BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Модератор: Технически модератори
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Is написа:И аз вече съм с голем борд , благодарение на МадВаньо и Боливив![]()
Довечера ще се боря със скритите функции .......
П.С. Как се заключват тези функции , ако евентуално се наложи разкачане на акомулатора ???
Това няма да ти помогне... просто на някой коли се занулява на други не,при мен дори и часове да държа колата без акумулатор не се прецква борда,при други е достатъчно само да махнеш клемата и да я сложиш и веднага се е изплезил ...Аз даже мога да си го резетна от 21 а други не.... пак същото се получава... шанс..
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Ок , а някой пробвал ли е варант със симулатор за излишни токове ? Имам такава джаджа , която се ползва при работа със СО , да речем за да не се разкача акукулатора.......... Интересно , дали ще предпази борда от изцакване ? ..........
П.С. Може би казах некви глупости току що ........
П.С. Може би казах некви глупости току що ........
Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Is написа:Ок , а някой пробвал ли е варант със симулатор за излишни токове ? Имам такава джаджа , която се ползва при работа със СО , да речем за да не се разкача акукулатора.......... Интересно , дали ще предпази борда от изцакване ? ..........
П.С. Може би казах некви глупости току що ........
аз не съм имал никакви проблеми до момента с заварявания и тн


- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Имах в предвид дали с този симулатор ще мога да предпазя борда , ако ми се наложи смяна на акумулатор бре ?
Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Дам и при мен няма проблем преди месец ми се скапа батерията и се наложи да сменям и викам айде прецакасе но уви стоя 3-4 дена без батерия и нямаше проблем
Може би има нещо от което зависи това....

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
kosa4a написа:би ли могъл някой да поясни по подробно за настройването на печката и паркинг вентилацията ?
За печката не знам, но паркинг вентилацията се настройва от копчето долу в ляво. Трябва да има 2 лампички над него.
при 1во натискане - показва текущо състояние
2ро натискане - показва часа кога ще се пуне вентилацията, можеш да промениш часа с цифрите горе и след това [s/r]
3то натискане - 2ра настройка за пускане на вентилацията.
А, за малко да забравя - при първо натискане ако състоянието е [off] със [s/r] се пуска вентилацията за 30 минути. Това е с цел да изсуши изпарителя на климатика, като паркираш след като си карал на климатик .
Това с вентилацията го пробвах днес, ама греда - светват лампички чудесии, клапите се размърдват но вентилатора не тръгва да върти

Edit: Работи си вентилацията
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
7 35 T:MTL Varying Fuel in tank as a % of full. Measurement
Постоянно ми пише 43.0, независимо колко бензин има. Стрелката на таблото мърда, но показанието на борд-а си седи 43.0 опитех се да извадя бензиновата помпа ама нищо не стане разместих всички връзки около резервоара и показанието падна до 40.0 и след това бавно се покачи до 43.0 отново. От какво може да е ?
Постоянно ми пише 43.0, независимо колко бензин има. Стрелката на таблото мърда, но показанието на борд-а си седи 43.0 опитех се да извадя бензиновата помпа ама нищо не стане разместих всички връзки около резервоара и показанието падна до 40.0 и след това бавно се покачи до 43.0 отново. От какво може да е ?
- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Някой има ли представа кои са кабелите, които са за релето при модулите и за алармата отпред ? При условие, че имам оригиналната аларма, нямам нито релето, нито това до чистачките .. Решил съм да ги сложа, обаче отзад примерно има само бандажирани кабели, които са еднакви цветове на всичкото отгоре ..
Отпред нямам букса, а и кабели не се виждат ( бандажирани), та някой ако ги е слагал и е нямал буксите, да сподели кои са кабелите .. 


Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...
- kalin_orela_80
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Тук ядем доматите заедно с колците.
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 Е38 740i
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Здравейте и от мен,колеги!
И аз се сдобих с големия борд,свързах го с магическото бушонче под задната седалка , изписа РРРР,разбрах и за програмирането на чиповете,но не разбрах нито от снимки нито от пояснения - кой крак на интегралната схема в кой пин на Големия борд отива?
Имам приятел с програматор,ще го направим,но без да знам подредбата на крачетата спрямо борда няма как да стане.
Моля най-учтиво за обяснение или детайлни снимки на пистите по платката на оригиналния Coding Plug,за да ги проследя!
Благодаря предварително!
P.S.Взех си и гонг,защото моята изглежда няма фабрично 11.1990 520i М50Б20,но гонга има седем кабела , излизащи от него,разпределени в две букси,съответно по 3 и 4.В кората над педалите имам само една свободна бяла букса с две крачета.Тя ли е за гонга?И ако е тя как ще трябва да се свърже?
От описанието на първата страница се разбира,че гонга е на 18 и 19 пин на буксата на борда,но как се броят пиновете на буксата?
И аз се сдобих с големия борд,свързах го с магическото бушонче под задната седалка , изписа РРРР,разбрах и за програмирането на чиповете,но не разбрах нито от снимки нито от пояснения - кой крак на интегралната схема в кой пин на Големия борд отива?
Имам приятел с програматор,ще го направим,но без да знам подредбата на крачетата спрямо борда няма как да стане.
Моля най-учтиво за обяснение или детайлни снимки на пистите по платката на оригиналния Coding Plug,за да ги проследя!
Благодаря предварително!
P.S.Взех си и гонг,защото моята изглежда няма фабрично 11.1990 520i М50Б20,но гонга има седем кабела , излизащи от него,разпределени в две букси,съответно по 3 и 4.В кората над педалите имам само една свободна бяла букса с две крачета.Тя ли е за гонга?И ако е тя как ще трябва да се свърже?
От описанието на първата страница се разбира,че гонга е на 18 и 19 пин на буксата на борда,но как се броят пиновете на буксата?
V8 Power!
- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Така гледан борда, изводите са съответно отдясно- наляво -> 5,1,2,3,4,8,-,-; , като на "-" не връзвате нищо ..

Предполагам броенето на изводите на чипа е ясно .. Вземи си един цокъл, за да не ти се налага да запояваш директно на чипа кабелчета ..

Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...
- kalin_orela_80
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Тук ядем доматите заедно с колците.
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 Е38 740i
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Благодаря,колега!
В събота ще пробвам.
А относно гонга,някаква идея?
Някой?
В събота ще пробвам.
А относно гонга,някаква идея?
Някой?
V8 Power!
- boricha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
- Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Това с акомулатора дали не се появява като проблем ако е остаряла батерията на борд компа, поне от снимката се вижда че има батерия. Тя сигурно е за да съхранява данните при изключване на вентилатотра
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
kalin_orela_80 написа:Благодаря,колега!
В събота ще пробвам.
А относно гонга,някаква идея?
Някой?
пробвах да ти пратя схемата на гонга на ЛС, ама неуспях да я прикача.
така че дай някакъв е-мейл...

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
boricha написа:Това с акомулатора дали не се появява като проблем ако е остаряла батерията на борд компа, поне от снимката се вижда че има батерия. Тя сигурно е за да съхранява данните при изключване на вентилатотра
борда като го изключиш от тока и му се зануляват всички настройки, затова си мисля че няма батерия в него...
на теб кое ти прилича на батерия ?

- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Точно на снимката, което се вижда, няма никаква батерия .. 

Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани