Връщане към 4 цилиндъра?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 18:15, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
British Racing Motors, известен отбор от Формула 1 от 1960-те имат V16 1500cm3!!! Буталата са големи колкото чашки за текила... Над 15000 об/мин и около 600кс с компресор!!!
От друга страна - Porsche 968 4 cyl 3.0l 240Bhp...
От друга страна - Porsche 968 4 cyl 3.0l 240Bhp...
Power is Nothing Without Insanity
Не забравяйте емоционалният фактор. 6 inline е доста приятен/комфортен за каране. Може да не е толкова бърз като някои 4 цилиндрови... но винаги е имало и ще има някой по-бърз. И когато може да се кара сравнително евтин и приятен за каране шестак (М50В20 например) защо не? Защото някой ще ме изпревари ли?
Все пак това е мотора който не влиза в акциз, иначе 525i е по-добре от 520i. Но акциза? По същата причина феновете на мерцедес карат на 4 цил. МБ 124 Е220 150к.с. е четвъртак и въобще не е приятен за каране а и не е особенно бърз. Добре вървящият шестак е Е320 - опааа, пак в акциза.
А относно новите модели - всичко е маркетингова политика. Ако го бяха кръстили 318is (с 2,0л.мотор) по-спокойни ли ще сте?
Шестаци има за всички, просто отиват там където им е мястото - в малко по-голямата кубатура. Не забраввяйте че и самите коли се променят, стават по-големи. Е90 се доближава до Е34 като размери.
Коли/Мотори всякакви, клиенти с различно мнение също. За всекиго по нещо.


Все пак това е мотора който не влиза в акциз, иначе 525i е по-добре от 520i. Но акциза? По същата причина феновете на мерцедес карат на 4 цил. МБ 124 Е220 150к.с. е четвъртак и въобще не е приятен за каране а и не е особенно бърз. Добре вървящият шестак е Е320 - опааа, пак в акциза.

А относно новите модели - всичко е маркетингова политика. Ако го бяха кръстили 318is (с 2,0л.мотор) по-спокойни ли ще сте?
Шестаци има за всички, просто отиват там където им е мястото - в малко по-голямата кубатура. Не забраввяйте че и самите коли се променят, стават по-големи. Е90 се доближава до Е34 като размери.
Коли/Мотори всякакви, клиенти с различно мнение също. За всекиго по нещо.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Историята на Ferrari показва,че от създаването на фирмата до излизането на модела Dino 206 GT (V6 cyl.) , 23 години по-късно /1969 г./,произвежданите модели ползват двигатели V12,като най-малкият е в един от първите модели - Ferrari 166 Inter с мощност от 110 к.с. и работен обем от 1995 cm3 ... С течение на годините обемът и мощноста расте нагоре,просто хората не са имали технологии и още куп неща,та по този начин са успявали да постигнат нещо много за онези времена.
Положението при Lamborghini е абсолютно същото,първият модел излязъл от завода е 350 GT с двигател V12 / 3464 cm3 /270 k.c. при 6500 об/мин през 1963 г.Положението такова до излизането на легендарният "Urraco" P250 с V8 двигател ...
Sve-тльо,ако искаш дай 1000000 примера братче,но докато всички участници в дискусията по темата не седнат в 6 цил. модел на фирмата,да покарат известно време,просто тоя форум може да се пълни с глупости чак до 2100 година
Няма смисъл
Георги Пенчев
Положението при Lamborghini е абсолютно същото,първият модел излязъл от завода е 350 GT с двигател V12 / 3464 cm3 /270 k.c. при 6500 об/мин през 1963 г.Положението такова до излизането на легендарният "Urraco" P250 с V8 двигател ...
Sve-тльо,ако искаш дай 1000000 примера братче,но докато всички участници в дискусията по темата не седнат в 6 цил. модел на фирмата,да покарат известно време,просто тоя форум може да се пълни с глупости чак до 2100 година


Георги Пенчев
Mr Charger написа:Момчета, какво да ви кажа: 2.0 "inline six" е "sofisticated engineering", "inline four" си е чиста проба "cost cutting". Всичко е много просто!
Два литра въобще не са малко за 6 цилиндъра: Ферари имат няколко V8, които са двулитрови. А най-малкият V8 в историята е 1,5 на Фиат от първата половина на миналия век![]()
![]()
![]()
Хората в БМВ просто пестят и опростяват
това, че чак преди половин век ги правили, добре обяснява защо така правили

а преди още половин век е имало двигател, на който му се върти блока, а коляновия вал е неподвижен

гледам значи как се развива тази тема и вече не разбирам за какво точно спорим, какъв точно е повдигнатия въпрос? щото така можем до безкрай да дъвчем гумата.

Alex 320i Cabrio написа:British Racing Motors, известен отбор от Формула 1 от 1960-те имат V16 1500cm3!!! Буталата са големи колкото чашки за текила... Над 15000 об/мин и около 600кс с компресор!!!
От друга страна - Porsche 968 4 cyl 3.0l 240Bhp...
Aurora написа:Някъде съм чел, че оптимален обем на един цилиндър за автомобилен ДВГ е бил някъде между 400-500 мл, и това е било е пряко свързано с работната частота на въртене на коляновия вал: по голяма частота по малък обем и обратното.
това е: по голяма частота

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани