Проблем при запалването с нов акумулатор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 30.07.2009

Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от loafer » 12 Дек 2009, 11:30

Здравейте, имам проблем с запалването на колата - не мога да запаля - предполагам недостига достатъчно ток на акумулатора който е нов на 2 месеца. Ще разкажа накратко.

Купих колата в края на август месец тази година. Карах си я два месеца бе никакви проблеми. Една сутрин през октомври като се качвам в колата и при опит да запаля колата не можеше да запали при подаването на контакт, таблото на колата мигаше, фаровете също. От познати разбрах, че това е признак за недостиг на ток от акумулатора. Купих нов акумулатор Bosh 60Ah. От магазина където го купих замериха дали колата зарежда нормално новият акумулатор и казаха, че всичко е наред. На старият беше заминала една клетка.

Седмица/две след това започна да се задейства фабричната аларма(друга нямам) безпричинно. Просто спирам някъде и след 30-40 мин. се задейства алармата. Не знам дали това е някакво предупреждение за неизправност по колата или просто имам някакъв проблем с алармата.
Друго нещо което ми направи впечатление, че понякога като карам на запалени фарове дисплея на таблото където показва часовника започва да свети много бледо като след минутка две се оправя.
Та до тази сутрин(два дни не съм карал колата), при подаване на контакт колата пак не може да запали, а таблото и фаровете ми примигват. Възможно ли е акумулатора да се изтощи от алармата или просто колата не зарежда както трябва акумулатора? Или пък има някаква друга неизправност? Ако някой се сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели.
Колата е (Е46) 318i, бензин, ~1900 кубика, ръчни скорости, 1998 година производство.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 17.02.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от prel » 12 Дек 2009, 12:35

Колега, добре дошъл в клуба!

loafer написа:Друго нещо което ми направи впечатление, че понякога като карам на запалени фарове дисплея на таблото където показва часовника започва да свети много бледо като след минутка две се оправя.


Мисля си, че имаш проблем със зареждането. Светвала ли ти е червената лампа с акумулатор на таблото?
Съветвам те да идеш някъде да го погледнат по-обстойно.
Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 30.07.2009

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от loafer » 12 Дек 2009, 14:34

Да, забравих да спомена, че лампата на таблото до сега не ми е светвала(освен стандартното когато дам на контакт преди да запаля), нито със старият акумулатор нито с новият.
И един въпрос, ако сложа друг акумулатор да запаля колата и докато работи двигателя върна моят, ще има ли някакъв проблем?
Ако може някой да препоръча сервиз където се занимават с тоци, ще съм благодарен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от majstorapetkov » 12 Дек 2009, 16:08

Не те съветвам така да направиш смяната. По- добре зареди твоя и действай. Според мен имаш повишена консумация на ток, когато двигателя не работи, която ти яде акумулатора. Може и от алармата да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: квото му падне :)

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от chocaseto85 » 12 Дек 2009, 16:39

здр колеги :) еми един вариант да видиш и той е елементарен :)взимаш един волтметър преди да запалиш виждаш колко показва трябва да някаде кам 12 и след като запалиш колата трябва да е кам 13.6-8 след това запали фаровете климатика и други ел простотийки и виж колко ще покаже ако пада под 13.4 мисля че е кофти :)провери го :)и кажи :driving:
Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от slitter » 12 Дек 2009, 17:08

+ :yes: + за оттечката! В сервиз за акумулатори ще ти направят замерка на консумацията, когато колата е в покой! Предполагам ще отчете такава, след тва махане на бушон по бушон, за да се види от кой модул дърпа тока. Ако се оакже алармата, дръпни бушона и карай без него, стига да е само за лармата, не знам как е. След това диагностика, защото алармата е електронен модул и подлежи на диагностика (ако е от нея). Следва замяна на неизправната част и толкова! Успех и ако пак някъде удариш на камък пиши, за да помагаме с каквото можем!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 30.07.2009

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от loafer » 12 Дек 2009, 17:46

Благодаря, за отговорите. Ще потърся зарядно за акумулатор да го заредя за да мога да я закарам до сервиз. Ако може да се провери дали има някаква консумация на ток когато когато колата е в покой, ще най-показателно какво се случва. Разбира се ако не се окаже, че динамото не зарежда както трябва, но все ми се струва, че не е от това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 12.07.2009
Кара: Е60 530д

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от chepila » 12 Дек 2009, 21:26

Извинявам се,не ми е много компететно мнението защото много,много не разбирам.
Имах подобен проблем.Някакво реле беше здало багажа,та подмениха ми го и сега е ток колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 12.11.2007

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от kokakabana » 13 Дек 2009, 19:03

много е вероятно да имаш отечка и алармата да ти отчита разход на ток и да се задейства виж си клемите дали са стегнати добре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 320D 163 hp

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от panter » 14 Дек 2009, 21:52

chocaseto85 написа:взимаш един волтметър преди да запалиш виждаш колко показва трябва да някаде кам 12 и след като запалиш колата трябва да е кам 13.6-8 след това запали фаровете климатика и други ел простотийки и виж колко ще покаже ако пада под 13.4 мисля че е кофти :)провери го :)и кажи :driving:


сигурен ли си за тези цифри колега ? Не трябва ли като е запалена колата да зарежда около 14,2 ? И аз днес се сблъсках с същия проблем и си мисля че не ми зарежда добре динамото защото в движение зарежда с пуснати фарове и музика около 13,6 - 13,7 !
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: квото му падне :)

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от chocaseto85 » 14 Дек 2009, 23:13

почти на 100 % сам сигурен :)а без фарове и музука колко е ?
Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 320D 163 hp

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от panter » 14 Дек 2009, 23:35

chocaseto85 написа:почти на 100 % сам сигурен :)а без фарове и музука колко е ?



Тази сутрин ми беше паднал акумулатора на 11.8 волта - дадоха ми ток и запалих и цял ден съм нямал проблем, но незнам дали утре сутрин пак ще запали ! Затова си проверих как зарежда динамото и ми се струва че е малко !
твърдо седи на 13,7в движение без музика, парно, но на фарове ! Това нормално ли е ? :roll: И какво може да е ?
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 15.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `99 318i E36 Touring
Мечтае да кара: M5 Touring

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от ceco_ » 14 Дек 2009, 23:50

Аз мисля че напрежението трябва да е около 14.2V (+/-0.2). При включени консуматори също не трябва да се променя с повече от 0.2-0.4V, нали това е работата на онова реле там някъде за да регулира това напрежение :?:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 30.07.2009

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от loafer » 15 Дек 2009, 13:02

Заредих си акумулатора и закарах колата в сервиз. Там измериха дали има консумация на ток когато колата е в покой при спряна аларма. Оказа се, че има консумация и то доста голяма според човека от сервиза. След два дена ще я закарам да търсят проблема, че преди мен имаше няколко коли да се правят. Още нещо, човека от сервиза каза, че алармата се задействала когато отчитала консумация и спад на тока в акумулатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: квартала на бедните
Пол: Мъж
Кара: bmw

Re: Проблем при запалването с нов акумулатор

Мнение от mi6omga » 15 Дек 2009, 23:29

ceco_ написа:Аз мисля че напрежението трябва да е около 14.2V (+/-0.2). При включени консуматори също не трябва да се променя с повече от 0.2-0.4V, нали това е работата на онова реле там някъде за да регулира това напрежение :?:

от 4ера и аз има следниа пробле и тази но6т сам сложил акумолатора да се зареди и 6те жидим утресутрин

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook