Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от ivan83 » 09 Дек 2009, 23:54

Наистина Порше са известни със спирачките си, това е факт, но това в същото време не означава че спирачките на БМВ не са супер добри нали
И това за Панамерата направо ме уби :kuku: Че с кво толко превъзхожда примерно Е60 М5 :dunno: освен че това е най грозното порше :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.06.2008

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от paczo911 » 09 Дек 2009, 23:58

Естествено, аз не съм казвал че спирачките на БМВ не са супер добри, БМВ са известни и със страхотните си спирачки, без съмнение.

Иначе за Панамера и Панамера Турбо, могат да се видят резултати от тестове, просто резултатите на ускорение, доускорение, максимална скорост, спиране, и поведение на писта, са адски добри...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от ivan83 » 10 Дек 2009, 0:02

paczo911 написа:Естествено, аз не съм казвал че спирачките на БМВ не са супер добри, БМВ са известни и със страхотните си спирачки, без съмнение.

Иначе за Панамера и Панамера Турбо, могат да се видят резултати от тестове, просто резултатите на ускорение, доускорение, максимална скорост, спиране, и поведение на писта, са адски добри...

Еми дай някаккви такива резултати от тестове де, че от горепосочените мисля че М5 отстъпва само 0-100 защото поршака е 4х4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от acho.rs » 10 Дек 2009, 0:09

Най-голямата грешка е да изместваш спора , но карай БМВ срещу всички - ок .
Даже да махнеш 20% ДДС на Ку7 , което е престъпление пак е по-скъп . Тва със спирачките , може много да си чел че са керамични 8 бутални , но имай предвит и теглото от 3 тона (при пълен резервоар и 2 пътници) . Та резулатата е смазващ в полза на БМВ и 200-0 , 670-0 , докато не излезе информация не можеш да говориш . АМС правят тест на 10 поредни спирания от 100-0 , и за сега БМВ се представят перфектно ! Може порше да правят най-добрите спирачки , но БМВ са плътно до тях , като точно при Кайен ги минават , за Ауди да не говорим .
6 пъти каза , че Кайена е стара платформа - Х5 Е70 на колко години е ? Като го слагаш при Турбо С имай предвит , че е Х5М е на цената на Турбо , което е 500 коня . И не казвай - цената няма значение , защото ако беше така , нямаше да има Кайен 3,6,Кайен С и Кайен турбо - а само Турбо С :winky:
ivan83 написа:
paczo911 написа:Естествено, аз не съм казвал че спирачките на БМВ не са супер добри, БМВ са известни и със страхотните си спирачки, без съмнение.

Иначе за Панамера и Панамера Турбо, могат да се видят резултати от тестове, просто резултатите на ускорение, доускорение, максимална скорост, спиране, и поведение на писта, са адски добри...

Еми дай някаккви такива резултати от тестове де, че от горепосочените мисля че М5 отстъпва само 0-100 защото поршака е 4х4

Панамерата май е по-скоро при седмицта , М5 Е60 е от предния вече модел , и е по-слабо на всичко , освен звук ... Панамерата с 50% по-скъпа , та М5 утива при Панамера С ... за да я изяде :driving:
Последна промяна acho.rs на 10 Дек 2009, 0:19, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 11.12.2007
Пол: Мъж
Кара: Оглежда се за някое сносно BMW
Мечтае да кара: М3 Е90

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от sexpodmosta » 10 Дек 2009, 0:10

Аз малко офтопик от заформилия се офтопик. :)
Ето и друга гледна точка за Q7 V12 TDI. В клипчето пича споменава за Cayenne, но няма пряко сравнение...
http://www.youtube.com/watch?v=0oklT3H6_FU

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от speeder88 » 10 Дек 2009, 0:30

acho.rs написа:Даже да махнеш 20% ДДС на Ку7 , което е престъпление пак е по-скъп

чак ся, защо да е престъпление, престъпление е ако е 5-местен джипа, а се регистрира като двуместен товарен, а в случая той е седемместен, който също има право да ползва данъчен кредит, по закон ДДС може да се върне на 2 местни автомобили тип баничарки и на 7-местни - повечето ванове и СУВ

поправете ме ако греша, но мисля че са така нещата

acho.rs с тези постове ми пълниш душата, при доста от темите, които съм чел Алди вс. БМВ все клониш към Аудито, но тук направо ме изумяваш колко правилни неща казваш и за едната и за другата кола. Напъно подкрепям по-горнитети мнения относно ПиаР ролята на този голям ТДИ
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от acho.rs » 10 Дек 2009, 0:37

speeder88 написа:
acho.rs написа:Даже да махнеш 20% ДДС на Ку7 , което е престъпление пак е по-скъп

чак ся, защо да е престъпление, престъпление е ако е 5-местен джипа, а се регистрира като двуместен товарен, а в случая той е седемместен, който също има право да ползва данъчен кредит, по закон ДДС може да се върне на 2 местни автомобили тип баничарки и на 7-местни - повечето ванове и СУВ

поправете ме ако греша, но мисля че са така нещата

acho.rs с тези постове ми пълниш душата, при доста от темите, които съм чел Алди вс. БМВ все клониш към Аудито, но тук направо ме изумяваш колко правилни неща казваш и за едната и за другата кола. Напъно подкрепям по-горнитети мнения относно ПиаР ролята на този голям ТДИ

Мерси , клега . Гледам да съм безпристрастен - когато едно е много по-добро от другото , не мога да си затворя очите . Просто във БМВ форум се набива на очи когато защитаваш Ауди . Може клас 500 кс + джипки да не е много смислен , но БМВ извадиха най-доброто , от всяка гледна точка . А Х6М , който не се споменава много ,за мен е най-бруталната машина на БМВ в момента - страхотно мускулесто излъчване,невероятна муцуна, страхотна странична линия + най-добрата задница за при СУВ:bowdown: Напомня ми на автомобилит от научно-фантастичните филми,преди години . Там те изглеждаха така - злобни , големи и повдигнати (загатване за универсалност) - един вид , дали БМВ не погледнаха напред във времето , както преди години със Х5 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.06.2008

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от paczo911 » 10 Дек 2009, 1:18

Ачо, не измествам спора, той сам си се измести... :mrgreen: Иначе няма как БМВ да правят същите спирачки като Порше, при условие че последните правят спортни коли от най-високите класове от както свят светува... Не че това е нещо унизително за БМВ, просто философиите на двете фирми се разминават, БМВ са по-комфортни, Порше са по-безкомпромисни спортисти, и толкова...

Истина е че Е70 също не е първа младост модел, но не забравяй, че Х5М/Х6М са разработени специално от М Gmbh, и то специално да са леко пред Кайен Турбо S, целта на тези две коли е именно Порше, така че щеше да е лошо за БМВ ако поне за момента не успеят леко да минат пред тях... и то пак с десети от секундата, което си е почти нищо, но както и да е...

Да продължаваш да слагаш цената в уравнението не е много удачно, тук говорим за действителните качества на колите, не за надутата им стойност. На теб сам ти е известна безкрайната алчност на Порше (която всъщност адски ме дразни и мен). А и честно да ти кажа, не ме интересува чак толкова тоя грамаден локомотив кайен, за мен са важни истинските модели на Порше...

Панамера като концепция не е в класа на S класата и на БМВ 7, а е честно казано в собствен клас, по-скоро ще вземе клиенти и от М5, и от 7-ма серия... Не само четирите места в колата, а и цялата и насоченост е на суперспортна лимузина, по-бърза от всички в класа.

Сравнено с М5, Панамера Турбо е по-бърза до 100 и до 160 км/ч, с около половин секунда, изостава до 200 км/ч от М5 с около половин секунда, на доускорение е по-бърза, благодарение на гигантския си въртящ момент, максималната скорост е по-висока, спирането от 200 км/ч е много по-добро от М5, от друга страна, М5 прави обиколка на Нюрбургринг за около 8:13 мин., за Поршето казват че ще бъде под 8:00 минути...

На нас не ни остава нищо друго, освен да наблюдаваме... лично аз смятам, че истинската битка ще е Порше Панамера Турбо S, срещу М5 F10... Но да поживеем, и да видим.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от OPASNO LUD » 10 Дек 2009, 1:32

Тука вече почваме да се учим на основни неща.Първо всяка седеммсетна кола минава за разход напълно легално.Второ Ауди дават 2605 kg тегло на колата с 90% пълен резервоар 92/21/EWG ,Бмвто тежи 2380,като Аудито има бая екстри серийно в повече-само въздушното окачване сигурно тежи 50-60 кг нагоре от нормално.
Трето относно спирачките-ми говорим си за стриит коли.Основният и най-добър доставчик на супер колите е Брембо-най-големият му апарат се слага на стандартното турбо С,като имат и по-малък който например слагат на ГТРа.Така че ако има късмет Х5 м е с апарати от Турбо С,обаче керамиката е една класа отгоре-особено керамиката на Кю7,Рс6,Кайен турбо с,Бентли ииии.
Тука стиин даде за пример Вайпър СРТ АЦР как спирал да си ебе майката.ето му едно тестче да мисли
Vipers have long been known for having exceptionally strong brakes, no doubt a requirement for a 3,400 lbs machine this fast, but because of the numerous long heavy braking zones at the Autobahn circuit, the standard Viper brake pads our ACR tester was equipped with showed signs of fade after a few flying laps. But to SRT’s credit, Erich stated that based on this feedback they would be equipping all future ACR’s with the Mintex Motorsports pads from the track-only Competition Coupe.
Практика е по време на тестове определени японски и американски фирми да лъжат,относно гуми и спирачки.И после европейските шофьори били слаби,че давали със стокови коли лоши времена.Ама то е лесно да боднеш състезателни накладки на стриит кола,кво че квичи на смърт и спирачките държат по 200км

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от acho.rs » 10 Дек 2009, 1:47

Ачо, не измествам спора, той сам си се измести... :mrgreen: Иначе няма как БМВ да правят същите спирачки като Порше, при условие че последните правят спортни коли от най-високите класове от както свят светува... Не че това е нещо унизително за БМВ, просто философиите на двете фирми се разминават, БМВ са по-комфортни, Порше са по-безкомпромисни спортисти, и толкова...

Не генерализирай толкова - това , че БМВ и Порше не са разработвали преки конкуренти досега, не занчи че автоматично Порше печели . Спирачния път на Х5М и Х6М е умопомрачителен , още преди време някой беше пускал инфо , но бях забравил - съгласи се че когато 2,5 тона джип спре 100-0 за 32,5 метра , няма причина да не признеш резулатата за феноменален ? Порше , като цяло може да са далеч при БМВ при спортистите , но ... Кайен Турбо С НЕ Е ... и толкова ;)
Истина е че Е70 също не е първа младост модел, но не забравяй, че Х5М/Х6М са разработени специално от М Gmbh, и то специално да са леко пред Кайен Турбо S, целта на тези две коли е именно Порше, така че щеше да е лошо за БМВ ако поне за момента не успеят леко да минат пред тях... и то пак с десети от секундата, което си е почти нищо, но както и да е...

Не виждам нищо срамно в това да си пред топ продукта на най-големия производител на спортни автомобили в света , пък било и с малко (като цена Кайена е най-скъпото Порше заедно с ГТ2 ако последното не е спряно вече)

Не мисля , че е умсетно да се сравнява Панамера с Е60 М5 , защото Е60 вече е спряно а и нямат кои знае колко общи черти ... Панамера си има достатъчно солидни конкуренти в лицето на Рапид ... и макар да обичам Порше , Рапид просто е по-по-най ...
Да продължаваш да слагаш цената в уравнението не е много удачно, тук говорим за действителните качества на колите, не за надутата им стойност. На теб сам ти е известна безкрайната алчност на Порше (която всъщност адски ме дразни и мен). А и честно да ти кажа, не ме интересува чак толкова тоя грамаден локомотив кайен, за мен са важни истинските модели на Порше...

Добре даже и да сравняваме абсолютните им качества , при такава огромна разлика в цената и еднакви качества , не вярвам , че Кайена може да се окаже победител в сравнението .
OPASNO LUD написа:Тука вече почваме да се учим на основни неща.Първо всяка седеммсетна кола минава за разход напълно легално.Второ Ауди дават 2605 kg тегло на колата с 90% пълен резервоар 92/21/EWG ,Бмвто тежи 2380,като Аудито има бая екстри серийно в повече-само въздушното окачване сигурно тежи 50-60 кг нагоре от нормално.
Трето относно спирачките-ми говорим си за стриит коли.Основният и най-добър доставчик на супер колите е Брембо-най-големият му апарат се слага на стандартното турбо С,като имат и по-малък който например слагат на ГТРа.Така че ако има късмет Х5 м е с апарати от Турбо С,обаче керамиката е една класа отгоре-особено керамиката на Кю7,Рс6,Кайен турбо с,Бентли ииии.
Тука стиин даде за пример Вайпър СРТ АЦР как спирал да си ебе майката.ето му едно тестче да мисли
Vipers have long been known for having exceptionally strong brakes, no doubt a requirement for a 3,400 lbs machine this fast, but because of the numerous long heavy braking zones at the Autobahn circuit, the standard Viper brake pads our ACR tester was equipped with showed signs of fade after a few flying laps. But to SRT’s credit, Erich stated that based on this feedback they would be equipping all future ACR’s with the Mintex Motorsports pads from the track-only Competition Coupe.
Практика е по време на тестове определени японски и американски фирми да лъжат,относно гуми и спирачки.И после европейските шофьори били слаби,че давали със стокови коли лоши времена.Ама то е лесно да боднеш състезателни накладки на стриит кола,кво че квичи на смърт и спирачките държат по 200км

Лесно е да кажеш - РС6 и Кю7 ползват керамиката на Порше - виж обаче огромния спирачен път на РС6 и Кю7 - това означава , че дори и керамични , все пак не са толкова добри спирачките , а БМВ направо ги размазва с М5 и Х5М , откъм спиране :winky:
Изкефи ме статията ти за Вайпър - писна ми от съмнителни данни за тези Амерканци и Японци . Как до преди 1-2 години всички си мълчаха и изведнъж - хоп - рекордите на Порше , които доскоро не можеха да се пипнат , сега падат като круши . Хубаво е бърз Вайпъра и Корвет ЗР1 - Гъмперт Аполо С завъртя 7,11 и разгроми всичко , що има колела на него ... и то с огромна преднина . Но си е трак кар , нали ?
Официално най-бързо спиращата кола в света е ГТ3 3.8 - 100-0 31,5 метра . Американската система е от 96,5 кмч до нула , заради това има разлики.Ако забележите и времената за ускорение все се разминават със 0,2 - 0,4 секудни , пак защото те мерят 0-60 мили , което е 96,5 км/ч .

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.06.2008

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от paczo911 » 10 Дек 2009, 2:19

Въпросът е, че дори и Х6М да е малко по-напред от Кайен, всъщност, както стана ясно, говорим за сигурно най-безмисления клас автомобили, така че, общо взето, доста "Пирова" победа... Освен това, феноменалния спирачен път от 100 до 0 км/ч не е най-важното нещо за една спирачка, има и много други фактори... Пък и всякакви цикли в живота са на принципа на вълната, днес си на върха, утре по-надолу, после пак към върха.

БМВ са създали добър продукт за класа си, но за мен този клас така или иначе е безмислен, а няколкото десети в полза на единия, или другия, никога не могат да решат един road race между двете коли... просто нещата са твърде на кантар...

Един друг колега искаше да сравня приблизително Панамера с М5, и затова го и направих... Иначе като говорим за performance... може и Астон Мартин Рапид да изглежда нелошо, но като динамични качества е далеч далеч зад Панамера... Всъщност моделът на Порше в момента е без каквато и да е конкуренция като позиция на пазара, и като динамични качества... и това ако не е постижение...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от steeN » 10 Дек 2009, 6:10

OPASNO LUD написа:...


керамиките като, че ли не са компромис и в двата варианта (спорни накладки) трябва да ги загрееш за да работят нормално...
самонавили сте се с тези porsche-та бая, чак щом carrera gt е всекидневна кола... а от dodge последно подобриха и рекорда на laguna seca.
просто понякога по-малко е повече.

данните за спирачния път са от "обикновен" viper srt 10... не acr. ето какви са му спирачките...
Viper is equipped with Brembo® 40/40 dual opposing piston calipers in the front, Brembo® 42/38 dual opposing calipers in the rear and 14-inch rotors all the way around.


ето още малко да не отиваме много в офтопик...
bmw x5/x6 m
отпред 395 mm
отзад 385 mm
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.06.2008

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от paczo911 » 10 Дек 2009, 11:07

steeN, не че Carrera GT е кола за всеки ден, въпреки че може да бъде ползвана за такава... Въпросът е че Вайпър ACR е създаден за пистата, много безкомпромисен като изпълнение, без екстри като климатик, аудио, шумоизолация, със състезателни гуми, и прочие... и все пак успя да подобри рекорда на Carrera GT с шест секунди, шест години по-късно - което с оглед на технологичния напредък си е в реда на нещата.

По-важното е, че постижението на Carrera GT до преди една година не можеше да бъде пипнато.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от acho.rs » 10 Дек 2009, 12:04

paczo911 написа:Въпросът е, че дори и Х6М да е малко по-напред от Кайен, всъщност, както стана ясно, говорим за сигурно най-безмисления клас автомобили, така че, общо взето, доста "Пирова" победа... Освен това, феноменалния спирачен път от 100 до 0 км/ч не е най-важното нещо за една спирачка, има и много други фактори... Пък и всякакви цикли в живота са на принципа на вълната, днес си на върха, утре по-надолу, после пак към върха.

БМВ са създали добър продукт за класа си, но за мен този клас така или иначе е безмислен, а няколкото десети в полза на единия, или другия, никога не могат да решат един road race между двете коли... просто нещата са твърде на кантар...

Един друг колега искаше да сравня приблизително Панамера с М5, и затова го и направих... Иначе като говорим за performance... може и Астон Мартин Рапид да изглежда нелошо, но като динамични качества е далеч далеч зад Панамера... Всъщност моделът на Порше в момента е без каквато и да е конкуренция като позиция на пазара, и като динамични качества... и това ако не е постижение...

Малко си противоречиш - наистина класа е безмислен , като и целия Кайен който дръпна Порше страшно много напред. Те вложиха много усилия,пари и време и превърнаха една безмислица в златна кокошка . БМВ създадоха напълно конкурентен продукт , по-евтин с 50% и поне при Х6М - много по-красив ( на визия Кайена е наточен Туарег) - да победиш "най-касовото" Порше , за мен си е чиста победа .
За Астън Мартин Рапид - просто не виждам , освен ако не си заклет фен на Порше , как ще избереш Панамера пред Рапид - ами Рапида е брутално красив и стилен - отварящите се леко нагоре врати ... :twisted: Самото наличие на V12 говори достатъчно за престиж и самочувствие - не знам точно колко изостава на пистата , но кой ще кара тези 5 метрови луксозни параходи на пистата ? 517 атмосферни ревящи коне , не могат да се нарекат малко ...

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Top Gear : BMW X5M vs Audi Q7 V12 TDI

Мнение от zAcK » 10 Дек 2009, 12:16

Като не сте ги карали само може да си дрънкате глупости :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
и да си мислите, че звучите умно :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Надъняци :mhihi: :mhihi: Обърнахте БМВ фурма на залагалка тука :!:
Тоя бил бърз. Ония бил еди къф си. Това от уикипедия ли го прочетохте или
ви го каза някой врачка дет гледа на боб, щото не вярвам да сте ги тествали :!:

Иначе астон мартина е уникално красив :ok:

Изображение
Последна промяна zAcK на 10 Дек 2009, 12:19, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook