Мазане на турбо!
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Мазане на турбо!
ivan. написа:Diavollo написа:Моята не е нито с турбо, нито е дизел... Причината, за да пиша, е, че и моята почва да харчи яко маслото след 8 000 км. До тази цифра не го пипа, но след това за 1000 км литър... Та вече съм решил - ще се сменя на 8 000 км.Иначе по тънките масла са по-добри, особено сега зимата
Май маслата ни свършват до там.Абсолютно същата картина е при дизела ми.
Интересно за мен бе,като смених на м50 маслото на 10 000 мили(16 000 км) и мотора не го беше пипнал.
Тогава си припомних,е има значение как са минати тези км.-на дълго или в задръствания .
Колега, аз съм с М50 на газ го карам с 10W-40 и както казах до 8000 км няма проблем (там си е масълцето), но след това изведнъж изчезва. Иначе как ли не съм го карал...резултатът е горе долу същият.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: Мазане на турбо!
Peter Angelov написа:Аз не виждам да има проблем с Castrol EDGE Sport 10W-60 също да се кара М51 при положение че имам табелка на която е дадено и масло 10W-60 от производитела![]()
Не знам какво е да ми гори масло и т.н. първо че карам с доказани с качеството си масла а и сменям всички консумативи на 5000 - 5500 км. и дизела пееее....
Е то дайте да го подменяме при всяко палене и да ги държим в секцията в хола и не ще пеят ми ще са вечни

Що се излагате?

Да хубаво е да се грижиш както трябва за колата,НО това са 15-16-17-18 годишни каруци в крайна сметка!
Какви синтетики,спорт глупости и удължени животи

Карайте си колите,кефете си им се и не се занимавайте с тъпотий.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Мазане на турбо!
Точно колата на Петър, е все едно вчера излязла от конвейра. Сменил е почти всичко което може да се смени по колата. Неговата има резон да се кара със синтетично масло, а иначе си ги лъзгайте с 10W40 и само гледайте да не е ментак маслото. Аз лично избягвам разни кастроли магнатек, елф и тн известни и масови масла. На тях най-често правят ментета. В момента съм с http://www.granville-oilchem.co.uk/index.html вземаме го директно от вносителя и за сега нямам проблем.
По темата:
Колега вземи си полусинтетика в границите препоръчани от БМВ и не го мисли толкова. Най-добре спазвай съвета, като запалиш колата 30 сек до 1 мин да поработи на място и докато не ти загрее не минавай 2000 об/мин.
Иво Андреев
По темата:
Колега вземи си полусинтетика в границите препоръчани от БМВ и не го мисли толкова. Най-добре спазвай съвета, като запалиш колата 30 сек до 1 мин да поработи на място и докато не ти загрее не минавай 2000 об/мин.
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Мазане на турбо!
Иван Стоянов написа:Peter Angelov написа:Аз не виждам да има проблем с Castrol EDGE Sport 10W-60 също да се кара М51 при положение че имам табелка на която е дадено и масло 10W-60 от производитела![]()
Не знам какво е да ми гори масло и т.н. първо че карам с доказани с качеството си масла а и сменям всички консумативи на 5000 - 5500 км. и дизела пееее....
Е то дайте да го подменяме при всяко палене и да ги държим в секцията в хола и не ще пеят ми ще са вечни![]()
Що се излагате?![]()
Да хубаво е да се грижиш както трябва за колата,НО това са 15-16-17-18 годишни каруци в крайна сметка!
Какви синтетики,спорт глупости и удължени животи![]()
Карайте си колите,кефете си им се и не се занимавайте с тъпотий.
Колега ама ти сериозно ли




После се чудите що ви горяли масло, що пушели или пък що били кенефи. Земи малко почети специално за М51 и ще видиш какви да препоръките за мотора....
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Re: Мазане на турбо!


В нито един каталог не е оказан пробега,неминиемо изпозването на двигателите ни е повече от заводски такъв!Което ме навежда на мисълта че с изминатия пробег в моя случай 351 000 км по пътя на логиката трябва да сложим масло което е по гъстичко което да предпазва напълно и сигурно мотора от евентуални нежелани лоши аварий!
Съгласен сам с колегите препоръчващи 10/40 масло,но за 0/30 или 5/40 (както го дават по каталог)на 351 000 км малко не ми се връзва!Все пак има износване макар и минимално по сигменти,гумички клапани или изпуснали гарнитурки от който маслото допълнително ще се губи!
Нещо не мога да хвана нишката


Благодаря на всички колеги дискутирали по въпроса ми!
Поздрави!
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: Мазане на турбо!
Peter Angelov написа:Иван Стоянов написа:Peter Angelov написа:Аз не виждам да има проблем с Castrol EDGE Sport 10W-60 също да се кара М51 при положение че имам табелка на която е дадено и масло 10W-60 от производитела![]()
Не знам какво е да ми гори масло и т.н. първо че карам с доказани с качеството си масла а и сменям всички консумативи на 5000 - 5500 км. и дизела пееее....
Е то дайте да го подменяме при всяко палене и да ги държим в секцията в хола и не ще пеят ми ще са вечни![]()
Що се излагате?![]()
Да хубаво е да се грижиш както трябва за колата,НО това са 15-16-17-18 годишни каруци в крайна сметка!
Какви синтетики,спорт глупости и удължени животи![]()
Карайте си колите,кефете си им се и не се занимавайте с тъпотий.
Колега ама ти сериозно лиБлагодаря за съветите и насоките в живота
Точно от такива като теб тези коли а и много други са стигнали до това положение
![]()
![]()
После се чудите що ви горяли масло, що пушели или пък що били кенефи. Земи малко почети специално за М51 и ще видиш какви да препоръките за мотора....
Мойте уважения и почитания точно към теб колега.

Мисълта ми е че все пак найстина тези иначе прекрасни машини са на по 15г.и някой преди нас им е е... майката.
Та в този ред на мисли то каквото си им е останало като живот се взима и това е.

Другото вманиачаване си е чиста РЕТРО РЕСТАВРАЦИЯ.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Мазане на турбо!
Pesho_1 написа::wave: Колеги мерси за съветите ви към мене и не искам да оспорвам на никой мнението,но искам да ви попитам каталозите с който работим и в който са дадени точното масло за дадения автомобил са за нов двигател с малък пробег (0-300км) пробег който ще се навърти в заводско състояние!Илигреша!
В нито един каталог не е оказан пробега,неминиемо изпозването на двигателите ни е повече от заводски такъв!Което ме навежда на мисълта че с изминатия пробег в моя случай 351 000 км по пътя на логиката трябва да сложим масло което е по гъстичко което да предпазва напълно и сигурно мотора от евентуални нежелани лоши аварий!
Съгласен сам с колегите препоръчващи 10/40 масло,но за 0/30 или 5/40 (както го дават по каталог)на 351 000 км малко не ми се връзва!Все пак има износване макар и минимално по сигменти,гумички клапани или изпуснали гарнитурки от който маслото допълнително ще се губи!
Нещо не мога да хвана нишката![]()
![]()
Благодаря на всички колеги дискутирали по въпроса ми!
Поздрави!
Колега незнам какво ти се връзва на тебе или не но и ти си от тези хиляди хора заблудени които мислят че по-гъстото масло двигателя няма да го "пие".Едно е сигорно ако ще и нов мотор да е като му сложиш някой боклук ако ще и грес да е пак ще я изкара през ауспуха




Re: Мазане на турбо!
Мойто скромно мнение е , че една кола трябва да се кара с маслото , което е посочено в книжката , другото са глупости на майсторите. То по тая логика , че след 200 000 км трябва да се кара минерално , след 500-600 000 кво , грес ли трябва да се налива 

Re: Мазане на турбо!
На тия км за тдс ,ако си слагал и сменял маслото по препоръки,няма да ти се налага да мислиш за износване и за луфтове в буталоцилиндричната група.
Там луфта ще дойде единствено от маслен сигмент,ама другите компоненти в мотора..............в тая връзка да те питам -как се износва отвора на хидравличен повдигач
примерно.
С тая логика -колко повече км,толкова по-гъсто масло......дали не стигаме до поставяне на диференциално(дападжийско)масло в мотора преди ремонт
Тогава ще видиш запалена втулка на турбо
Там луфта ще дойде единствено от маслен сигмент,ама другите компоненти в мотора..............в тая връзка да те питам -как се износва отвора на хидравличен повдигач

С тая логика -колко повече км,толкова по-гъсто масло......дали не стигаме до поставяне на диференциално(дападжийско)масло в мотора преди ремонт

Тогава ще видиш запалена втулка на турбо


by ''kompleksa''
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани