Смених маркучите, ама.....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 11.03.2005

Мнение от nyky » 25 Юли 2005, 20:01

Колата си ми държеше 750 оборота. Обяснете ми защо ги качи :?:
Сутрин, когато я запаля, качва 1200. След 3 -4 минути,като по
загрее ги сваля на 750 и така една година. Онзи ден смених маркуча
на парното и започна да ми задържа оборотите на 1000-1100 :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 25 Юли 2005, 22:12

Ruskia_bg написа:Е как ве. Мойта под 1000 не пада :confused:

Това незначи, че това са верните обороти - ходи на диагностика, ако имаш газова обаче, която не е инжекцион - недей да ходиш никъде. И въобще това се отнася за всички с газови уредби, дето не са за тоя двигател. Други причини могат да бъдат - чип тунинг, задръстено моторче на регулатора на тези обороти и ламбда сонда - сега за толкова се сещам. Има и още една причина дето се сетих в последния момент - понякога, продавачите умишлено вадят куплунга за управлението на това моторче на клапана и по този начин двигателя работи на по-високите IDLE обороти, като така прикриват скапан лагер на първичния вал на скоростната кутия. При по-високите обороти, шума от лагера се чува по-трудно. Аз съм бил свидетел на 3 такива случая - така, че може да погледнете и тоя куплунг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.05.2005
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Ruskia_bg » 25 Юли 2005, 23:33

Скоро я взех и естествено преди да я взема бях на диагностика. От Bosch ми казаха че колата е перфектна. И тогава си държеше 1000. Скоро сложих газов инзекцион и пак си държи 1000 оборота. За чип незнам да има. Какъв е тоя лагер дето разправяше и ако недай боже си прав ;) колко кинти горе-долу да приготвя?
Не съм разкачвал акумулатор. Досега си мислих че това са и нормалните обороти, при условие че мотора си е тих.
Последна промяна Ruskia_bg на 26 Юли 2005, 0:04, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Юли 2005, 23:35

Ако сте разкачали скоро акумулатора също може да държи малко по височки тихи обороти (около 1000-1200) за 200-500 км .Това го пише и в книжката ,и при мене се наблюдава ,3-4 пъти съм го разкачал.След това се нормализират.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 26 Юли 2005, 0:19

По принцип 320-та държи около 700-750 оборота,а с чип-малко по-високи,но доста под 1000.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 26 Юли 2005, 19:59

Dimitar написа:
Ruskia_bg написа:Е как ве. Мойта под 1000 не пада :confused:

Има и още една причина дето се сетих в последния момент - понякога, продавачите умишлено вадят куплунга за управлението на това моторче на клапана и по този начин двигателя работи на по-високите IDLE обороти, като така прикриват скапан лагер на първичния вал на скоростната кутия. При по-високите обороти, шума от лагера се чува по-трудно. Аз съм бил свидетел на 3 такива случая - така, че може да погледнете и тоя куплунг.

мите кажи за тоя лагер, на мен с около 60-70 по инерция се чува леко виене. да не е това ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 26 Юли 2005, 21:07

Тоя лагер се чува като шум от триене, когато си на място и на свободна и двигателя работи на свободни обороти. Познава се, че е той, когато като натиснеш съединителя и шума изчезва. Самия лагер не е скъп - мисля, че е към 50-60 лв., но труда си е цифра, защото се свалят скоростите. Не е проблем да си карате с виещ лагер и когато дойде време да се сменя съединител, тогава да го смените и него за да спестите от труда малко. Проблема с тоя виещ лагер се среща често при Е36, както и течащ заден семеринг на скоростите, течащи хидравлични маркучи и други такива хронични проблемчета 8) .
А твойто виене при 60-70 км/ч най-вероятно е от някой друг лагер. Когато завиваш - усилва ли се това виене. Ако да, значи е лагер на главина - ако при завой на дясно се усилва - значи е ляв, и обратно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 11.03.2005

Мнение от nyky » 27 Юли 2005, 21:09

;)
Оправих нещата :!: Дебелия маркуч от радиатора беше много тънко
пробит и явно от там е дърпало въздух. Смених и него и вече всичко
е наред :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook