Дюзи - ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Дюзи - ТДС
Колеги, след демонтаж/монтаж на дюзите всички потекоха като лейки - отгоре при тръбичките и по средата. Някой има ли диаграма на дюза и идея как се разглобява и сглобява, трябват ли специални инструменти и подменят ли се някакви дихтунги? Лафовете за ходене на сервиз ми ги спестете - колата е на този хал точно от "майстори"
П.П. Хубаво дизелово БМВ = Хубаво завиващ Голф = Голяма ИЗМАМА


П.П. Хубаво дизелово БМВ = Хубаво завиващ Голф = Голяма ИЗМАМА



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Дюзи - ТДС
За да текат по средата явно не са стегнати добре,трябва да ги свалиш и в горната част където е скосено се хващат на менгеме и се стягат. Камъка е 27 мисля,и трябва да е дълбок (аз рязах и надих с тръба). При тръбичките от много развиване/завиване става така,можеш да спасиш положението като под гайката направиш една навивка от меден проводник с подходящ диаметър,така че да се притиска тръбичката по-добре. Дихтунги има само отпред на дюзите,където лягат в главата.
п.п. За голфа незнам,но за другото не съм съгласен...
п.п. За голфа незнам,но за другото не съм съгласен...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Дюзи - ТДС
Само да поясня какъв ми беше проблема: При монтажа и демонтажа, поради използван неправилен ключ бяха прегънати и почти пречупени щуцерите за обратна нафта на 3 от дюзите. В "Супер Дизел" срещу 10лв/тръбичка ги ремонтираха (подмениха щуцерите) и всичко се оправи.
Re: Дюзи - ТДС
не е никак сложно само да имаш такьв голям клуч лула зада ги искараш и после с гаечен клуч може да си ги стегнеш аз моите ги карах на профилактика И там видях че не е нищо сложно
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Дюзи - ТДС
Нямам идея какво им правиха, но видях, че смениха и самите щуцери (тръбички), а тях няма от къде да си ги купиш, или поне аз не знам от къде...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани