Радиаторът протече....
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Радиаторът протече....
Протече точно м/у пластмасовото казанче с капачката и алуминиевата част. Някои има ли представа дали подлежи на ремонт или да купувам друг.Поздрави на всички страхотен форум и мнения.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Радиаторът протече....
мале, през ден я има тази тема...
не става този радиатор-не подлежи на ремонт. Взимай нов или ако нямаш финанси-втора ръка. Това е.
не става този радиатор-не подлежи на ремонт. Взимай нов или ако нямаш финанси-втора ръка. Това е.
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Радиаторът протече....
Някъде ми попадна през редовете че се разглобява и се лепи със силикон но не ми стана ясно как.А иначе сега е момента за течащи радиатори за това е така Поздрави.
- saimonville
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525
Re: Радиаторът протече....
абсолутно няма начинн ша лепиш и пак ша протече нов тва е решението
Re: Радиаторът протече....
ама ако ще е втора ръка гледай да е от скоро разфасован автомобил че по моргите повечето са разсъхнали
Re: Радиаторът протече....
Аз, си го залепих с едно лепило подобно на пластелин. Има го в практикер и така си карам вече 3 месеца.
Да си кажа чесно, на дълъг път не смея да карам много с това лепеното, въпреки че се залепи добре и не губи вода и при първа възножност ще си купя нов. Но за закрепване на положението става с това лепило.
Да си кажа чесно, на дълъг път не смея да карам много с това лепеното, въпреки че се залепи добре и не губи вода и при първа възножност ще си купя нов. Но за закрепване на положението става с това лепило.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Радиаторът протече....
penio написа:Аз, си го залепих с едно лепило подобно на пластелин. Има го в практикер и така си карам вече 3 месеца.
Да си кажа чесно, на дълъг път не смея да карам много с това лепеното, въпреки че се залепи добре и не губи вода и при първа възножност ще си купя нов. Но за закрепване на положението става с това лепило.
Очакваме да напишеш в раздел Купува, че ти трябва мотор или глава. Събери си пари и си вземи 1 нов радиатор. По-добре 300лв сега от колкото 1500 след 3 месеца не мислиш ли? Тази е най-лошата икономия която можеш да направиш от към подръжка на автомобила.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Радиаторът протече....
Е явно ще купувам нов то се е видяло, ама нали знаете че тия неща се случват в най неподходящият момент. Благодарности. 

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Радиаторът протече....
penio написа:Аз, си го залепих с едно лепило подобно на пластелин. Има го в практикер и така си карам вече 3 месеца..
Ако това,с което си лепил е SunFix мога да ти кажа,че няма какво да се притесняваш.Един приятел си беше залепил разцепил се корпус на водна помпа с него за временно докато вземе нова ама бая покара докато я смени.Доста здраво е това лепило и може да му се има вяра


8.32
- S.Krustevv
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 31.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: X6, Cayenne, CL65 ...
Re: Радиаторът протече....
Здравейте. И Честита Нова Година на всички! Здраве, Щастие и повече пари през 2011! 
Имам едно питане, надявам се да ми отговорите и посъветвате какво да предприема...
Протече ми радиатора. Ще кача и снимка на колега от форума на който е протекло от същото място и е сменил някакво уплътнение.
Колата е карам вече 2-3 месеца и забелязах, че маркучите са твърди. Казват ми, че било нормално, системата работила пот високо налягане - 2 бара и сам да преценя, че 2-бара са почти колкто налягането в гумите. За мен са твърди, но никой не може да ме убеди. Дали проблема е от тях, че протече радиатора? Първо почна да сълзи най-горе м/у пробката за обезвъздушаване и казанчето за наливане, което е хванато с 2 "звезди" от там сълзеше, притегнахме малко болчетата но пак си сълзи лекичко. От 2 дена обаче проблема слезе надолу ниско под "Colt-a" тече си антифризче, капе си по малко и си губи от казанчето.
Прикрепям и снимка. Ако някой знае и може да ми помогне какво да правя, ще се радвам да пише в темата или на лични.
Или пък ако някой може да го ремонтира или отстрани проблема ще си заплатя каквото е необходимо за да се оправи положението, че вече ме е страх да оставям колата в сервиз. Някакъв съвет какво да правя? Нов радиатор ли да купувам или да се ремонтира този?
Ако взема нов и маркучите пак са така твърди, да не протече и той? Иначе колата не загравя седи си на "12". Когато е много студено обаче и се пускам от високо към ниско стрелката пада на първата чертичка след "синята зона" сигурно и термостата е за смяна иначе в градски условия си седи на "12" на дълъг път и по "надолнище" стрелката пада и се мени. Нещата може да са вързани.
Някой добър познавач на този проблем или добър майстор, който може да ми помогне без значение в кой град е, ще пропътувам растоянието за да отстрани проблема. Надявам се да ми помогнете
Ето го мястото от което протече

Имам едно питане, надявам се да ми отговорите и посъветвате какво да предприема...
Протече ми радиатора. Ще кача и снимка на колега от форума на който е протекло от същото място и е сменил някакво уплътнение.
Колата е карам вече 2-3 месеца и забелязах, че маркучите са твърди. Казват ми, че било нормално, системата работила пот високо налягане - 2 бара и сам да преценя, че 2-бара са почти колкто налягането в гумите. За мен са твърди, но никой не може да ме убеди. Дали проблема е от тях, че протече радиатора? Първо почна да сълзи най-горе м/у пробката за обезвъздушаване и казанчето за наливане, което е хванато с 2 "звезди" от там сълзеше, притегнахме малко болчетата но пак си сълзи лекичко. От 2 дена обаче проблема слезе надолу ниско под "Colt-a" тече си антифризче, капе си по малко и си губи от казанчето.
Прикрепям и снимка. Ако някой знае и може да ми помогне какво да правя, ще се радвам да пише в темата или на лични.
Или пък ако някой може да го ремонтира или отстрани проблема ще си заплатя каквото е необходимо за да се оправи положението, че вече ме е страх да оставям колата в сервиз. Някакъв съвет какво да правя? Нов радиатор ли да купувам или да се ремонтира този?
Ако взема нов и маркучите пак са така твърди, да не протече и той? Иначе колата не загравя седи си на "12". Когато е много студено обаче и се пускам от високо към ниско стрелката пада на първата чертичка след "синята зона" сигурно и термостата е за смяна иначе в градски условия си седи на "12" на дълъг път и по "надолнище" стрелката пада и се мени. Нещата може да са вързани.
Някой добър познавач на този проблем или добър майстор, който може да ми помогне без значение в кой град е, ще пропътувам растоянието за да отстрани проблема. Надявам се да ми помогнете

Ето го мястото от което протече

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Радиаторът протече....
10 лв за О пръстени и един час е занимавката.
Сваляш радиаотора, отвиваш еврейските звезди горе , с 2 отверки се едно 2 крика изваждаш казанчето. Сменяш Опръстените , мажеш със силиконец да има и си ти ...!
Сваляш радиаотора, отвиваш еврейските звезди горе , с 2 отверки се едно 2 крика изваждаш казанчето. Сменяш Опръстените , мажеш със силиконец да има и си ти ...!

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: Радиаторът протече....
Моя и тои замина но не ми се занимаваше да го лепя, за 230 си зех нов
.Но провери в търсачката някои колега беше пуснал тема за това и направо го беше разглобил целия има и снимки

Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Радиаторът протече....
Аз пък моя го свалих, измих го добре, обезмаслих го и го омотах стабилно със силикон за гарнитури и не помръдна повече, така и продадох колата(старата).
По-добре 20 лв за силикон, отколкото 300 за радиатор
(това е в кръга на шегата разбира се) 
По-добре 20 лв за силикон, отколкото 300 за радиатор



13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани