Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5


Сайтът bimmerfile публикува информация за бъдещата М-петица на BMW. Баварските инженери имат намерение да подложат топмодификацията на F10 на строга диета. Шасито ще бъде изработено от алуминий, а за някои от панелите на каросерията ще се използват въглеродни нишки.
Потвърждават се слуховете за моторизацията. Под предния капак на новата М5 ще се монтира познатият 4.4-литров V-образен осмак с два турбокомпресора. Мощността му ще бъде около 570 к.с., а въртящият момент ще надхвърля 680 Нм.
Почти сигурно е, че автомобилът ще разполага със система за рекуперация на кинетичната енергия, подобна на KERS във Формула 1. Натрупаният резерв от мощност ще може да се активира от водача чрез бутон на волана, който задейства електромотор в седемстепенната трансмисия с двоен съединител.
BMW M5 F10 ще бъде представен официално в началото на следващата година.
Източник : http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/vy ... mw-m5.html

- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Не мога да разбера какво толокова ти пречеше да си напишеш мнението в http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&t=151086, няма смисъл да товарим форума с теми, които вече съществуват. Имам чувството, че повечето изобщо не четат какви са темите, които са актуални, и хоп хайде нова тема ей така да има
.

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Изглежда меко казано брутално яка..... само ми се искаше да разработят някой нов агрегат ама... нищо 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Само да разкарат тая джанта...
Si non confectus, non reficiat.
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
e тя тази джанта е от Концепт ЦС-Аа, тъй че едва ли ще е тя, при 570к.с. на това купе сигурно добре ще тегли, ама има време доката излезе

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Ако има КЕРС ще е голяма мания



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Zagy написа:Само да разкарат тая джанта...


- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Хорейшио написа:
4.4 сек. 0 - 100км/ч ммм мен ми се струва бавно,тя ф01 750 със 407 коня и бая килца отгоре прави 100 за 5.4,760 е още по-бърза а пак е по слаба като коне и доста по тежка,така че тия 4.4 не ми се връзват за М5-цата


- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Това е нереално.....М5 Е60 с Лаунч контрол прави от 0-100 за 4.3-4.4,а нормално за 4.6.Тая с 2 турбини да смъква толкова малко просто не е възможно,въпреки че при такива времена,да смъкнеш 1 десета е много зор.Докато не излезне и не се покаже на пътя какво може да прави няма смисъл да се коментират неща,които поне за мен са доста далеч от истината!!!
F02 760Li прави от 0-100 за 4.6!!!!
F02 760Li прави от 0-100 за 4.6!!!!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
a Carerra GT прави 0-100 км/ч за 3.9 сек доста бавно като хипер спортс кар ...само ,че после до 200 км/ч и трябват само още 6 секунди и се превръща в прехващач . Мисълта ми е че 0-100 не единствения критери . При еС63 АМГ и еС65АМГ разликата е нищожните 0.2 сек а имаме 100 коня и 400 нм отгоре
При тези мощности и тази маса 0-100 става доста трудно опражнение и всяка десете се изтисква адски трудно ... Забележи , че Е39 М5 му трябват 5 секунди а на Е60 М5 само 0,3 по-малко а е със 100 коня по-мощно , 7 скорости и тн ...
За мен 0-100 е нищо , особено за голям седан - много по-важно е после как ще доускорява колата . Ползва се като критерии 0-100 защо обикновено е показател за ускорението , като цяло ... но обикновено не означава винаги

За мен 0-100 е нищо , особено за голям седан - много по-важно е после как ще доускорява колата . Ползва се като критерии 0-100 защо обикновено е показател за ускорението , като цяло ... но обикновено не означава винаги

Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
Прав си.А и има нещо друго,доста от супер автомобилите ги правя нарочно да вдигат 100 още на 1-ва,с цел да не се губи време при превключване и даване на по-добро време,естествено това е за реклама,понеже в списания,тв предавания и т.н. все се изтъква ускорението 0-100.acho.rs написа:a Carerra GT прави 0-100 км/ч за 3.9 сек доста бавно като хипер спортс кар ...само ,че после до 200 км/ч и трябват само още 6 секунди и се превръща в прехващач . Мисълта ми е че 0-100 не единствения критери . При еС63 АМГ и еС65АМГ разликата е нищожните 0.2 сек а имаме 100 коня и 400 нм отгореПри тези мощности и тази маса 0-100 става доста трудно опражнение и всяка десете се изтисква адски трудно ... Забележи , че Е39 М5 му трябват 5 секунди а на Е60 М5 само 0,3 по-малко а е със 100 коня по-мощно , 7 скорости и тн ...
За мен 0-100 е нищо , особено за голям седан - много по-важно е после как ще доускорява колата . Ползва се като критерии 0-100 защо обикновено е показател за ускорението , като цяло ... но обикновено не означава винаги
- interlagos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
абе още не сьм сигурен дали това ще са конете, при положение че ще има 2 турбини, а пьк сега при стария мотор g-power направиха 760 к.с. Остава 2011 да видиме... Надявам се поне на 640 к.с 

- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
acho.rs написа:a Carerra GT прави 0-100 км/ч за 3.9 сек доста бавно като хипер спортс кар ...само ,че после до 200 км/ч и трябват само още 6 секунди и се превръща в прехващач . Мисълта ми е че 0-100 не единствения критери . При еС63 АМГ и еС65АМГ разликата е нищожните 0.2 сек а имаме 100 коня и 400 нм отгореПри тези мощности и тази маса 0-100 става доста трудно опражнение и всяка десете се изтисква адски трудно ... Забележи , че Е39 М5 му трябват 5 секунди а на Е60 М5 само 0,3 по-малко а е със 100 коня по-мощно , 7 скорости и тн ...
За мен 0-100 е нищо , особено за голям седан - много по-важно е после как ще доускорява колата . Ползва се като критерии 0-100 защо обикновено е показател за ускорението , като цяло ... но обикновено не означава винаги
Много прав!!!0-200 дали може да ги свали на 12.5 или е много ниско????????Старата и трябваха около 14.3 ако не се лъжа!!!!!Поправете ме ако не е така!!!!!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Въглеродни нишки и KERS в новото BMW M5
V10 5.0 със 7 степенното СМГ доускоряваше от 100 до 200 жестоко . Още ми е трудно да повярвам , че М6 прави 13 сек до 200 , колкото Ф430,911 Турбо(ръчка) а Е60 М5 дава 14,5 наравно с Галардо (525 коня) . Не че ще ги опънат на драг , но тва си е брутално доускорение . Ако подредят скоростите и на Ф10 М5 , е напълно възможно под 13 до 200 км/ч .
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани