за проба на налягането... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: stop engine oilpress
Датчик,наи-вероятно,-лоша (омаслена )врьзка
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: stop engine oilpress
Значи добре е да отида в сервиз да ми замерят накягането на маслото?
Като знам тия във ВИА ИНТЕРКАР колко са неуки,направо не ми се стъпва там.
Има ли значение при меренето на налягането дали колата е загряла или студена?
Като знам тия във ВИА ИНТЕРКАР колко са неуки,направо не ми се стъпва там.
Има ли значение при меренето на налягането дали колата е загряла или студена?
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: stop engine oilpress
Нищо ти няма. Карай си и не се притесняавай.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: stop engine oilpress
Колега,
На мен ми изписа същото, само че на един Пасат 2004 дизел. Но пролема според мен ми беше, че акумулатора ми беше сдал багажа и ми развърташе 5-6 пъти и после ми изписваше нещо много подобно- STOP Engine Oil pressure и спирах да въртя без да ми запали колата. Не знам дали и автоматично нещо не спира двигателя. Но после ми дадоха ток и си запалих без проблем. Пак разтресе, но май това е защото паленето беше по-кофти и докато зацепят цилиндрите и след секунди се оправи. После си смених акумулатора и вече не ми е давал този надпис. Според мен е от студенкото. А и ако акумулатора ти е тръгнал да сдава багажа и е повъртял повечко преди да запалиш и за това може да ти го е изписало.
На мен ми изписа същото, само че на един Пасат 2004 дизел. Но пролема според мен ми беше, че акумулатора ми беше сдал багажа и ми развърташе 5-6 пъти и после ми изписваше нещо много подобно- STOP Engine Oil pressure и спирах да въртя без да ми запали колата. Не знам дали и автоматично нещо не спира двигателя. Но после ми дадоха ток и си запалих без проблем. Пак разтресе, но май това е защото паленето беше по-кофти и докато зацепят цилиндрите и след секунди се оправи. После си смених акумулатора и вече не ми е давал този надпис. Според мен е от студенкото. А и ако акумулатора ти е тръгнал да сдава багажа и е повъртял повечко преди да запалиш и за това може да ти го е изписало.
If you think that everything is under control, it's just because you are not moving fast enough!
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани