Съвет за части
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Ами явно това остава. Надявах се да мина тънко някой от тука като отговори. И си мислех че няма да има разминаване в термините между камор и сички останали 

- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Ами при мен разхода падна. Няма сменям ламбда сонда за момента
Има логика това да е дифузьора. Имам отчупено парче от тая пластмаса. Ама е малко и за момента и тя ще остане на заден план
Сега са наред шарнир, предни амортисьори и задно гърне

Има логика това да е дифузьора. Имам отчупено парче от тая пластмаса. Ама е малко и за момента и тя ще остане на заден план

Сега са наред шарнир, предни амортисьори и задно гърне

- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Малко ъпче на темата.
диагностика в камор ауто - само ако купувате кола от някои и искате да отбиете в цената.
Днес на шок тестера в D&N и 4-те амортисьора се отчетоха стабилно в зелената зона.
В крайна сметка от изброените неща в камор се наложи да сменя само предни накладки, преден външен ляв шарнир. и кормилна щанга.
Всичко останало след проверки на още 2 места се оказа в повече от добро състояние.
Е трябва да си сменя и задното гърне - то за него се вижда и с просто око/ухо че е за смяна
диагностика в камор ауто - само ако купувате кола от някои и искате да отбиете в цената.

Днес на шок тестера в D&N и 4-те амортисьора се отчетоха стабилно в зелената зона.

В крайна сметка от изброените неща в камор се наложи да сменя само предни накладки, преден външен ляв шарнир. и кормилна щанга.

Всичко останало след проверки на още 2 места се оказа в повече от добро състояние.
Е трябва да си сменя и задното гърне - то за него се вижда и с просто око/ухо че е за смяна

За ламбда сондата
Ламбда сондата ти е датчик, който се намира в изпускателния колектор малко преди катализатора ти, на някой на самия катализатор. Мери количеството О2 в изгорелите газове и наред с други сигнали като обороти на коляновия вал, положение на потенциометъра на въздушния ти дебитомер и.т.н се определя от електрониката на инжекциона колко гориво да се впръсне. Ако се скапе може да ти се вдигне разхода, но мисля че не е непременно. Доколкото знам май се разкача и са мери съпротижлениет и и така се диагностицира.
Надявам се че ти помогнах малко
И не забравяй, по-лекичко със спирачките първите 400-500км, докато се паснат. Иначе, Дзверо като има к'во да папа ще си бяга и ръмжи
Надявам се че ти помогнах малко

И не забравяй, по-лекичко със спирачките първите 400-500км, докато се паснат. Иначе, Дзверо като има к'во да папа ще си бяга и ръмжи

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани