Проблем при палене 520 бензин!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем при палене 520 бензин!

Мнение от Ilko Ivanov » 13 Дек 2009, 12:07

Тази грешка която ти дава на диагностика "механичен проблем с ваноса" е в следствие на неправилно зацепен ванос.Проблема се оправя с зацепване наново на ваноса .


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Проблем при палене 520 бензин!

Мнение от dbanchev » 13 Дек 2009, 13:15

ivanov 530d написа:Тази грешка която ти дава на диагностика "механичен проблем с ваноса" е в следствие на неправилно зацепен ванос.Проблема се оправя с зацепване наново на ваноса .

Ами и аз предполагам, че е така но пък колата си върви идеално и не съм имал никакви проблеми след смяната на датчика на кол. вал. Карам и други е39ки м52б20 и като поведение нямат разлика във вървежа от мойта :driving: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Re: Проблем при палене 520 бензин!

Мнение от Karlo » 13 Дек 2009, 16:39

Значи гледайте сега: доколкото си спомням и при мен вкарваше като грешка дебитомер
заедно с ламбда и датчик вал, пробвай първо да смениш само датчика, да ти изчистят
грешките и виж дали ще вкара пак дебитомер.
От огромно значение е къде ти правят диагностиката, лично за мен ЮВЕ като цена / качество
са перфектни, майсторите са доста кисели, обаче има един пич Боби, който даже май е
собственика, той е супер пич и е много навътре в беемветата.
Съвета ми е преди да купуваш (или да ти купуват) части, прочетете колата в два-три
сервиза, да видиш дали ще има разлика. Не е само софтуера и оборудването от значение,
но и кой работи с него!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем при палене 520 бензин!

Мнение от anzak » 13 Дек 2009, 17:13

ivanov 530d написа:Тази грешка която ти дава на диагностика "механичен проблем с ваноса" е в следствие на неправилно зацепен ванос.Проблема се оправя с зацепване наново на ваноса .

или като свалиш патрона на ваноса има едно буталце с пружинка имал съм случаи да е блокирало
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 3.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: E38 Hamann

Re: Проблем при палене 520 бензин!

Мнение от Ilian888 » 15 Дек 2009, 21:59

Колеги, лесно ли се сваля и сменя този датчик на коляновия вал? На удобно място ли е? А този на разпределителния? Мерси предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: Проблем при палене 520 бензин!

Мнение от kamendc » 16 Дек 2009, 10:26

абе и двата са си шибани.
за разпределителния се сваля маркучето за картерни газове, масления маркуч на ваноса, а може би и клапана му, ако не можеш да бръкнеш. куплунга е под смукателния колектор и трябва да имаш тънка ръка.
за коляновия пък се сваля виското с перката и дифузьора на радиатора.
сега както е и студено навън, има да се мъчиш бая време и да псуваш.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 3.12.2007
Местоположение: София
Кара: 320 D Touring

Re: Проблем при палене 520 бензин! - Решен

Мнение от GORNATAOL » 16 Дек 2009, 11:25

Здравейте колеги,

Проблема с трудното палене се разреши.
След направа на 2ра диагностика се оказа че датчика не е на разпределителния вал а на коляновия. Цена 187 лв. - Дару кар и ремонт 80лв ( с диагностика).
Сега колата пали и работи номрално( дори имам чуство че има по голяма мощност... )

Благодаря за отговорите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: Проблем при палене 520 бензин!

Мнение от kamendc » 16 Дек 2009, 22:03

колега, казах ти че имам нов оригинален датчик, щях да ти го дам за 140 лв, и смяна+диагностика при кольо архитекта или ясен още 30-40, ама дето се вика, имал си бол пари - дал си. важното е баварецът че върви.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook