Проблем при запалването с нов акумулатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Проблем при запалването с нов акумулатор
Здравейте, имам проблем с запалването на колата - не мога да запаля - предполагам недостига достатъчно ток на акумулатора който е нов на 2 месеца. Ще разкажа накратко.
Купих колата в края на август месец тази година. Карах си я два месеца бе никакви проблеми. Една сутрин през октомври като се качвам в колата и при опит да запаля колата не можеше да запали при подаването на контакт, таблото на колата мигаше, фаровете също. От познати разбрах, че това е признак за недостиг на ток от акумулатора. Купих нов акумулатор Bosh 60Ah. От магазина където го купих замериха дали колата зарежда нормално новият акумулатор и казаха, че всичко е наред. На старият беше заминала една клетка.
Седмица/две след това започна да се задейства фабричната аларма(друга нямам) безпричинно. Просто спирам някъде и след 30-40 мин. се задейства алармата. Не знам дали това е някакво предупреждение за неизправност по колата или просто имам някакъв проблем с алармата.
Друго нещо което ми направи впечатление, че понякога като карам на запалени фарове дисплея на таблото където показва часовника започва да свети много бледо като след минутка две се оправя.
Та до тази сутрин(два дни не съм карал колата), при подаване на контакт колата пак не може да запали, а таблото и фаровете ми примигват. Възможно ли е акумулатора да се изтощи от алармата или просто колата не зарежда както трябва акумулатора? Или пък има някаква друга неизправност? Ако някой се сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели.
Колата е (Е46) 318i, бензин, ~1900 кубика, ръчни скорости, 1998 година производство.
Купих колата в края на август месец тази година. Карах си я два месеца бе никакви проблеми. Една сутрин през октомври като се качвам в колата и при опит да запаля колата не можеше да запали при подаването на контакт, таблото на колата мигаше, фаровете също. От познати разбрах, че това е признак за недостиг на ток от акумулатора. Купих нов акумулатор Bosh 60Ah. От магазина където го купих замериха дали колата зарежда нормално новият акумулатор и казаха, че всичко е наред. На старият беше заминала една клетка.
Седмица/две след това започна да се задейства фабричната аларма(друга нямам) безпричинно. Просто спирам някъде и след 30-40 мин. се задейства алармата. Не знам дали това е някакво предупреждение за неизправност по колата или просто имам някакъв проблем с алармата.
Друго нещо което ми направи впечатление, че понякога като карам на запалени фарове дисплея на таблото където показва часовника започва да свети много бледо като след минутка две се оправя.
Та до тази сутрин(два дни не съм карал колата), при подаване на контакт колата пак не може да запали, а таблото и фаровете ми примигват. Възможно ли е акумулатора да се изтощи от алармата или просто колата не зарежда както трябва акумулатора? Или пък има някаква друга неизправност? Ако някой се сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели.
Колата е (Е46) 318i, бензин, ~1900 кубика, ръчни скорости, 1998 година производство.
- prel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Колега, добре дошъл в клуба!
Мисля си, че имаш проблем със зареждането. Светвала ли ти е червената лампа с акумулатор на таблото?
Съветвам те да идеш някъде да го погледнат по-обстойно.
Успех!
loafer написа:Друго нещо което ми направи впечатление, че понякога като карам на запалени фарове дисплея на таблото където показва часовника започва да свети много бледо като след минутка две се оправя.
Мисля си, че имаш проблем със зареждането. Светвала ли ти е червената лампа с акумулатор на таблото?
Съветвам те да идеш някъде да го погледнат по-обстойно.
Успех!
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Да, забравих да спомена, че лампата на таблото до сега не ми е светвала(освен стандартното когато дам на контакт преди да запаля), нито със старият акумулатор нито с новият.
И един въпрос, ако сложа друг акумулатор да запаля колата и докато работи двигателя върна моят, ще има ли някакъв проблем?
Ако може някой да препоръча сервиз където се занимават с тоци, ще съм благодарен.
И един въпрос, ако сложа друг акумулатор да запаля колата и докато работи двигателя върна моят, ще има ли някакъв проблем?
Ако може някой да препоръча сервиз където се занимават с тоци, ще съм благодарен.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Не те съветвам така да направиш смяната. По- добре зареди твоя и действай. Според мен имаш повишена консумация на ток, когато двигателя не работи, която ти яде акумулатора. Може и от алармата да е.
- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
здр колеги
еми един вариант да видиш и той е елементарен
взимаш един волтметър преди да запалиш виждаш колко показва трябва да някаде кам 12 и след като запалиш колата трябва да е кам 13.6-8 след това запали фаровете климатика и други ел простотийки и виж колко ще покаже ако пада под 13.4 мисля че е кофти
провери го
и кажи 





Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
+
+ за оттечката! В сервиз за акумулатори ще ти направят замерка на консумацията, когато колата е в покой! Предполагам ще отчете такава, след тва махане на бушон по бушон, за да се види от кой модул дърпа тока. Ако се оакже алармата, дръпни бушона и карай без него, стига да е само за лармата, не знам как е. След това диагностика, защото алармата е електронен модул и подлежи на диагностика (ако е от нея). Следва замяна на неизправната част и толкова! Успех и ако пак някъде удариш на камък пиши, за да помагаме с каквото можем!

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Благодаря, за отговорите. Ще потърся зарядно за акумулатор да го заредя за да мога да я закарам до сервиз. Ако може да се провери дали има някаква консумация на ток когато когато колата е в покой, ще най-показателно какво се случва. Разбира се ако не се окаже, че динамото не зарежда както трябва, но все ми се струва, че не е от това.
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Извинявам се,не ми е много компететно мнението защото много,много не разбирам.
Имах подобен проблем.Някакво реле беше здало багажа,та подмениха ми го и сега е ток колата.
Имах подобен проблем.Някакво реле беше здало багажа,та подмениха ми го и сега е ток колата.
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
много е вероятно да имаш отечка и алармата да ти отчита разход на ток и да се задейства виж си клемите дали са стегнати добре
- panter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320D 163 hp
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
chocaseto85 написа:взимаш един волтметър преди да запалиш виждаш колко показва трябва да някаде кам 12 и след като запалиш колата трябва да е кам 13.6-8 след това запали фаровете климатика и други ел простотийки и виж колко ще покаже ако пада под 13.4 мисля че е кофтипровери го
и кажи
сигурен ли си за тези цифри колега ? Не трябва ли като е запалена колата да зарежда около 14,2 ? И аз днес се сблъсках с същия проблем и си мисля че не ми зарежда добре динамото защото в движение зарежда с пуснати фарове и музика около 13,6 - 13,7 !


- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
почти на 100 % сам сигурен
а без фарове и музука колко е ?

Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
- panter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320D 163 hp
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
chocaseto85 написа:почти на 100 % сам сигурена без фарове и музука колко е ?
Тази сутрин ми беше паднал акумулатора на 11.8 волта - дадоха ми ток и запалих и цял ден съм нямал проблем, но незнам дали утре сутрин пак ще запали ! Затова си проверих как зарежда динамото и ми се струва че е малко !
твърдо седи на 13,7в движение без музика, парно, но на фарове ! Това нормално ли е ?



- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Аз мисля че напрежението трябва да е около 14.2V (+/-0.2). При включени консуматори също не трябва да се променя с повече от 0.2-0.4V, нали това е работата на онова реле там някъде за да регулира това напрежение 

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
Заредих си акумулатора и закарах колата в сервиз. Там измериха дали има консумация на ток когато колата е в покой при спряна аларма. Оказа се, че има консумация и то доста голяма според човека от сервиза. След два дена ще я закарам да търсят проблема, че преди мен имаше няколко коли да се правят. Още нещо, човека от сервиза каза, че алармата се задействала когато отчитала консумация и спад на тока в акумулатора.
- mi6omga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: квартала на бедните
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
Re: Проблем при запалването с нов акумулатор
ceco_ написа:Аз мисля че напрежението трябва да е около 14.2V (+/-0.2). При включени консуматори също не трябва да се променя с повече от 0.2-0.4V, нали това е работата на онова реле там някъде за да регулира това напрежение
от 4ера и аз има следниа пробле и тази но6т сам сложил акумолатора да се зареди и 6те жидим утресутрин
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани