Проблемен контактен ключ- конзолата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Проблемен контактен ключ- конзолата

Мнение от ktv » 19 Дек 2009, 9:32

Моето жИлЕзо тая сутрин не запали :( А навън е само -7 градуса. Въртя аз контактния ключ и изобщо на контакт не дава- стига до някъде само, като че ли. Сигур е акумулаторя :confused: Имаше тема точно за това, какъв да е акумулаторът за мотор М50В25. Пак казвам- да е по-голям
Последна промяна ktv на 24 Дек 2009, 17:09, променена общо 1 път
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от Ненко Вранков » 19 Дек 2009, 12:39

Колега аз пък ако мога да разбера смисъла от темата ти... :roll: Сам си даваш съвет какъв акумулатор да си закупиш ли, какво :roll:

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от ktv » 19 Дек 2009, 14:06

Споделям болката. :( Между другото аку-то е 75 Ач, а не 96, както си мислех.
Направих повторен опит за палене по- късно, с кабели към друг акумулатор- пак нищо :confused: Премерих с товарна вилка "батерията", показа 8.2 Волта и го дадох за дозареждане, ама и с един друг аку на 8.5 В пак не даде на контакт от ключа. Въпросът е на какъв заряд сработва системата и може да се пали. Централното и алармата бачкат.
Ако някой може да помогне, ще съм благодарен!
Последна промяна ktv на 24 Дек 2009, 17:11, променена общо 1 път
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от ивчо » 19 Дек 2009, 14:20

С това 8 си за кофата точно .... 12,3-8,там някъде! Нов акумулатор! Или пробвай с на някой колега,ти беше 2,5 нали!? За теста и 62 ще свърши работа!96 е много за теб .... Или 62 или 74!
И колежката,е колега всъщност :mhihi: :mhihi: ... Ма той сам си го проси,с тез красавици дето ги изтипосва само :winky: :winky:
И централното и алармата винаги бачкат съм забелязал,ако ще и 2V да има,пак си писка!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от Gemar » 19 Дек 2009, 14:41

Под 10.5V (или 10V) напрежение няма да включи на контакт, нито да завърти стартера. Предполагам, че е направено за да ти остане ток за аварийни, централно, аларма и т.н.

@ивчо: Алармата би трябвало да сработи и на откачен акумулатор (ако е оригиналната).
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Skopje, Macedonia
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от vlatko_baba » 19 Дек 2009, 15:08

истиот проблем го имав пред 2 месеца......ја запалив колата со влечење, и право кај мојот мајстор за електрика..........само што го провери акумулаторот рече дека цркнал. си купив нов 75Ач, и си запали веднаш.........после еден месец истите проблеми :bang: :bang: :bang: ............јас си помислив дека е нешто до колата, ама прво отидов во сервисот за акумулатори и таму установија дека новиот цркнал :puke: .....ми дадоа нов и сега сум задоволен, акумулаторот е одличен...btw, во сервисот за акумулатори имаше стикер дека откупуваат стари акумулатори, а јас си имав два во подрумот, ги однесов и си земав пари :smoke:

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от ktv » 19 Дек 2009, 16:52

СОРИ на колегата "ди джей енси 1" за неточното обръщение- подлъга ме мадамата от аватара.
Ако прагът на напрежението е 10 V под товар, значи акумулаторът е проблемът. Ще се разбере на 100 % след като се зареди. Иначе гъстотата на клетките е 1.20 на всичките, което е добре. Благодаря на всички отзовали се и дано не се налага да пиша пак в тази тема, освен дали всичко е ОК!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от Ненко Вранков » 19 Дек 2009, 23:14

Няма проблем колега. А аз се извинявам ако съм прозвучал малко груб... но просто не разбрах дали нещо запитваш или само споделяш че трябва да сменяш акумулатора...
Взимай си нов 74Аh и си готов. На някои места като оставиш своя стар и ти дават 10% отстъпка от цената на новия... аз така направих преди 2 години като взех колата.

Поздрави!

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от ktv » 20 Дек 2009, 14:37

Уви, оказа се че не е в акумулатора проблема :( Почвам да си мисля, че е нещо в ключа: деактивирам имобилайзела /диода угасва/, завъртам ключа, ама като че ли не до края :confused: Сигурно за това нямам токове по таблото. Ако някой е имал подобна случка, може да сподели. Мерси предварително!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от cod-cdbp » 20 Дек 2009, 16:12

имаш ЛС, нарочно защото не искам тази информация да става публична 8) 8) 8)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от sonic » 20 Дек 2009, 16:27

Колега, _65536_kb_sec_ много глупав отговор- да не го беше писал по-добре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от cod-cdbp » 20 Дек 2009, 16:50

sonic написа:Колега, _65536_kb_sec_ много глупав отговор- да не го беше писал по-добре.


като ти свият колата заради подобна информация ще те питам дали и ти ще пишеш такова нещо във форума :evil: :evil: :evil:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от .:BENZINO:. » 20 Дек 2009, 18:27

_65536_kb_sec_ написа:
sonic написа:Колега, _65536_kb_sec_ много глупав отговор- да не го беше писал по-добре.


като ти свият колата заради подобна информация ще те питам дали и ти ще пишеш такова нещо във форума :evil: :evil: :evil:

:mhihi: :mhihi: Стоянчо защо разкриваш тайната на тайните :mhihi:
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от Хаос » 21 Дек 2009, 20:26

И аз имам имобилайзер и от време на време ми прави номера - не ще да пали колата, не ще да заключва с дистанционното...
Чудя се дали да махна имобилайзера?
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Тая сутрин не запали

Мнение от Ненко Вранков » 21 Дек 2009, 20:58

ми след като ти прави номера..какво има да го мислиш... то е едно реленце и си има живот.. контактите ми се износват/нагарят... сеедно някой ако реши да ти прави мизерии този имобилайзер ще го спре... беше едно време преди 10 години тая работа.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook