Питане за Е34 2.5ix
Модератор: Технически модератори
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Питане за Е34 2.5ix
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за Е34 2.5ix
ти май не схващаш за какво говоря,дай сравнение между их и торсен куатро на старите аудита,то е ясно че новите са кенеф.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за Е34 2.5ix
_65536_kb_sec_ написа:
този клип ми е личен фаворит![]()
![]()
![]()
http://video.google.com/videoplay?docid ... 698454614#
а този,аудито тук е с торсен



- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Питане за Е34 2.5ix
Правилно, незнам обаче, защо не сравниха БМВ ИХ и Ауди - 1994/5 година а сравниха новите коли с ауди от 1993 година.... Тука не играят роля дифове, митове и др. нещица а начина и целта на занятието. Защо ауди 80 и Б4 още вървят заедно с нашите "баби яги" или мерцовете 124 и другите такива железа.... На мен ми се струва, че си убъркал нещо генерално. Защо сравняваш кола със "стоки" за широко потребление. Все едно аз да ти сравнявам къщата на фамилията ми (която е на 270 години и не е мръднала) със "съвременна" панелка, която има експлоатационен срок 50 години. Нещо бъркаш категориите. Пенчев ти го е написал.
Весело изкарване на новогодишните празници.
П.П. Лично за "Киро" - никога не бъди краен в изказванията си, защото винаги ще грешиш. Не забравяй, че истината е на толкова места, колкото хора са покрай теб и всеки вижда нещата по различен и уникален начин. Ако ти трябва 90-ка с деференциал от клипа се обади. Ще те уредя с една на тънкана
Весело изкарване на новогодишните празници.
П.П. Лично за "Киро" - никога не бъди краен в изказванията си, защото винаги ще грешиш. Не забравяй, че истината е на толкова места, колкото хора са покрай теб и всеки вижда нещата по различен и уникален начин. Ако ти трябва 90-ка с деференциал от клипа се обади. Ще те уредя с една на тънкана

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за Е34 2.5ix
predel написа:Правилно, незнам обаче, защо не сравниха БМВ ИХ и Ауди - 1994/5 година а сравниха новите коли с ауди от 1993 година.... Тука не играят роля дифове, митове и др. нещица а начина и целта на занятието. Защо ауди 80 и Б4 още вървят заедно с нашите "баби яги" или мерцовете 124 и другите такива железа.... На мен ми се струва, че си убъркал нещо генерално. Защо сравняваш кола със "стоки" за широко потребление. Все едно аз да ти сравнявам къщата на фамилията ми (която е на 270 години и не е мръднала) със "съвременна" панелка, която има експлоатационен срок 50 години. Нещо бъркаш категориите. Пенчев ти го е написал.
Весело изкарване на новогодишните празници.
П.П. Лично за "Киро" - никога не бъди краен в изказванията си, защото винаги ще грешиш. Не забравяй, че истината е на толкова места, колкото хора са покрай теб и всеки вижда нещата по различен и уникален начин. Ако ти трябва 90-ка с деференциал от клипа се обади. Ще те уредя с една на тънкана
говоря конкретно за 4х4 задвижване с торсен диференциали,за тези които знаят за какво иде реч(а те явно са малко)ще ме разберат.това че карам бмв не ме прави пристрастен и няма никога да кажа на черното бяло.ауди може да е кенеф,но това което създадоха 80-те години и за първи път внедриха в лек автомобил и до ден днешен си остава една от най добрите системи за задвижване на четирите колела,за съжаление в днешни дни заради масовото производство не се слагат такива скъпи системи в повечето коли,но все пак се намират при някой производители и удоволствието да караш такъв автомобил е несравнимо с никоя друга електронна,вискозна,и тем подобна система която в днешни дни се вгражда в повечето еднодневки с цел пестене на пари.
прочети внимателно това http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1 и сам ще си одговориш на много въпроси,всичко друго са празни приказки


Re: Питане за Е34 2.5ix
На мен почна да ми се изяснява торсена и си мисля,че при не предомишлено занасяне в завой торсена ще те извади от пътя по-бързо,докато шанса ти с 25% диф-ове да се задържиш в пътя е доста по-голям.Именно затова е избягван ......скъп ли незнам-все едно да се твърди,че ръна кутия е по-скъпа от аск
За едно обаче си прав-дифовете на их са компромис между перфекната проходимост и отлично управление .При торсените остава само проходимостта и може би експлотационния живот.

За едно обаче си прав-дифовете на их са компромис между перфекната проходимост и отлично управление .При торсените остава само проходимостта и може би експлотационния живот.

by ''kompleksa''
Re: Питане за Е34 2.5ix
Кире, благодаря за отговора, нещо ти изчезна мнението
Ванка нищо не казваш, тая индикация няма ли я при теб?

Ванка нищо не казваш, тая индикация няма ли я при теб?
Re: Питане за Е34 2.5ix
Kolio82 написа:Кире, благодаря за отговора, нещо ти изчезна мнението![]()
Ванка нищо не казваш, тая индикация няма ли я при теб?
Задния диф(да приемем че е на 25%) е електронно командван -като премине това натоварване той изкл. ,но с-мата веднага пак го активира,той пак изкл. и т.н. получава се едно постоянно ON-OFF-ON-OFF.........придружено с премигане на лампа на таблото,която премига също при разминаване на скоростта на двата моста.

by ''kompleksa''
Re: Питане за Е34 2.5ix
ivan. написа:Kolio82 написа:Кире, благодаря за отговора, нещо ти изчезна мнението![]()
Ванка нищо не казваш, тая индикация няма ли я при теб?
Задния диф(да приемем че е на 25%) е електронно командван -като премине това натоварване той изкл. ,но с-мата веднага пак го активира,той пак изкл. и т.н. получава се едно постоянно ON-OFF-ON-OFF.........придружено с премигане на лампа на таблото,която премига също при разминаване на скоростта на двата моста.
Благодаря за изчерпателния отговор

А това че светва понякога лампата, без видим причина (на сутринта паля и не угасва) и след спиране/палене угасва, на някаква гешка свързана с компютъра ли се дължи?
- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Re: Питане за Е34 2.5ix
Kolio82 написа:ivan. написа:Kolio82 написа:Кире, благодаря за отговора, нещо ти изчезна мнението![]()
Ванка нищо не казваш, тая индикация няма ли я при теб?
Задния диф(да приемем че е на 25%) е електронно командван -като премине това натоварване той изкл. ,но с-мата веднага пак го активира,той пак изкл. и т.н. получава се едно постоянно ON-OFF-ON-OFF.........придружено с премигане на лампа на таблото,която премига също при разминаване на скоростта на двата моста.
Благодаря за изчерпателния отговор![]()
А това че светва понякога лампата, без видим причина (на сутринта паля и не угасва) и след спиране/палене угасва, на някаква гешка свързана с компютъра ли се дължи?
Да. Ако ти светва тя и не угасва, би трябвало и АБС да ти свети. Това е лампата на АСЦ-то(за което имаш копче за изкл). А защо светва в голям сняг? Ами защото отчита разлика в скоростите на някое от колелата и се опитва да ги изравни и от там ти връща гаста.

П.П.Поне това са моите наблиюдения в/у кола с АСЦ.
Re: Питане за Е34 2.5ix
Kolio82 написа:ivan. написа:Kolio82 написа:Кире, благодаря за отговора, нещо ти изчезна мнението![]()
Ванка нищо не казваш, тая индикация няма ли я при теб?
Задния диф(да приемем че е на 25%) е електронно командван -като премине това натоварване той изкл. ,но с-мата веднага пак го активира,той пак изкл. и т.н. получава се едно постоянно ON-OFF-ON-OFF.........придружено с премигане на лампа на таблото,която премига също при разминаване на скоростта на двата моста.
Благодаря за изчерпателния отговор![]()
А това че светва понякога лампата, без видим причина (на сутринта паля и не угасва) и след спиране/палене угасва, на някаква гешка свързана с компютъра ли се дължи?
Колега датчиците са на задните колела-виж ако се налога ги почисти.
Не е нормално да не огасва лампата.
Премигането не е проблем-то показва,че си изгубил сцепление и се активира блокировката на задния диф.
АСЦ -няма.

by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за Е34 2.5ix
ivan. написа:На мен почна да ми се изяснява торсена и си мисля,че при не предомишлено занасяне в завой торсена ще те извади от пътя по-бързо,докато шанса ти с 25% диф-ове да се задържиш в пътя е доста по-голям.Именно затова е избягван ......скъп ли незнам-все едно да се твърди,че ръна кутия е по-скъпа от аск![]()
За едно обаче си прав-дифовете на их са компромис между перфекната проходимост и отлично управление .При торсените остава само проходимостта и може би експлотационния живот.
Torsen диф., изобретен от американската Gleason Corp., има всички достойнства на ВК, без да има недостатъците. Това е напълно механично устройство, работещо на принципа на червячната предавка. в нормално състояние разпределя въртящия момент в съотношение 50:50. Но когато колелата на една от осите започнат да превъртат, Torsen почва да прехвърля въртящ момен къm оста с по-добро сцепление! Точно както се полага. Максимално достижимото преразпределение е 80:20. И освен това, за разлика от ВК, Torsen блокира моментално, което е от голямо значение! Освен това ВК има експоненциална, а не линейна (като Torsen) характеристика на блокировката. Заради този си недостатък, ВК e изхвърлен в последствие от Porsche 964 Carrerra 4, тъй като влошавало управляемостта. Още едно важно предимство на Torsen е, че той не блокира и не се опитва да изравнява скоростите по време на спиране, защото при отсъствие на тяга, всичките 4 колела си се въртят свободно. За разлика от това, ВК се мъчи да изравнява скоростите на осите дори и при отсъствие на тяга. Реакцията на ВК на оборотите предизвиква много инженерни проблеми. ABS-а примерно, определя началото на блокирането на колелото по разликата в скоростите с другите колела. Наличието на механизъм, който се стреми да изравнява скоростите, естествено пречи и то много.
Re: Питане за Е34 2.5ix
Ясно за торсените,въпреки че от горния цитат пак има противоречива информация....интересно ми е това за спирането с ВК
сигурно затова с-мата взима информация от втори чифт датчици,а не от тези на абс.
Сега да видим дали ще можем да конкретизираме работата на их......
Кире внасяш доста разнообразна информация и ще ми интересно твоето виждане за принципа на дейсвие на их-а

Сега да видим дали ще можем да конкретизираме работата на их......
Кире внасяш доста разнообразна информация и ще ми интересно твоето виждане за принципа на дейсвие на их-а

Последна промяна ivan. на 30 Дек 2009, 15:37, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Питане за Е34 2.5ix
ivan. написа:Ясно за торсените,въпреки че от горния цитат пак има противоречива информация....
Сега да видим дали ще можем да конкретизираме работата на их......
Кире внасяш доста разнообразна информация и ще ми интересно твоето виждане за принципа на дейсвие на их-а
ще намеря инфо и ще пиша.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани