Проблем при палене 520 бензин!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Тази грешка която ти дава на диагностика "механичен проблем с ваноса" е в следствие на неправилно зацепен ванос.Проблема се оправя с зацепване наново на ваноса .
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем при палене 520 бензин!
ivanov 530d написа:Тази грешка която ти дава на диагностика "механичен проблем с ваноса" е в следствие на неправилно зацепен ванос.Проблема се оправя с зацепване наново на ваноса .
Ами и аз предполагам, че е така но пък колата си върви идеално и не съм имал никакви проблеми след смяната на датчика на кол. вал. Карам и други е39ки м52б20 и като поведение нямат разлика във вървежа от мойта

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Значи гледайте сега: доколкото си спомням и при мен вкарваше като грешка дебитомер
заедно с ламбда и датчик вал, пробвай първо да смениш само датчика, да ти изчистят
грешките и виж дали ще вкара пак дебитомер.
От огромно значение е къде ти правят диагностиката, лично за мен ЮВЕ като цена / качество
са перфектни, майсторите са доста кисели, обаче има един пич Боби, който даже май е
собственика, той е супер пич и е много навътре в беемветата.
Съвета ми е преди да купуваш (или да ти купуват) части, прочетете колата в два-три
сервиза, да видиш дали ще има разлика. Не е само софтуера и оборудването от значение,
но и кой работи с него!
заедно с ламбда и датчик вал, пробвай първо да смениш само датчика, да ти изчистят
грешките и виж дали ще вкара пак дебитомер.
От огромно значение е къде ти правят диагностиката, лично за мен ЮВЕ като цена / качество
са перфектни, майсторите са доста кисели, обаче има един пич Боби, който даже май е
собственика, той е супер пич и е много навътре в беемветата.
Съвета ми е преди да купуваш (или да ти купуват) части, прочетете колата в два-три
сервиза, да видиш дали ще има разлика. Не е само софтуера и оборудването от значение,
но и кой работи с него!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем при палене 520 бензин!
ivanov 530d написа:Тази грешка която ти дава на диагностика "механичен проблем с ваноса" е в следствие на неправилно зацепен ванос.Проблема се оправя с зацепване наново на ваноса .
или като свалиш патрона на ваноса има едно буталце с пружинка имал съм случаи да е блокирало
Барай шишарката Минкеее ....
- Ilian888
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: E38 Hamann
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Колеги, лесно ли се сваля и сменя този датчик на коляновия вал? На удобно място ли е? А този на разпределителния? Мерси предварително!
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем при палене 520 бензин!
абе и двата са си шибани.
за разпределителния се сваля маркучето за картерни газове, масления маркуч на ваноса, а може би и клапана му, ако не можеш да бръкнеш. куплунга е под смукателния колектор и трябва да имаш тънка ръка.
за коляновия пък се сваля виското с перката и дифузьора на радиатора.
сега както е и студено навън, има да се мъчиш бая време и да псуваш.
за разпределителния се сваля маркучето за картерни газове, масления маркуч на ваноса, а може би и клапана му, ако не можеш да бръкнеш. куплунга е под смукателния колектор и трябва да имаш тънка ръка.
за коляновия пък се сваля виското с перката и дифузьора на радиатора.
сега както е и студено навън, има да се мъчиш бая време и да псуваш.
- GORNATAOL
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: 320 D Touring
Re: Проблем при палене 520 бензин! - Решен
Здравейте колеги,
Проблема с трудното палене се разреши.
След направа на 2ра диагностика се оказа че датчика не е на разпределителния вал а на коляновия. Цена 187 лв. - Дару кар и ремонт 80лв ( с диагностика).
Сега колата пали и работи номрално( дори имам чуство че има по голяма мощност... )
Благодаря за отговорите.
Проблема с трудното палене се разреши.
След направа на 2ра диагностика се оказа че датчика не е на разпределителния вал а на коляновия. Цена 187 лв. - Дару кар и ремонт 80лв ( с диагностика).
Сега колата пали и работи номрално( дори имам чуство че има по голяма мощност... )
Благодаря за отговорите.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем при палене 520 бензин!
колега, казах ти че имам нов оригинален датчик, щях да ти го дам за 140 лв, и смяна+диагностика при кольо архитекта или ясен още 30-40, ама дето се вика, имал си бол пари - дал си. важното е баварецът че върви.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани