загряване на двигателя-проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
загряване на двигателя-проблем
Колеги, аз пак ще подема старата тема за загряването на бавареца.
Значи на място и по баир си достига оптимума - 90 градуса. След като вървя на равно отива почти в синия сектор и климтроника не грее. смених термостата - съшата работа, пуснах я на диагностика и повече от 62 градуса не загрява. Вярно, че е студ, но по принцип колата трябва да държи 90 градуса, остава ми да сменя и малкия термостат, това ли е стъпката?
Благодаря
))
Значи на място и по баир си достига оптимума - 90 градуса. След като вървя на равно отива почти в синия сектор и климтроника не грее. смених термостата - съшата работа, пуснах я на диагностика и повече от 62 градуса не загрява. Вярно, че е студ, но по принцип колата трябва да държи 90 градуса, остава ми да сменя и малкия термостат, това ли е стъпката?
Благодаря

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: загряване на двигателя-проблем
boti написа:Колеги, аз пак ще подема старата тема за загряването на бавареца.
Значи на място и по баир си достига оптимума - 90 градуса. След като вървя на равно отива почти в синия сектор и климтроника не грее. смених термостата - съшата работа, пуснах я на диагностика и повече от 62 градуса не загрява. Вярно, че е студ, но по принцип колата трябва да държи 90 градуса, остава ми да сменя и малкия термостат, това ли е стъпката?
Благодаря))
Ако се беше зачел малко в други теми щеше да знаеш,че точно малкия се сменя първо!
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: загряване на двигателя-проблем
Добре де колега айде обясни точно каква работа играе малкия термостат за да се сменя първо той.
Аз ходих на доста майстори и секи казва,че малкия не се сменя ако колата достига до нормална работна температура.Той се сменя ако колата не изка да мине синия сектор или загрява много-бавно.Причината е допълнителния 1,2 л.антифриз който се завъртват.
Аз ходих на доста майстори и секи казва,че малкия не се сменя ако колата достига до нормална работна температура.Той се сменя ако колата не изка да мине синия сектор или загрява много-бавно.Причината е допълнителния 1,2 л.антифриз който се завъртват.
новият ми номер: 0877787835
- ReDDcaFFe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 12.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: 320d '00
Re: загряване на двигателя-проблем
marto853. написа:Добре де колега айде обясни точно каква работа играе малкия термостат за да се сменя първо той.
Аз ходих на доста майстори и секи казва,че малкия не се сменя ако колата достига до нормална работна температура.Той се сменя ако колата не изка да мине синия сектор или загрява много-бавно.Причината е допълнителния 1,2 л.антифриз който се завъртват.
1во сменяш по евтиния

because Nothing breaks necks like a Black BMW
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: загряване на двигателя-проблем
marto853. написа:Добре де колега айде обясни точно каква работа играе малкия термостат за да се сменя първо той.
Аз ходих на доста майстори и секи казва,че малкия не се сменя ако колата достига до нормална работна температура.Той се сменя ако колата не изка да мине синия сектор или загрява много-бавно.Причината е допълнителния 1,2 л.антифриз който се завъртват.
Има логика да се спазва тази процедура, но е нецелесъобразна от финасова гледна точка, в смисъл цената на ремонта, не на термостатите. а и е малко трудно да се идентифицира кой точно термостат е здал багажа. за това, ако не е изрично потвърдено друго, се сменят двата теростата. Бавното загряване не е задължително да е причинено от термостат. Например колите с автоматична СК загряват по-бавно от тези с ръчна СК. Ако стрелката на температурата играе, а и в случая на колегата - тагава е опрделено термостат(-и) .
А майсторите първо мислят за печалбата и после за всичко останало

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: загряване на двигателя-проблем
Не мнението ми е на база статистика.При повечето колеги с този проблем на недозагряване е термостат на АГР(малкия).
И отново почти всеки прибягва до смяна на големия(на блока),а той се оказва здрав.
За улеснение на колегите до колкото съм чел,големият се чупи видимо,а малкият просто се разваля и не отваря.
И отново почти всеки прибягва до смяна на големия(на блока),а той се оказва здрав.
За улеснение на колегите до колкото съм чел,големият се чупи видимо,а малкият просто се разваля и не отваря.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: загряване на двигателя-проблем
Не при мене когато извадихме големия той излезе на парчета
затова съм сигорен,че е бил за смяна а и преди излезна ли на извън градско направо изтиваше.Сега не е така застава на 12 и ако мръдва то е с много-малко.

новият ми номер: 0877787835
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: загряване на двигателя-проблем
Към колегата pazokolarov
А, защо колите с АТ да загряват по-бавно от тези с ръчна?
Не виждам някаква логика.
А, защо колите с АТ да загряват по-бавно от тези с ръчна?
Не виждам някаква логика.
Re: загряване на двигателя-проблем
Аз да питам за Е34 520i16v: Онзи ден пътувах от София до Варна (точно когато беше паднал сняг навсякъде и беше -4 -8'С)... Колата си загрява нормално и стрелката стои на 90'С... Почти не съм спирал през целия път, но от време на време стрелката слизаше малко наляво (без да стига синия сектор) - някъде на средата между синия и 90'С...
В упътванията и разни други сайтове съм чел че е проблем само когато стрелката слезе чак в синия или отиде към червения, но такива отклонения като при мен не са проблемни.
Също така през целия път карах на 4-та или 5-та скорост (т.е. 1300-2000 оборота)... възможно е и затова да се е охлаждала повечко от време на време.
Т.е. щях да питам дали може да е от термостатите... но като го написах и си мисля, че си е наред
В упътванията и разни други сайтове съм чел че е проблем само когато стрелката слезе чак в синия или отиде към червения, но такива отклонения като при мен не са проблемни.
Също така през целия път карах на 4-та или 5-та скорост (т.е. 1300-2000 оборота)... възможно е и затова да се е охлаждала повечко от време на време.
Т.е. щях да питам дали може да е от термостатите... но като го написах и си мисля, че си е наред

- ReDDcaFFe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 12.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: 320d '00
Re: загряване на двигателя-проблем
deank написа:Аз да питам за Е34 520i16v: Онзи ден пътувах от София до Варна (точно когато беше паднал сняг навсякъде и беше -4 -8'С)... Колата си загрява нормално и стрелката стои на 90'С... Почти не съм спирал през целия път, но от време на време стрелката слизаше малко наляво (без да стига синия сектор) - някъде на средата между синия и 90'С...
В упътванията и разни други сайтове съм чел че е проблем само когато стрелката слезе чак в синия или отиде към червения, но такива отклонения като при мен не са проблемни.
Също така през целия път карах на 4-та или 5-та скорост (т.е. 1300-2000 оборота)... възможно е и затова да се е охлаждала повечко от време на време.
Т.е. щях да питам дали може да е от термостатите... но като го написах и си мисля, че си е наред
ThE BeAsT написа:И от опит и аз да кажа .... че имах прецакани и 2та термостата, знам какво е поведението с 2 развалени, само с малък развален и само с голям развален ... и ако всичко е ок ... та да не влизам в подробности ... ако всички термостати са ок ..... както казаха колегите и при +40 и при -40 си е на 12ч стрелката ... варира температурата, но се хваща само на менюто не се отразява видимо на стрелката

because Nothing breaks necks like a Black BMW
Re: загряване на двигателя-проблем
Face:
Колега, разбирам укора ти, но наскоро я куих, а до този момент не съм имал BMW. Така, че тепърва ще има да се уча, а форума е великолепен начин да се запознаеш предварително с проблема.
Благодаря на всички колеги отзовали се.
Весели коледни и новогодишни празници !!!
Ако се беше зачел малко в други теми щеше да знаеш,че точно малкия се сменя първо!
Колега, разбирам укора ти, но наскоро я куих, а до този момент не съм имал BMW. Така, че тепърва ще има да се уча, а форума е великолепен начин да се запознаеш предварително с проблема.
Благодаря на всички колеги отзовали се.
Весели коледни и новогодишни празници !!!
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: загряване на двигателя-проблем
boti написа:Така, че тепърва ще има да се уча, а форума е великолепен начин да се запознаеш предварително с проблема.

Весели празници на всички

Re: загряване на двигателя-проблем
Kolegi imam problem smenil s1m termostat visko i vodna pompa no gree za e34 520|24v
KИРИЛИЦА
KИРИЛИЦА

Re: загряване на двигателя-проблем
Здравейте бих искал и аз да се включа с едно въпросче така моя проблем е следния ако карам колата на дълъг път или в града двигателя ми достига оптимална температура но ако попадна в задръстване и нали знаете как е първа - втора започва да загрява и тръгва към червения сектор така според вас това на термостата (малкия или големия) ли се дължи. Ще съм много благодарен ако някои би могъл да ми отговори.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: загряване на двигателя-проблем
par написа:Здравейте бих искал и аз да се включа с едно въпросче така моя проблем е следния ако карам колата на дълъг път или в града двигателя ми достига оптимална температура но ако попадна в задръстване и нали знаете как е първа - втора започва да загрява и тръгва към червения сектор така според вас това на термостата (малкия или големия) ли се дължи. Ще съм много благодарен ако някои би могъл да ми отговори.
Проблема не е в термостатите...
Каква е колата, какъв е мотора и скоростната кутия ?
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани