газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
[quote].Играят малко ако от над 180 освободищ от скорост,ама съвсем леко,незабележимо.И то е щото мърлячите газаджии не са го изчислили това.[quote]
и за това има лек. мени ги при висока скорост защото налягането във кутията на въздушния филтър се покачва и влиза повече въздух сместа обеднява и т.н.т. некои майстори закривяват въздухозабора да не е челно срещу въздушната струя, има и друг начин- на изпарителя има една дупка ( на тоя корпус с винта за кондензата) , там може да се слжи штуцер , на кутията на филтъра също и да се свържат с маркуче. така отпада тоя проблем
и за това има лек. мени ги при висока скорост защото налягането във кутията на въздушния филтър се покачва и влиза повече въздух сместа обеднява и т.н.т. некои майстори закривяват въздухозабора да не е челно срещу въздушната струя, има и друг начин- на изпарителя има една дупка ( на тоя корпус с винта за кондензата) , там може да се слжи штуцер , на кутията на филтъра също и да се свържат с маркуче. така отпада тоя проблем

- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
КОМУТАТОРА братле или иначе казано ключа,ама в тия дет ние ги преавим е цялата схема,на кви обороти да превключи на газ,на каква температура...manomental написа:аз имам един въпрос понеже виждам че темата се разрастна доста и има хора които са по наясно с нещата...моята кола си я вкараха направо със агу от италия, не съм се занимавал тук и не съм много наясно с нещата...та от два три дни имам един проблем: заредих газ и бензин на еко след което тръгнах към вкъщи и всичко си беше нормално..но после като тръгнах пак взе нещо да хълца и забелязах че светят и двете лампички- на бензина и на газта карах я малко на бензин после пак пробвах да превключи но не стана..проверих датчика на бутилката и беше паднал под нулата колкото може и си помислих че на бензиностанцията е станала някаква мизерия....както и да е карах си я 2-3 дни на бензин при което днес пак сложих газ и забелязах че отново не превключва но в бутилката си има газ....та ще бъда много благодарен ако някой би могъл да ме насочи преди да я карам на газаджия....
благодаря предварително
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Re: 320 с обикновена газ!
КАто я сложиш и минеш около 2000км дай мнение,че и мен това ме чака с Е-39ката.kopchev написа:Преди 2-3 дни говорих с един разбирач и ми обясни как да сложа обикновена газ като сам с пласмасови колектори и той ми каза, че няма никакъв проблем при условие че:
1. Най важното е да се сложи клапа на колекторите. Това става като погледнете коолекторите отпред има една капачка тя се развива и се слага клапа която като създаде налягане отваря и не гермят колекторите!
2. Плочката се слага преди дебитомера (по възможност да си вземете точната плочка BOSCH).
3. Слагате клапан след дебитомера за да го пази него.
Цялата операция с монтажа на уредбата, плочката, 2-те клапи и тръбите излиза около 130лв. А Ботилката (за резервна гума) изпарителя (BRC-100Kw), ключето и газовия клапан ги взех за 120лв.
Та общо ми излиза 250лв и си нямам никакви ядове!!!
Па вие решавайте дали ви се дават 2500лв или 250лв!!!
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
ще ходя да ги притеснявам мойте газаджии да ми решат проблема.Въпреки,че трябва да гледаш оборотомера внимателно та да видиш.Пук и може да е от това че ми бяха разцепили маншона от въздушния филтър та сега съм го лепил с Бишоп.Докато си намеря нов такъв.Те го бяха лепили с изолирбанд на ТЕСА.И след 3 дни си паля колат след кафето ж4ерта,топла разбира се и не държи никви обороти ни на фаз ни на бензин.Веднага диагностицирах и дигнах луд скандал на другия ден.И те -ми то това е гума тя стареее...кво да горорим.Ама иначе съм много доволен.Купих си Бищоп за 2 1.80 съм 6mitak_o написа:.Играят малко ако от над 180 освободищ от скорост,ама съвсем леко,незабележимо.И то е щото мърлячите газаджии не са го изчислили това.и за това има лек. мени ги при висока скорост защото налягането във кутията на въздушния филтър се покачва и влиза повече въздух сместа обеднява и т.н.т. некои майстори закривяват въздухозабора да не е челно срещу въздушната струя, има и друг начин- на изпарителя има една дупка ( на тоя корпус с винта за кондензата) , там може да се слжи штуцер , на кутията на филтъра също и да се свържат с маркуче. така отпада тоя проблем
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Направо хвърчи един от маркучите,дето е между двигателя и купето,извит един,ама то е ако паля на газ.САМО ТОГАВА!И аз и не паля вече.Става така защото по навик като паля на бензин не давам газ което е нормално,а като паля на газ трябва да дам,а аз не давам,колата не пали от първия път.Втория задължително гърми.Казрм само на автоматично и съм ОК.mitak_o написа:а кашлял ли си вече
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Май ще си карам с Бишоп-а.Е ще светна гзаджиитее за твоята идея деmitak_o написа:махшона е 40 и кусур лв. в ДАРУ
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Дай мнение за макс скорост разход еластичност,разлика в пари.Та да стане ясно на хората.Да се рзбие мита че който си е купил БМВ значи има пари да слага бензин дори да струва и 5лева литъра и че БМВ не понася добре газова уредба
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Предполагам,че ще си бачка.Стига всичко да ти е наред по колата.На мен напримен ми е изолиран някякъв датчик за вредни емисии.От сервиза ми казха да не ми слагат нов около 12 лева бил,а да го изолират.Една година оттогава.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Алооооо
. То, че сме много отворени в Пловдив - така е, ама чак пък толкова. Хилядите мнения можеш да ги натрупаш и малко по-бавно и спокойно.

- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
body написа:190км само? С какъв двигател си? Аз съм на 205 на равно с мадама до мен и без багаж.BOBSI написа: ме засече един кретен и после не посмях повече :
М40 316 ...
Днес на извънградско 7,2 л. газ на 100 екстра










Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани