Проблем при палене 520 бензин!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- GORNATAOL
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: 320 D Touring
Проблем при палене 520 бензин!
Здравейте колеги,
От няколко години карам 520 бензинови БМВ т.е. 2-ро подред, но такъв проблем до този момент не съм имал. Изчетах подробно темите относно трудността при палене но не съм сигурен в това. Бих бил благодарен ако ми съдействате с някое компетентно мнение по въпроса.
- Проблемът: От известно време ( седмица-две) колата започна да пали по трудно, т.е. след като започне да върти стартера запалва след около 10-15 сек. примерно. Преди след второто развъртане на стартера беше запалила. Веднъж при запалване се чу силен пукот от двигателя на метална част ?!(нямам си идея какво може да бъде но със сигурност е от въртяща се част) след което колата запали но със неравномерни обороти - след не повече от 3-4 сек. си влезе в нормалния режим на работа. Проблемът с пукането при последващи запалвания го няма сега, но продължава да пали трудно т.е. с много повече време от колкото е нормално.
При работа двигателя и мощността на автомобила са в нормални граници без прекъсвания и тресене. Странното е че на няколко пъти колата угасна както си седя на сфетофар без дори да прекъсне мотора?! След като запаля (пак трудно) си работи нормално.
Въпросите ми са: Възможно ли е това да следствие на дефектирал датчик на коляновия вал/разпределителен и такъв проблем излиза ли при диагностика със система?
Възможно ли е да се диагностатира с друг метод?
Благодаря за отговорите предварително.
От няколко години карам 520 бензинови БМВ т.е. 2-ро подред, но такъв проблем до този момент не съм имал. Изчетах подробно темите относно трудността при палене но не съм сигурен в това. Бих бил благодарен ако ми съдействате с някое компетентно мнение по въпроса.
- Проблемът: От известно време ( седмица-две) колата започна да пали по трудно, т.е. след като започне да върти стартера запалва след около 10-15 сек. примерно. Преди след второто развъртане на стартера беше запалила. Веднъж при запалване се чу силен пукот от двигателя на метална част ?!(нямам си идея какво може да бъде но със сигурност е от въртяща се част) след което колата запали но със неравномерни обороти - след не повече от 3-4 сек. си влезе в нормалния режим на работа. Проблемът с пукането при последващи запалвания го няма сега, но продължава да пали трудно т.е. с много повече време от колкото е нормално.
При работа двигателя и мощността на автомобила са в нормални граници без прекъсвания и тресене. Странното е че на няколко пъти колата угасна както си седя на сфетофар без дори да прекъсне мотора?! След като запаля (пак трудно) си работи нормално.
Въпросите ми са: Възможно ли е това да следствие на дефектирал датчик на коляновия вал/разпределителен и такъв проблем излиза ли при диагностика със система?
Възможно ли е да се диагностатира с друг метод?
Благодаря за отговорите предварително.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем при палене 520 бензин!
GORNATAOL написа:Въпросите ми са: Възможно ли е това да следствие на дефектирал датчик на коляновия вал/разпределителен и такъв проблем излиза ли при диагностика със система?
Възможно ли е да се диагностатира с друг метод?
Точно от този датчик /колянов вал/ са ти главоболията.Иди на диагностика за да си сигурен.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Ако по случайност се окаже че не е датчик колянов/разпределителен - да ти замерят налягането на бензиновата помпа. Ама отиди някъде дето ще те гледат с ДИС / ИНПА / ГТ1 - другото са глупости
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем при палене 520 бензин!
ей сега хвърлих едни карти и ми излезе датчика на разпределителните валове



Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем при палене 520 бензин!
LUCIFER'S написа:ей сега хвърлих едни карти и ми излезе датчика на разпределителните валове![]()
От него колата си пали нормално ама не върви,така че хвърли още едни карти че тия са те метнали нещо

- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Колянов трябва да е излиза с диагностика съвсем ясно
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем при палене 520 бензин!
M_krika написа:Колянов трябва да е излиза с диагностика съвсем ясно

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Проблем при палене 520 бензин!
След като си бях сменил и двата датчика (колянов и разпределителен), ламбда,
клапан на картерните газове, и при мен имаше проблеми с паленето, докато един
ден станаха сериозни - а на следващия не запали въобще...
В крайна сметка се оказа горивна помпа.
Пробвай следното - върти стартера, веднага след като го завъртиш, някой да удря
здрави плесници отдолу на резервоара - под задната седалка отдясно. При мен с
преХбана помпа палеше отраз така
Успех!
клапан на картерните газове, и при мен имаше проблеми с паленето, докато един
ден станаха сериозни - а на следващия не запали въобще...
В крайна сметка се оказа горивна помпа.
Пробвай следното - върти стартера, веднага след като го завъртиш, някой да удря
здрави плесници отдолу на резервоара - под задната седалка отдясно. При мен с
преХбана помпа палеше отраз така

Успех!
- GORNATAOL
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: 320 D Touring
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Благодаря за отговорите!
Утре съм уговорил час за диагностика... след това ще напиша какво е показало.
Утре съм уговорил час за диагностика... след това ще напиша какво е показало.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем при палене 520 бензин!
ако ти излезе датчик на колянов вал, аз имам един за продаване - вдо/сименс.
наскоро купих двата (разпределителен и колянов) ама се оказа, че само на разпределителния ми е за смяна.
когото питах, всички викат, че само оригинален на вдо/сименс се вземало. в дару е 178 лв.
наскоро купих двата (разпределителен и колянов) ама се оказа, че само на разпределителния ми е за смяна.
когото питах, всички викат, че само оригинален на вдо/сименс се вземало. в дару е 178 лв.
- GORNATAOL
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: 320 D Touring
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Ами оказа се...т.е излезе грешка
1. На датчик положение колянови валаове (този софтуер не знам защо така го изписа Сименс MS41)
2. Дебитомер или разходомер за въздух.
Обяснението бе че това е датчика на разпределителните валове, а можело да бъде и износен Ванос...?!?!?!? Всъщност двигателя е само с един ванос...
Аз определено не съм сигурен в това което ми казаха... т.е. как ей така ще се износи Ваноса без никъкви признаци но както и да е... сега щели да измерят работа на двигателя със здрав датчик и да се види дали е от него...
Честно да си призная такива обяснения са ми много мътни...
Дайте съвет какво е това което ми наговориха...
1. На датчик положение колянови валаове (този софтуер не знам защо така го изписа Сименс MS41)
2. Дебитомер или разходомер за въздух.
Обяснението бе че това е датчика на разпределителните валове, а можело да бъде и износен Ванос...?!?!?!? Всъщност двигателя е само с един ванос...
Аз определено не съм сигурен в това което ми казаха... т.е. как ей така ще се износи Ваноса без никъкви признаци но както и да е... сега щели да измерят работа на двигателя със здрав датчик и да се види дали е от него...
Честно да си призная такива обяснения са ми много мътни...
Дайте съвет какво е това което ми наговориха...
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Аз пък съм убеден, щом изписва грешки от тези неща имаш някакъв проблем с тях, но дали са за смяна, хлабави връзки от кабел, букса, почистване на дебитомера, а за вануса ринговете, това се проверява на ръка...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- p0lterguest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Бургас А5606АВ
Re: Проблем при палене 520 бензин!
бахти тъпите датчици ... май и моите са за смяна ..че зе да ми пали малко трудно ,когато я покарам малко и е загряла ...маи ще се ходи на диагноза
мРазим голфЪрчета
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем при палене 520 бензин!
колега, зависи кой ти прави диагностиката, има някои софтуер, който може да активира ваноса на ниски обороти (обикновено той се активира на високи). тогава усещаш как почне да глъхне и по това познават дали работи.
пък защо се износва - ами железария, износва се, зависи италианеца как и с какво масло е карал.
ако се окаже датчика на коляновия, пак да ти кажа, че имам един на сименс, който бях купил за мен, но се оказа че ми е за смяна само на разпределителния.
пък защо се износва - ами железария, износва се, зависи италианеца как и с какво масло е карал.
ако се окаже датчика на коляновия, пак да ти кажа, че имам един на сименс, който бях купил за мен, но се оказа че ми е за смяна само на разпределителния.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем при палене 520 бензин!
Имал съм същия проблем като на колегата- беше датчика на коляновия вал от него гасне така! От датчика на разпределителния прекъсва и забива при форсиране ( при положение, че датчика на коляновия е ок) Ако и двата са заминали изобщо няма да запали. От вануса едва ли ще гасне колата, при мен винаги на диагностика изписва- механичен проблем ванус откакто съм взел колата ( 2г и 50 000км) и от това проблеми не съм имал. Ако ти е заминала бензиновата помпа според мен изобщо няма да може да запалиш, независимо колко въртиш на стартер- и с нея съм имал проблеми на е36цата ми като изгоря вследствие на каране с много малко гориво просто един ден угаснах и не запали докато не смених помпата.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани