БМВ в бизнес парка
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
БМВ в бизнес парка
Чухте ли че /Шотланския боец /съветника на царя резтаврирал едно бледо синьо БМВ някоя 30 година беше ,Гостите бяха VIP та не можах да се доредя за покана . Преди 2 седмици си приказвах със същия тип служебно после някой му каза че съм фен на марката и той дойде да ми се хвали .Направо ме отегчи не съ думите за бмв-то а с Английския че съм много зле с него . Хвали се хвали се пък не остави покана кияка шотланси ,а после имаше снимка в монитор някой може да я е видял.
Тоя също е колекционер и има и други БМВ-та
някой знаели нещо За БИЛ така му викат името му е подълго не го поння цялото
Тоя също е колекционер и има и други БМВ-та
някой знаели нещо За БИЛ така му викат името му е подълго не го поння цялото
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Колицата е Диксито на БМВ в Монитор бяха сбъркали датата, не е от 1938, а от 1928 и мисля, че отва е единственото БМВ чиято емблема стърчи нагоре, като на Мергелите 


- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
XaMaB написа:Едно зелено имаше в камор ауто миналата седмица.
За същото ли става дума?
Точно същото, БМВ Дикси 750куб.см. 1928г една от първите коли произведени от БМВ, въобще-според Авто Труд!
Собственост е на шотландецат, Бил Драйсдейл, съветник на примиера в оставка...
Последна промяна Tod на 20 Юли 2005, 15:02, променена общо 1 път
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
SlipKnoT написа:първата..
Говориш точно за този екземпляр или модела въобще!?
Защото от писаното в Авто Труд се подразбира, че имено тази кола е една от първите зглобени в завода!?

- anica banica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 9.11.2004
- Местоположение: страната на чудесата
Зелено е, да. Ето какво казва и историкът Мишков по темата...
Първото БМВ стигнало и до България
Едно "БМВ Дикси" бе открито в България от шотландски любител на стари коли и след продължителна прецизна реставрация бе официално показано в салона на сегашния вносител на БМВ "Камор ауто". Церемонията, която се проведе миналата сряда, се превърна в светско събитие с аристократичен оттенък, тъй като шотландецът е Бил Драйсдейл - съветник на Симеон Сакскобургготски. У нас той работи от 8 години и е известен в средите на бизнеса. Премиерът в оставка уважи церемонията въпреки напрегнатия за него политически момент.
Машината е открита случайно в софийски гараж преди две години. Била напълно занемарена, разграбена и потрошена. Реставрацията е извършена от екип специалисти, събрани от Бил Драйсдейл. Работата им определено е предизвикала възхищението на стария познавач и колекционер на олдтаймери. Възстановеният екземпляр бе в отлично състояние - може би дори по-добро от първоначалното, тъй като първите диксита не са били обект на особено старателно изпипване. Те са нещо като прощъпалник, а бляскавите страници на баварската автомобилна история са написани по-късно.
БМВ първоначално е предприятие за авиационни двигатели. След края на Първата световна война немската самолетна промишленост е подложена на ограничения от победителите и фирмата започва да прави мотоциклети - колкото да закърпи бюджета. Те обаче стават добри. През 1928 се насочва и към автомобилите, като купува лиценз за британския "Остин 7". Заводът е в Айзенах, който по-късно стана град на "Вартбург". Моделът е непретенциозен за времето си. От него се е очаквало да стане масов - нещо като отсамокеански вариант на "Форд Т". Само че идва Голямата депресия и масовата автомобилизация на Европа се отлага. БМВ го прави в малък тираж от 1929 до 1932 г., след което започва да разработва собствени конструкции, развиващи специфичния баварски стил. А "Дикси" се превръща в колекционерски раритет, носещ една доста сложна историческа интрига.
Екземплярът на Бил Драйсдейл пък носи и друга, нашенска интрига. Наистина е любопитно как тази кола е попаднала у нас. Първият й собственик е бил армейски офицер. Пристигнала е тук в лоши години и за България, и за Германия. Кризата по времето, когато се е правило "Дикси", е била всеобхватна. Стопанските отношения между двете страни се развиват по-късно, когато клиринговата спогодба отваря Германия за нашите земеделски продукти. Тогава у нас идва по-масирано и немската техника. А диксито е по-скоро изключение.
от http://www.segabg.com/19072005/p0060002.asp
Първото БМВ стигнало и до България
Едно "БМВ Дикси" бе открито в България от шотландски любител на стари коли и след продължителна прецизна реставрация бе официално показано в салона на сегашния вносител на БМВ "Камор ауто". Церемонията, която се проведе миналата сряда, се превърна в светско събитие с аристократичен оттенък, тъй като шотландецът е Бил Драйсдейл - съветник на Симеон Сакскобургготски. У нас той работи от 8 години и е известен в средите на бизнеса. Премиерът в оставка уважи церемонията въпреки напрегнатия за него политически момент.
Машината е открита случайно в софийски гараж преди две години. Била напълно занемарена, разграбена и потрошена. Реставрацията е извършена от екип специалисти, събрани от Бил Драйсдейл. Работата им определено е предизвикала възхищението на стария познавач и колекционер на олдтаймери. Възстановеният екземпляр бе в отлично състояние - може би дори по-добро от първоначалното, тъй като първите диксита не са били обект на особено старателно изпипване. Те са нещо като прощъпалник, а бляскавите страници на баварската автомобилна история са написани по-късно.
БМВ първоначално е предприятие за авиационни двигатели. След края на Първата световна война немската самолетна промишленост е подложена на ограничения от победителите и фирмата започва да прави мотоциклети - колкото да закърпи бюджета. Те обаче стават добри. През 1928 се насочва и към автомобилите, като купува лиценз за британския "Остин 7". Заводът е в Айзенах, който по-късно стана град на "Вартбург". Моделът е непретенциозен за времето си. От него се е очаквало да стане масов - нещо като отсамокеански вариант на "Форд Т". Само че идва Голямата депресия и масовата автомобилизация на Европа се отлага. БМВ го прави в малък тираж от 1929 до 1932 г., след което започва да разработва собствени конструкции, развиващи специфичния баварски стил. А "Дикси" се превръща в колекционерски раритет, носещ една доста сложна историческа интрига.
Екземплярът на Бил Драйсдейл пък носи и друга, нашенска интрига. Наистина е любопитно как тази кола е попаднала у нас. Първият й собственик е бил армейски офицер. Пристигнала е тук в лоши години и за България, и за Германия. Кризата по времето, когато се е правило "Дикси", е била всеобхватна. Стопанските отношения между двете страни се развиват по-късно, когато клиринговата спогодба отваря Германия за нашите земеделски продукти. Тогава у нас идва по-масирано и немската техника. А диксито е по-скоро изключение.
от http://www.segabg.com/19072005/p0060002.asp
You will find adventure
or the adventure will find you.
or the adventure will find you.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
anica banica написа: А "Дикси" се превръща в колекционерски раритет, носещ една доста сложна историческа интрига.
Само да уточня за хората незнаещи немски раритет значи нещо изключително рядко и ценно.
May the BMW force be with you!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бе не се бях загледал в снимките ми на Дикси ма и тоя сладур носи легендарните "бъбреци" които оформят решетката му
А аз що си мислех че са от по-късно 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
хаха хах....не знам кой е писал статията ,кой е намерил колата ,НО ТОВА НЕ Е ДИКСИ!!!!!!!!
Мите много правилно си си мислел ,първите бъбреци се появяват през 1933г. на модела 303
А аз що си мислех че са от по-късно
Мите много правилно си си мислел ,първите бъбреци се появяват през 1933г. на модела 303
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Е добре ти кьорав ли си погледни го и виж как се оформя ламарината пред радиатора........аре малко усещане а 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Е добре ти кьорав ли си погледни го и виж как се оформя ламарината пред радиатора
не си ме разбрал това на снимката там не е Дикси,а 303 мисля ,та затова има бъбреци
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани