стрелката скочи в началото на червеното

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.10.2006

стрелката скочи в началото на червеното

Мнение от inferno » 01 Дек 2009, 20:46

Колеги незнам дали това е раздела !!! днес докато си карах бмв (520i 1997г.) гледам си стрелката на температурата всичко нормално , седи си перфектно в средата! Но като спрях (в задръстване разбира се) за най-много 5 секунди стрелката скочи в началото на червеното ! а сутринта бях долял антифриз ! също така слизам и гледам перката работи !!!!!! поразпитах и ми казаха че или е водна помпа или е някакъв силиконов хидро усилвател!!! Моля по разбиращите колеги да изкажат тяхното мнение !!!! Че в този период на криза всеки лев е ценен !!!!!!! Благодаря предварително !!!

от Модератора:
не пиши заглавия от рода "Проблем с Е39 !!!! СПЕШНО" ! Тук не си говорим за трабанти, пък и такова общо заглавие няма да го търпя! Трябва от заглавието да се разбира за какво става дума в темата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F25 2.0d

Re: стрелката скочи в началото на червеното

Мнение от Niki__ » 01 Дек 2009, 22:32

Колега и аз имах същият проблем преди време при мен се оказа виското,но също така може да е от водна помпа,термостат или просто да ти се е получила въздушна възглавница.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Re: стрелката скочи в началото на червеното

Мнение от slav4o1 » 02 Дек 2009, 10:40

Защо доливаш, и смисъл през определено време ли доливаш? Тече ли отнякъде или го "усвоява" антифриза . Този силиконов усилвател е виското на перката, а тя щом като е загряла е въртяла на макс не е от това. Смени термостата с обвивката, и погледни водната помпа защото оригинално слагат водна помпа с платмасови лопатки..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: стрелката скочи в началото на червеното

Мнение от anzak » 02 Дек 2009, 11:00

обезвъздуши си колата както трябва първо после сменяй помпа и термостат ако се наложи
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.10.2006

Re: стрелката скочи в началото на червеното

Мнение от inferno » 02 Дек 2009, 19:39

колеги някой можели да ми обясни точно как работи виското !!!!!! до колкото аз разбрах като загрее силикона се раздува и зацепва перката !!!! а днес запалих двигателя и хванах перката !!!!! колата почна да загрява но не почна да дърпа перката по силно !!! ???????????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: стрелката скочи в началото на червеното

Мнение от Sesko » 02 Дек 2009, 20:03

Когато колата загрее до работна температура или някаде около 93-94 градуса вземаш един вестник сгъваш го и пробваш да спреш перката. Ако я спреш значи виското е за смяна :idea:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: стрелката скочи в началото на червеното

Мнение от anzak » 02 Дек 2009, 22:33

сега времето е студено виското и да е развалено пак не трябва да му загрява така рязко колата все пак си има перка на климатика а тя охлажда аварийно ако виското не смогне или не работи така че по скоро или водна помпа и термостат или по веротното необезвъздушена кола
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.10.2006

Re: стрелката скочи в началото на червеното

Мнение от inferno » 03 Дек 2009, 19:52

колеги смених виското! и обезвъздуших хубаво системата !!! за сега няма проблеми !!!! надявам се и занапред !!!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook