m10b20i- ГОТОВА
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: m10b20
alpina-ma6inata написа:Gecallica написа:alpina-ma6inata написа:Абе аз бих се метнал на 2.3 с 92 мм бутала и вал от С14, ама кой знае какви пари ще струва той...
Не знам за вал, но аз все още се замислям за м10 блок + с14 тиква. Дори съм намерил една и много се чудя дали да влизам във филма...
Става, само, че има една маслена магистрала от изпускателната страна, която трябва се запълни и си ти.За други модификации примерно с веригата и т.н. не знам.
Мен именно това повече ме притеснява, ангренажа не съм сигурен как става. А и навсякъде във форумите пише, че е по-добре да се вземе готово с14, ама като няма... и пари като няма...?

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: m10b20
Така е. Аз в мойто М10 100% ще налея повече пари отколкото примерно да си взема едно С14, ама държа и да не бягам от оригинала...
И да не спамя само, ето две теми, които биха ти помогнали поне малко:
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/
Съжалявам на автора, че май му напълнихме темата с неща, които надали ще са му от полза...

И да не спамя само, ето две теми, които биха ти помогнали поне малко:
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/
Съжалявам на автора, че май му напълнихме темата с неща, които надали ще са му от полза...

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: m10b20
alpina-ma6inata написа:Така е. Аз в мойто М10 100% ще налея повече пари отколкото примерно да си взема едно С14, ама държа и да не бягам от оригинала...![]()
И да не спамя само, ето две теми, които биха ти помогнали поне малко:
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/
Съжалявам на автора, че май му напълнихме темата с неща, които надали ще са му от полза...
10x a lot.
И аз се извинявам. Ако модератора счита, че сме оспамили както трябва, нека ни извини и ни почисти ос*аното

- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: m10b20
няма проблеми мом4ета
доста не6та понау4их и про4етох които 6те са ми от голяма полза и са много интересни. 


- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: m10b20
взех и едни ис-кови колектори които с малко преправане паснаха идеално 

- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: m10b20
пусни някоя снимка да го видим с новите колектори , м10 е доста романтичен мотор 

bedrock city racing
- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: m10b20
все още нямам снимки но скоро ще пусна 

- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: m10b20
Колеги имам малак проблем.
вси4ко е готово нагласено но няма ток кам дюзите(не впраскват) от какво може да е това. и като слагах инсталацията от котията с бушоните излизат 10 кабела а на буксата на инсталацията са 9.да не там да е проблема.
някои ако може да помогне с не6то ще сам му благодарен.

някои ако може да помогне с не6то ще сам му благодарен.

- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: m10b20- проблем
Виж ей тука: http://bmw.ctcms.net/bmw/BMW/E-Books/
успех
успех
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: m10b20
nikola_gargov написа:Колеги имам малак проблем.вси4ко е готово нагласено но няма ток кам дюзите(не впраскват) от какво може да е това. и като слагах инсталацията от котията с бушоните излизат 10 кабела а на буксата на инсталацията са 9.да не там да е проблема.
някои ако може да помогне с не6то ще сам му благодарен.
Колега с какъв тип инжекцион последно ще караш? L-Jetronic или мотроник? Виж захранването към компютъра. Също така ако е л-джетроник виж дали идват 12 волта на зеленото кабелче на релето когато си на контакт. Успех

- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: m10b20- проблем
Мерси колега. с жетроник е . доно скоро се оправи да видя дали 6те остана доволен от резултата 

- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: m10b20
Gecallica написа:alpina-ma6inata написа:Така е. Аз в мойто М10 100% ще налея повече пари отколкото примерно да си взема едно С14, ама държа и да не бягам от оригинала...![]()
И да не спамя само, ето две теми, които биха ти помогнали поне малко:
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... ,s14+head/
Съжалявам на автора, че май му напълнихме темата с неща, които надали ще са му от полза...
10x a lot.
И аз се извинявам. Ако модератора счита, че сме оспамили както трябва, нека ни извини и ни почисти ос*аното

- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: m10b20- проблем
оказа се 4е е заради новия дат4ик на холд. но о6те не сам поставил стария с делкото и не се знае какво ще стане


- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: m10b20- проблем
Вече почети всичко е на ред и сам много доволен от резултата.
Искам само да попитам инжекторите от б18-ката ще стигнат ли на б20-ката или да слагам по големи( и ако някои знае колко кубика са на б18-ката) 


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: m10b20i- почети готова
По номера на дюзите можеш да провериш тук : http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
За всякакъв автомобил
За всякакъв автомобил

BMW only!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани