Питане за акомулатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Питане за акомулатор
снощи си смъкнах акумулатора да си го заредя и погледнах в гаранционната му карта пишеше, че зарядното на автомобила трябва да осигурчва ток от 13,8-14,4 В аз го включих да го заредя и ми показваше 12,37 заряден ток сутринта пак го измерих вече показваше 12,75 заряден ток това при включено зарядно Бош като го изключих и замерих ми показа 12.55 , а още окото не е светнало зелено ?
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Питане за акомулатор
Може и да не ти светне
. Но това не гаранция че ти е свършил акумулатора! По принцип, когата се зарежда трябва да вдигне по-голям ток от 13в. Зарядното трябва да ти е настроено на 1/10 от ампеража на акумулатора! Пример: Акум.60A-зарядно 6А. Ако е по малко ще се зарежда по-бавно.

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Питане за акомулатор
vavilon написа:Може и да не ти светне. Но това не гаранция че ти е свършил акумулатора! По принцип, когата се зарежда трябва да вдигне по-голям ток от 13в. Зарядното трябва да ти е настроено на 1/10 от ампеража на акумулатора! Пример: Акум.60A-зарядно 6А. Ако е по малко ще се зарежда по-бавно.
зарядното е без настройки 2 щипки + и - и кабела за контакта на скалата е нарисуван един мотор и кола

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Питане за акомулатор
Колега аз имах предвид по време на зареждане акумулатора ти', като го замерваш вдига волтажа колкото повече го държиш при зареждане толкова по-гоялм е волтажа. Това ти дава извода че акумулатора се зарежда! При мен по време на зареждане накрая вдигна 15.5В И бая си кипеше
. Като махнах зарядното го оставих 2ч. с отворени капачки да се нормализира и си падна на 12.5-12.4в. Съвет: като го заредиш изчакай 1.5/2ч. Сложи му капачките, замерваш и тогава го качваш на колата.
Весели празници на всички

Весели празници на всички

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Питане за акомулатор
колега той е необслужваем няма капачки само око оставил съм го в нас в коридора и ако вземе да кипне докато съм на работа радост
ама ще изчакам като го изключа няма да го монтирам веднага на колата, но си мислех друго като го заредя сега дали да не му зака4а една крушка да си свети докато се изтощи и после пак да го заредя, за да му направя един цялостен цикъл ..

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Питане за акомулатор
Toчно това трябва да направиш зада светне в зелено окото ако е читав разбирасе. 

новият ми номер: 0877787835
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Питане за акомулатор
Незнаех че е сух
Дамм, едно разреждане ще му е добре

Дамм, едно разреждане ще му е добре

Re: Питане за акомулатор
pazokolarov написа:divvakka написа:Има прозорче, какво трябва да "прави" това прозорче?
Когато е зареден напълно, прозорчето е зелено. Точно до него има легенда кое оцветяване какво състояние дефинира.
Плътност на електролита и ниво не се мерят.
Ако ти е черно прозорчето, каквото предполагам че е в момента, зареди го до край, после го разреди като включиш една обикновенна крушка за фарове да свето докато се източщи акумулатора и пак го зареждаш до край. Примери зарядния ток на зарядното за да си направиш сметка кога да го изключиш.
На края окото трябва да показва зелено.
Ако видиш жълто оцветяване - 100% е за смяна.
Успех!
Имам един въпрос относно индикациите които трябва да показва акумулатора. Моя показва постоянно черно, интересното е че нямам проблем с паленето освен зимата 1-2 пъти да ми се случи да немога да запаля. Зареждал съм го със зарядно и пак показва черно и като го сложа на колата си пали от раз. имам лошото предчувствие че плаче за нов, но все пак си мисля че мога да изкарам още известно време. Ти как мислиш?

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Питане за акомулатор
ами моя от нов не съм забаелязвал да е светел зелено нйколко пъти съм го заглеждал и си пали заредих го после един ден седя в нас изключен, че нямах време да го сложа на колата и като го замерих ми показваше 12,77 волта закачих го на колата запали си без проблем пак замерих как зарежда и ми показа 14,2 заряден ток , но не бйя пускал косуматори маи само радиото си работеше 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Питане за акомулатор
kasico написа:Имам един въпрос относно индикациите които трябва да показва акумулатора. Моя показва постоянно черно, интересното е че нямам проблем с паленето освен зимата 1-2 пъти да ми се случи да немога да запаля. Зареждал съм го със зарядно и пак показва черно и като го сложа на колата си пали от раз. имам лошото предчувствие че плаче за нов, но все пак си мисля че мога да изкарам още известно време. Ти как мислиш?Мерси предварително
Зимата не можеш да разчиташ на този акумулатор. А и самия индикатор не дава 100%-ва гаранция за изправността на акумулатора. Направи му един цикъл разреждане-зареждане. Като за зареждане премери зарядния ток и си изчисли времето за зареждане. Ако индикатора продължава да е черен, без зелени отенъци, вземай нов акумулатор а този си го пази за зор-заман.
Ако не можеш да се справиш сам, занеси го в някоя акумулаторджийница.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Питане за акомулатор
Здр Колеги
20 дена ме нямаше и колата не е палена и нещо акомулатора се ебава и ми прави проблеми.... карам и повечко градско и няма как да се зареди хубаво, ще го нося да го заредят. Но въпроса ми е колко ампера трябва да е за 330Д 184 за да знам при евентуална покупка на нов...
20 дена ме нямаше и колата не е палена и нещо акомулатора се ебава и ми прави проблеми.... карам и повечко градско и няма как да се зареди хубаво, ще го нося да го заредят. Но въпроса ми е колко ампера трябва да е за 330Д 184 за да знам при евентуална покупка на нов...
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Питане за акомулатор
Така вече съм с нова батерия след като старата се оказа, че не може да се съживи... та Варта на 100А и 830 пусков ток.. колата не беше палене доста време и запали отраз за сек 

- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Re: Питане за акомулатор
От писаното в темата да разбирам ли, че оригиналиният акумулатор е 80ач, 640а, 12в на 320д? Защото аз не съм с оригиналният, но го погледнах, 4е е 70ач, 12в, 640А пусков ток .... Има ли проблеми, че е по-слаб (то все пак пусковия ток е важен за паленето най-вече) и при покупка бош ли да търся или кakвото и да е
?

- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Re: Питане за акомулатор
Колеги казвайте какъв акумулатор да купувам, защото в противен случай, всяка сутрин отивъм към колата с молитви и надежда да запали
В горния пост съм задал другите си въпроси.
П.С. А междо другото и моя беше пресушил, та му доливах вода ... това дали е заради това, че е 70ач или просто защото е стар

П.С. А междо другото и моя беше пресушил, та му доливах вода ... това дали е заради това, че е 70ач или просто защото е стар

Re: Питане за акомулатор
Да ви кажа как да си проверите акумулаторите, щото съм се занимавал навремето с акумулатори! Значи, ако имате възможност разредете го с кружка или друг консуматор докрая и след това заредете до края! Оставете клетките отворени и наблюдавайте колко от тях започват да кипят. Ако има такава, която не ври е голяма възможността да е прекъснала. Оставете го да си кипи до пълно зареждане. Ако някоя клетка след зареждането не е прекипяла, за да се убедите в неизправността й натоварете силно акумулатора с две големи дебели отвертки като окъсите с тях плюса и минуса. Ако започнат да кипят всички клетки значи за акумулатора има надежда, ако обаче започне яко, ама яко да кипи само една или две клетки и да изпуска газ от нея, значи тя е тази, която е заминала! Внимавайте, защото газта е отровна, не я дишайте много - много! При това положение акумулатора със сигурност е за смяна! Обикновено сдава багажа една клетка само, но то е достатъчно и обикновено е първата откъм минусовата клема! Достатъчно е защото всяка клетка задържа около 2В напрежение и така 6х2=12В. Като се преебе една ще задържа около 10В при натоварване и така няма да запалите, щото колата е предвидена като падне напрежението под 10.5 или 11 (не помна колко беше точно за нашите коли) колата блокирва запалването от съображения за сигурност (Еърбег системата - за да не ви светне лампата; АБС и АСЦ/ДСЦ, които имат нужда от силен ток, за да се стартират и да работят нормално). Ако беше друга кола с по-малък двигател примерно опел корса 1.2 ще си пали безпроблемно и на 10В, ама в нашия случай не става!
За тези, които си мислят, че са със сух акумулатор да видят със сигурност дали са със сух, щото обикновено врътките на клетките са покрити със залепващо фолио и не се виждат и хоурата си мислат, че са със сух акумулатор, ама не са, както е случая с оригиналните БМВ акумулатори. Не са сухи!
Затова направете усилия, намерете врътките и ако е необходимо долейте дестилирана вода във клетките до нормалното им ниво! Успех! 



56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани