ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
Чип, права тръба след турбото от край до край и един панелен филтър K&N и си готов колега 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
anzak написа:бер ти ще ме умориш бе колега къде го тоя по голям дизел на бмв с предкамерно впръскване от 2.5 тдс за да му вземеш дюзите и не е ли по лесно да вдигнеш горивото от помпата ................
Ако се уморяваш почини си.
Ако знаеш нещо ще се радвам да споделиш, но явно не знаеш.
Само с вдигане на порцията на горивото е до едно положение, след това практически горивото не може да мине през дюзите за толкова кратко време, трябва да се слагат по големи разпръсквачи. Но това е при VAG ,аз питам при БМВ-ТДС дали са възможни такива интервенции и дали се прави.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
Има голяма разлика след чипа.. 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
LUCIFER'S написа:spacepl написа::) Ама в крайна сметка може ли такива въпроси да задавате - ами ако можеше така швабата защо го е направил иначе - да е с 30 коня по-слабо и да харчи повечеНали се сещате че една малка армия от инжинери си е правила какви ли не опити с тоя мотор и е решила че това е оптималното му състояние. Да - сигурно може да му се вдигне мощността, но това ще доведе и до неминуемо вдигане на разхода, вариантите това да не е така са два:
1. нарушаваме някой физиче закон който и без тва не знаем.
2. Подобряваме КПД-то на мотора - те ония тъпите в Швабландия кво ли разбират - Бай Иван Енженера сега като го подлепи тоя ТДС и ша му вдигне КПД-ти със поне 45% че и ша остави и още 25% за утре че да има кво да прави, а не да се офлянква и шефа да го гледа на криво че стои без работа.
"Бай Иван Инженера" великия тунер направо ги разбива швабските концерни....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Колеги, БМВ е търговска марка ,това не ви е НАСА. В БМВ както и всички други автомобилни заводи всичко е свързано с оптимизиране на печалбата чрез увеличаване на продажбите, на автомобили и части за тях. За НАСА няма да говоря ,там всичко се прави с друга идея различна от търговската и 0,0001% производствен брак.
Пиша този пост защото почти във всяка тема срещам изказвания от сорта на "БМВ инженерите не могат да грешат, те винаги са прави, това е БМВ" ,и теб подобни.
Същите невероятни инженерни мозъци имат шефове, дизайнери, отдели маркетинг и продажби, и всякаква паплач около тях.
Идва шефа и им казва: Е-класата на мерцедес (нашият основен конкурент) ускорява от 0-100 за 5,2 сек и спира от 100-0км/ч за 32метра. Давам ви задача да постигнем 4,9сек от 0-100км/ч и 30м от 100-0км/ч. За целта не искам да слагаме по големи и скъпи спирачни апарати защото това вдига крайната цена на автомобила също така не искам да увеличаваме кубатурата и мощноста на двигателя, защото разхода се качва и никой няма да иска да я купи. Единствения начин е да олекотите конструкцията на колата. От тук идват пластмасовия смукателен колектор, пластмасовите фарове, пластмасовата демферна шайба, пластмаса навсякъде. Правиш компромис с нещо за да постигнеш желаните резултати от към ускорение, управление и разход на гориво. И тая кола след 10 години се саморазпада ,защото е проектирана така от същите тези гениални мозъци. Тези автомобили не са направени да бъдат здрави ,а да бъдат продаваеми. Купил си я веднъж като почне да ти прави проблеми отивай в БМВ сервиза и пак минаваш през касичката да се отчетеш.
Това е идеята хубаво е да я проумеете.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
това което казваш е така,но точно за този мотор не съм срещал нищо(не съм и търсил де) а и ми се струва че него харесват много за такива цели,поради това че е предкамерен,трябва да се порови в нета и по-скоро в немските сайтове,може да има тунинг разпръсквачи,но аз незнам от къде може да се поръчат,за ВАГ има много тунинг разпръсквачи за различни мощности,както и буталца за помпата...то затова и има толкова много ВАГ проекти с доста сериозни мощности,в смисъл че части има и цените им не са фрапиращи...bera написа:anzak написа:бер ти ще ме умориш бе колега къде го тоя по голям дизел на бмв с предкамерно впръскване от 2.5 тдс за да му вземеш дюзите и не е ли по лесно да вдигнеш горивото от помпата ................
Ако се уморяваш почини си.
Ако знаеш нещо ще се радвам да споделиш, но явно не знаеш.
Само с вдигане на порцията на горивото е до едно положение, след това практически горивото не може да мине през дюзите за толкова кратко време, трябва да се слагат по големи разпръсквачи. Но това е при VAG ,аз питам при БМВ-ТДС дали са възможни такива интервенции и дали се прави.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
bera написа:anzak написа:бер ти ще ме умориш бе колега къде го тоя по голям дизел на бмв с предкамерно впръскване от 2.5 тдс за да му вземеш дюзите и не е ли по лесно да вдигнеш горивото от помпата ................
Ако се уморяваш почини си.
Ако знаеш нещо ще се радвам да споделиш, но явно не знаеш.
Само с вдигане на порцията на горивото е до едно положение, след това практически горивото не може да мине през дюзите за толкова кратко време, трябва да се слагат по големи разпръсквачи. Но това е при VAG ,аз питам при БМВ-ТДС дали са възможни такива интервенции и дали се прави.
да бе колега ще си почина и ще погледам как обясняваш ти нещата ........ виждам отдава ти се

Барай шишарката Минкеее ....
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
Колега Bera пластмасата отпред и акомулатора отзад са за компенсация на теглото на двигатела отпред и за липсата на тегло отзад, а знаем че се гони съотношение 50:50 което при бмв е легендарно и можеби само Мерцедес го има тоя баланс предница:задница
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
spacepl написа::) Ама в крайна сметка може ли такива въпроси да задавате - ами ако можеше така швабата защо го е направил иначе - да е с 30 коня по-слабо и да харчи повечеНали се сещате че една малка армия от инжинери си е правила какви ли не опити с тоя мотор и е решила че това е оптималното му състояние. Да - сигурно може да му се вдигне мощността, но това ще доведе и до неминуемо вдигане на разхода, вариантите това да не е така са два:
1. нарушаваме някой физиче закон който и без тва не знаем.
2. Подобряваме КПД-то на мотора - те ония тъпите в Швабландия кво ли разбират - Бай Иван Енженера сега като го подлепи тоя ТДС и ша му вдигне КПД-ти със поне 45% че и ша остави и още 25% за утре че да има кво да прави, а не да се офлянква и шефа да го гледа на криво че стои без работа.
Колега аз съм с чип от преди 9 хил км.Разхода преди ми беше около 7.5/100-това за Смолян,смесен разход.В момента разхода ми е около 6.5/100.Нищо друго не съм пипал по колата освен слагане на чипа и разхода падна.Сега да не вземете да ме подигравате че чипа е като на колегата Иванов и от там да ми е малкия разход


- kalin_peev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: гр. Генерал Тошево
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 525 тдс 11.98г
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
Ivo_Borisov написа:
Колега аз съм с чип от преди 9 хил км.Разхода преди ми беше около 7.5/100-това за Смолян,смесен разход.В момента разхода ми е около 6.5/100.Нищо друго не съм пипал по колата освен слагане на чипа и разхода падна.Сега да не вземете да ме подигравате че чипа е като на колегата Иванов и от там да ми е малкия разход

Колега как така ти дава такъв малък разход това немога да го проумея, не казвам че лъжеш просто ми се вижда нереално. С каква скорост караш? Това смесен разход ли е? Ако гледаш борд компютъра мисля че той лъже.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
Колега и карането ми е смесено-карам и бързо,карам и спокойно.Но по принцип съм от по спокойните.Разхода ми е засичан и по борда и от резервоара.По принцип си дават малък разход на тоя мотор но при еднакво каране и преди и сега разхода ми е паднал до 1 л.

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
VRPerformance написа:....
Благодаря, за изчерпателния отговор колега, бъди жив и здрав.
anzak написа:.........
Един от златните лафове на "Батето" Славков е:
"ЕМИ АЗ АКО ЗНАМ ЗА КАКВО ДА ПИТАМ....."
Извода на теб го оставям. Няма нужда да си толкова ехиден. Добър си в ремонта на коли ,но трябва да ремонтираш и характера си. Тука сме хора не дебили да се тровим един на друг, колкото ни е "лесен" живота ,че да си го олесняваме още повече.
spacepl написа:.....
Да така е колега, именно този баланс 50:50 е много важен за управлението,ускорението, стабилността на автомобила за да го постигнеш обаче трябва да направиш компромиси с нещо друго, именно за това говоря, нищо не се губи и нищо не се появява от въздуха.
Ivo_Borisov написа:.....
А?! Сериозно ли колега?! И аз съм чувам такива работи ама все си мисля ,че е някакъв рекламен трик, ако е така и аз ще си сложа чип, 300лв по 1литър Х 2лв на 100км за 15 000км се избиват. Някакви вредни за двигателя ефекти без да настъпваш яко педала, защото съм чувал че турбината заминавала ама аз не съм състезател спазвам ограниченията 80-90км/ч, ускорение и мощност не ме интересуват, само разхода ме удря с тези километри дето навъртам.Ще съм благодарен ако ми дадете съвет за моя конкретен случай.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
anzak написа:.........
Един от златните лафове на "Батето" Славков е:
"ЕМИ АЗ АКО ЗНАМ ЗА КАКВО ДА ПИТАМ....."
Извода на теб го оставям. Няма нужда да си толкова ехиден. Добър си в ремонта на коли ,но трябва да ремонтираш и характера си. Тука сме хора не дебили да се тровим един на друг, колкото ни е "лесен" живота ,че да си го олесняваме още повече.
бера като ще цитираме аз пък да те питам чувал ли си лафа 'Кога се научи да калайдисваш кога ти почерня задника '
Барай шишарката Минкеее ....
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
anzak написа:бера като ще цитираме аз пък да те питам чувал ли си лафа 'Кога се научи да калайдисваш кога ти почерня задника '
Чувал съм, а ти чувал ли си: "Не питай старило ,а питай патило" ?
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: ЧИП тунинг за BMW E39 525tds
Е ся пак ли до спор се стигна? Стига сте се драчили а и колегата Анзак е по старши, а ти колега бера си новорбанец като мене
Поздрави и не се дъвчете няма смисъл 


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани