Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Здравейте!Имам следния проблем.....когато колата е студена или по точно още не е достигнала работната температура на мотора,колата върви доста добре.Когато обаче колата загрее (стелката на температурата стигне средата) мощността пада ......
.До колко е възможно това и какъв може да е проблема според вас.
Благодаря!!!


Благодаря!!!
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
отколко време се случва това и забеляза ли осезаемо покачване на разхода?
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Ами мисля,че от доста време е така,но си мислех,че си внушавам
Сега обаче не мисля така.......просто има нещо което......един път върви,друг не ще да откъсне.
Ами днес карах на дълго и засяках (горе-долу .....пикселите не работят),че доста гори.
Хем гори хем не върви.........БМВ

Сега обаче не мисля така.......просто има нещо което......един път върви,друг не ще да откъсне.
Ами днес карах на дълго и засяках (горе-долу .....пикселите не работят),че доста гори.
Хем гори хем не върви.........БМВ

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Провери ламбда сондата колега.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Oт това се опасявах и аз........ламбда сонда,само не знам с каква електроника съм-Бош или Сиеменс
.Доколкото разбрах от една тема тези с Бош електроника са с по евтини сонди......

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Откачи сондата от буксата направо, покарай малко и виж как е.
Иначе сименс са тея с ванусите.
Иначе сименс са тея с ванусите.
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
може и зацапан или тръгнал датчик кол.вал да е 

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
VINCHUN написа:Oт това се опасявах и аз........ламбда сонда,само не знам с каква електроника съм-Бош или Сиеменс.Доколкото разбрах от една тема тези с Бош електроника са с по евтини сонди......
Отвори капака и виж. 4 болта са с кръстата отвертка.
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
И моята прави същите номера,ако я оправиш твоята пиши ... 

Атаката е най-добрата защита...!!!
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Breyton написа:
Отвори капака и виж. 4 болта са с кръстата отвертка.
виж каква марка ти е дебитомера и ще разбереш каква е електрониката
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
MadVanio написа:може и зацапан или тръгнал датчик кол.вал да е
Каква е връзката с достигане на работната температура?
Много вероятно е да се ебава и датчика за температурата на маторя.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
или този за температурата на въздуха дето е отстрани на колектора - измери го с мултицет - трябва да е около 2200 ома на 20 градуса, при 50 е към 700 ома, а при по-студено логично е повече съпротивлението..
това е за бош електроника, ако си със сименс при 20 градуса е 4000 ома... при всички положения ако като го мериш на студено ти даде некви малки съпротивления е сдал багажа - при мене за 2 седмици 2 заминаха - докато не взех оригинален и заспа! И аз имах проблем със мощността при загрял мотор..
това е за бош електроника, ако си със сименс при 20 градуса е 4000 ома... при всички положения ако като го мериш на студено ти даде некви малки съпротивления е сдал багажа - при мене за 2 седмици 2 заминаха - докато не взех оригинален и заспа! И аз имах проблем със мощността при загрял мотор..
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Благодаря колеги ще погледна и този датчик,но все пак мисля,че проблема идва от тази ламбда сонда.
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
Имах сьщия проблем сьс старата е34 м50б20,оказа се темп. датчик!
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)
и аз съм със същия проблем...1 вите 20-тина км върви като луда и после става ужас....на е 36 къде се намира този темп.датчик?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани