аксиялен луфт на колянов вал
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
аксиялен луфт на колянов вал
свалих кутията за смяна на семеринг и съединител и останових че коляновия вал има аксиялен луфт 1,5 мм некой може ли да ми каже каквво е положението с мотора ми и какви ще са симптомите ако ще се случва нещо за в бъдеще ако я карам така за напред общо зето какво ме чака 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: аксиялен луфт на колянов вал
при тоя луфт се чудя как не е излязло нещо да види кой кара
..трябва да е 0.05 макс 0.10
..като начало свали петата на аксиалния и виж лагера



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: аксиялен луфт на колянов вал
батка и аз като го видех че зачудих същото
утре ще поразглоба -> за утеха ако не е лагера > как върввят нещата с валовете

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: аксиялен луфт на колянов вал
във форума купува, всичко е подарък или жълти стотинки 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: аксиялен луфт на колянов вал
C82 написа:батка и аз като го видех че зачудих същотоутре ще поразглоба -> за утеха ако не е лагера > как върввят нещата с валовете
за утеха пак ше трее да смениш и лагера

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Re: аксиялен луфт на колянов вал
утехата е следната: след като го разглобих > лагера отговарящ за аксиялния луфт страната откъм съединитела е на трътка
от другата се едно излиза сега от завода... до тука добре но по големите ядове са че и вала е вкопал
теоритичния ми въпрос е защо само един лагер има такава отговорност като всеки път като е натиснат съединитела има страшневи натиск върху точно въпросната черупка
идва и другия въпрос > не мое ли да го моднеме лекинко 




- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: аксиялен луфт на колянов вал
Няма нужда от модване, така си въртят стотици-хиляди километри.
Мери си и вала и другите дреболии, че бая ТРЪТКИ ще изкочат май
Мери си и вала и другите дреболии, че бая ТРЪТКИ ще изкочат май

Последна промяна Lenco на 09 Дек 2009, 19:11, променена общо 1 път
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: аксиялен луфт на колянов вал
C82 написа:утехата е следната: след като го разглобих > лагера отговарящ за аксиялния луфт страната откъм съединитела е на тръткаот другата се едно излиза сега от завода... до тука добре но по големите ядове са че и вала е вкопал
теоритичния ми въпрос е защо само един лагер има такава отговорност като всеки път като е натиснат съединитела има страшневи натиск върху точно въпросната черупка
идва и другия въпрос > не мое ли да го моднеме лекинко
Ефекта се получава от това че в главите си имаме мухи вместо акъл или иначе казано биеме през съединителя час по час(а и по често) с идеята да боксуваме, от там се получава загряване на маховика до неузнаваеми стойности които се предават и на вала, от своя страна вала нагрят до такава температура буквално изпарява маслото между него и лагера, а като няма масло ефекта вече си го видял, сега следва сваляне на вала мерене и ако може да излезе на някой ремонтен комплект добре ако не друг вал

П.С. Не питай от къде знам



Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: аксиялен луфт на колянов вал
ge_a написа:
П.С. Не питай от къде знам![]()
![]()
и аз по същия начин откривам топлата вода



Lenco написа:Няма нужда от модване, така си въртят стотици-хиляди километри.
Мери си и валя, и другите дреболии, че бая ТРЪТКИ ще изкочат май
има има.. все пак у 20 годишна ТРЪТКА има какво да се види

> вериги мериги

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: аксиялен луфт на колянов вал
Моя така се разхожда напред назад, че почва да ми свири ангренажа
Карам го така от както се помня и вече е зел дал, я изкара до новата година, я не 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Re: аксиялен луфт на колянов вал
почнах да се успокоявам вече
т'ва си един вид консуматив дето му се вика 


Re: аксиялен луфт на колянов вал
ето го и "него" 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: аксиялен луфт на колянов вал
И като го сглобиш,след употреба на съединителя-левия крак встрани на степенката,не на педала.
Просто съвет!Вземи си автоматик!





Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
Re: аксиялен луфт на колянов вал
BMario написа:И като го сглобиш,след употреба на съединителя-левия крак встрани на степенката,не на педала.Просто съвет!Вземи си автоматик!
![]()
![]()



Re: аксиялен луфт на колянов вал
идва ред за ред за блгодарност към Явор свършихме работа само за броени часове по уреждането с новия ми вал 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани