стрелката скочи в началото на червеното
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
стрелката скочи в началото на червеното
Колеги незнам дали това е раздела !!! днес докато си карах бмв (520i 1997г.) гледам си стрелката на температурата всичко нормално , седи си перфектно в средата! Но като спрях (в задръстване разбира се) за най-много 5 секунди стрелката скочи в началото на червеното ! а сутринта бях долял антифриз ! също така слизам и гледам перката работи !!!!!! поразпитах и ми казаха че или е водна помпа или е някакъв силиконов хидро усилвател!!! Моля по разбиращите колеги да изкажат тяхното мнение !!!! Че в този период на криза всеки лев е ценен !!!!!!! Благодаря предварително !!!
от Модератора:
не пиши заглавия от рода "Проблем с Е39 !!!! СПЕШНО" ! Тук не си говорим за трабанти, пък и такова общо заглавие няма да го търпя! Трябва от заглавието да се разбира за какво става дума в темата!
от Модератора:
не пиши заглавия от рода "Проблем с Е39 !!!! СПЕШНО" ! Тук не си говорим за трабанти, пък и такова общо заглавие няма да го търпя! Трябва от заглавието да се разбира за какво става дума в темата!
- Niki__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F25 2.0d
Re: стрелката скочи в началото на червеното
Колега и аз имах същият проблем преди време при мен се оказа виското,но също така може да е от водна помпа,термостат или просто да ти се е получила въздушна възглавница.
Re: стрелката скочи в началото на червеното
Защо доливаш, и смисъл през определено време ли доливаш? Тече ли отнякъде или го "усвоява" антифриза . Този силиконов усилвател е виското на перката, а тя щом като е загряла е въртяла на макс не е от това. Смени термостата с обвивката, и погледни водната помпа защото оригинално слагат водна помпа с платмасови лопатки..
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: стрелката скочи в началото на червеното
обезвъздуши си колата както трябва първо после сменяй помпа и термостат ако се наложи
Барай шишарката Минкеее ....
Re: стрелката скочи в началото на червеното
колеги някой можели да ми обясни точно как работи виското !!!!!! до колкото аз разбрах като загрее силикона се раздува и зацепва перката !!!! а днес запалих двигателя и хванах перката !!!!! колата почна да загрява но не почна да дърпа перката по силно !!! ???????????
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: стрелката скочи в началото на червеното
Когато колата загрее до работна температура или някаде около 93-94 градуса вземаш един вестник сгъваш го и пробваш да спреш перката. Ако я спреш значи виското е за смяна 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: стрелката скочи в началото на червеното
сега времето е студено виското и да е развалено пак не трябва да му загрява така рязко колата все пак си има перка на климатика а тя охлажда аварийно ако виското не смогне или не работи така че по скоро или водна помпа и термостат или по веротното необезвъздушена кола
Барай шишарката Минкеее ....
Re: стрелката скочи в началото на червеното
колеги смених виското! и обезвъздуших хубаво системата !!! за сега няма проблеми !!!! надявам се и занапред !!!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани