Проблемен контактен ключ- конзолата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от ktv » 21 Дек 2009, 22:36

Докато си говорите за имобилайзер, да питам и за- може ли да изгасне диодчето му и пак да не е подал ток към веригата на тъблото и за палене. Ако това е възможно, може той да е причината за проблема.
Дано през почивните дни времето позволява да се поровя в колата, че от работа сега време не остава.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от №0123456789 » 22 Дек 2009, 1:59

_65536_kb_sec_ написа:имаш ЛС, нарочно защото не искам тази информация да става публична 8) 8) 8)


Кажи за какво става дума Стоянчо щото правих разходки на колата до Кольо а там се оправяше и причината беше съшата. Само дето при мен като дам на контакт всичко свети, като завъртя на стартер той не отлепя но и по лампите не си личи въобще да се променя напрежението към стартера както и нищо не цъка. Просто на два пъти ми се случи и въобще си нямам наидея! Кольо подозира нещо в алармата.... предположения само. Дали този имобилайзер не се ебава нещо??? Между другото аз незнам дали въобще имам такова нещо на алармата макар и да имам две копчета на дистанционното.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от Ненко Вранков » 22 Дек 2009, 9:34

съмнява ме да са прекъснали стартера през имобилайзера! Първо не е целесъобразно, поради голямата косумация на самото реле.. и воторо-тъпо е понеже и без стартер колата се пали-така че се обезсмисля. Отново казвам-дюзи или помпа-това се прекъсва през имобилайзера. А и аз не разбирам защо вече не сте проверили, а само гадаем тук какво може да е и какво не... Намирате един топъл гараж и преглеждате.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от ktv » 24 Дек 2009, 17:08

Благодарение на Стоян локализирах проблема-оказа се в механичната част на контактния ключ. Свързах се с един познат ключар и той ми обясни, че сигурно се е скъсал привода в конзолата. Цените са 80 лв. за конзола, втора ръка и толкова за труд, което ми се струва много. Освен това, демонтажа на конзолата бил доста шибана работа. Ако някой може да помогне със съвет, как да си оправя сам проблемната конзола, ще почерпя. Мерси предварително!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от cod-cdbp » 24 Дек 2009, 17:22

разглабяш всичко отдолу под таблото, така че да си осигуриш достъп до болтовете за да разкачиш кормилната конзола, премахни я цялата и я занеси на ремонт.
аз лично така ще процедирам при монтажа на ел волана, само че ще смъквам цялото табло за ремонт и на климатроника, въпроса е кога ще се наканя да го направя.... :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от dido_lom » 24 Дек 2009, 19:32

ktv написа:Благодарение на Стоян локализирах проблема-оказа се в механичната част на контактния ключ. Свързах се с един познат ключар и той ми обясни, че сигурно се е скъсал привода в конзолата. Цените са 80 лв. за конзола, втора ръка и толкова за труд, което ми се струва много. Освен това, демонтажа на конзолата бил доста шибана работа. Ако някой може да помогне със съвет, как да си оправя сам проблемната конзола, ще почерпя. Мерси предварително!





колега,при мен се с4упи оста на патрона,и нема палене.извиках клу4ар като преди това демонтирах корите за да може да работи по лесно,но понеже е монополис копелето само за да ми каже 4е е с4упена ми взе 30.лв а ремонта 6те6е да ми струва 200лв. :bang: :bang: :bang: +100лв. труда :bang: :bang: :bang: изгоних го естественно.ре6их проблема сам :D сре6то 50лв. и нова конзола,от волана до долу до карето и 1 4ас труд,лесно е вапреки 4е не си го правил преди.като свали6 корите над педалите 6те ти се изясни проблема сас разглобиаването.успех :D
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от ktv » 26 Дек 2009, 18:08

Днес, след като не успях да отвинтя един болт /някой ще се сети за какво иде реч/ реших да пробвам контактния ключ................и той завъртя :shock: Бах му майката! :shock: :shock: Палчето, което завърта ел. част на ключа работи без проблам, само от към механичната се чува едно леко скърцане и прищракване :shock: Значи привода не е счупен, а какво му е било не знам. Какво да правя- да събирам всичко по интериора или да се преборя с болта, да сменя конзолата за по-сигурно? :dunno: Ами ако проблема е в патрона? Голяма дилема имам! :shock: Мога ли да ивадя патрона на ключа от гнездото му, за да видя какво скърца вътре?
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от dido_lom » 27 Дек 2009, 10:37

може да си извади6 само патрона ама си е 4алам.по добре при клу4ар 6тото тои си има необходимите инструменти.аз се опитвах сам 5-6 дни се ма4их сам но не успиах,тук ниакаде има6е тема и4етох вси4ко ама не можах.по добре смениаи конзолата :wave:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от cod-cdbp » 27 Дек 2009, 15:36

дай ми линк към темата на лично защото ще ми е необходима, моля 8)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от rottweiler » 27 Дек 2009, 16:54

колега доколкото разбирам говориш за патрона за запалването. Преди известно време и аз го ядох същия. Проблема ми се оправи с ключар и 30 лв труд.
пс: ето я моята тема viewtopic.php?f=7&t=161881&start=0
надявам се, че може да ти е полезна с нещо.
Изображение Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от ktv » 27 Дек 2009, 21:04

rottweiler написа:колега доколкото разбирам говориш за патрона за запалването. Преди известно време и аз го ядох същия. Проблема ми се оправи с ключар и 30 лв труд.
пс: ето я моята тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 81&start=0
надявам се, че може да ти е полезна с нещо.

Като чета тази темата от линка и разглеждам снимките, почвам да разбирам в какъв филм съм се вкарал. :confused: Ако може да се свали само детайла, държащ контактния ключ, то аз що се опитвам да сваля цялата система от чаркове, заедно с част от кормилния прът и се мъча с оня скапан болт над педалите??? :dunno: Става въпрос за детайла от последната снимка. Ако тя се държи само от показания там болт, то аз съм успял :idea: Молбата ми към "rottweiler" е да ми потвърди, ако това, което си мисля, е истина. Благодаря предварително!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от ktv » 01 Яну 2010, 18:30

ktv написа:Днес, след като не успях да отвинтя един болт /някой ще се сети за какво иде реч/ реших да пробвам контактния ключ................и той завъртя :shock: Бах му майката! :shock: :shock: Палчето, което завърта ел. част на ключа работи без проблам, само от към механичната се чува едно леко скърцане и прищракване :shock: Значи привода не е счупен, а какво му е било не знам. Какво да правя- да събирам всичко по интериора или да се преборя с болта, да сменя конзолата за по-сигурно? :dunno: Ами ако проблема е в патрона? Голяма дилема имам! :shock: Мога ли да ивадя патрона на ключа от гнездото му, за да видя какво скърца вътре?

Продължение и пак проблем :banghead: Преди Нова година идва един мастор /не ключар/, на когото имам доверие и като чу как скърца контактния ключ, каза че проблема е в него. Скърцаше леко на моменти, ама въртеше и палеше. Реших да сглобявам всичко по конзолата и да отида на ключар след празниците. Така и направих, и когато после опитах пробно за запаля, установих, че положението е както преди- ключа завърта на 30 градуса, отключва волана без да даде на контакт и толкова, а :banghead: Понеже сложих волана на мястото му, сега и него не мога да махна, щото отвътре го държи едно палче. Ключът упорито отказва да завъртидо края. Въпросът ми е при това положение може ли да се извади патрона от конзолата или да се махне волата он кормилния прът?
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от rottweiler » 02 Яну 2010, 0:16

Първо да пожелая на всички колеги здраве и успехи през новата година и сега на въпроса:

ktv написа:Скърцаше леко на моменти, ама въртеше и палеше. Реших да сглобявам всичко по конзолата и да отида на ключар след празниците. Така и направих, и когато после опитах пробно за запаля, установих, че положението е както преди- ключа завърта на 30 градуса, отключва волана без да даде на контакт и толкова, а :banghead: Понеже сложих волана на мястото му, сега и него не мога да махна, щото отвътре го държи едно палче. Ключът упорито отказва да завъртидо края. Въпросът ми е при това положение може ли да се извади патрона от конзолата или да се махне волата он кормилния прът?


И при мен беше точно така. И да успях да сваля волана. Но помня само че в изблик на нервна криза бях започнал да блъскам по волана отгоре надолу и в същото време напъвах да въртя ключа и по едно време то само си освободи. Не знам доколко е добър съвет това но при мен така стана.
За вадене на патрона от кожуха виж по нагоре в темата която ти постнах - по спомен един колега беше написал че с нещо тънко се мушкало в някоя дупка на корпуса, но при мен след като го свалих пробвах всичките му дупки и нищо.
Изображение Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от ktv » 02 Яну 2010, 20:34

Извадих блокирания волан с почукване по него, отдолу откъм педалите- така се отблокира зъба за заключване на волана. :yes: Салих отново работещата без проблен конзола и извадих патрона от гнездото му- това е описано в ръководството как става. За да разбера защо от време на време блокира привода и не завърта ключа, трябва да извадя гнездото от конзолата. Както спомена колегата rottweiler, сигурно и при мен причината е пластината отключваща волана. За съжаление до там не мога да стигна, така че ако някой знае, да сподели.
Последна промяна ktv на 03 Яну 2010, 16:41, променена общо 1 път
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от ktv » 03 Яну 2010, 16:39

Край на одисеята. Разглобих всичко по конзолата и след като нямаше износвания и счупвания почистих всичко, смазах го и обратно. Обяснение на проблема беше зъбче от контактния ключ, което стърчеше и сухите триещи се части в механизмите от конзолата. Изпилих зъбчето с фина пиличка и повече ядове нямаше. Сега всичко и ОК, да чукна на дърво. За съжаление не направих снимки, както повечето тук, но ако има някой подобен проблем съм готов да помагам.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook