теч на масло от интересно място
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
теч на масло от интересно място
Здравейте колеги,
Става дума за чашката на масления филтър. Моторът е М50В20 VANOS.
Мястото е от страни (от дясно) на ограденото с червено на снимката. Не е нито от гарнитурата на конзолата, нито от дифтунгите на масление маркуч свързващ ваноса. Тече точно от това издаденото отстрани. Има някаква втулчица там с каналче околовръз. Е от там тече. С напипване и огледалце толкова успях да установя.

Въпросът е някой сблъскал ли се е с този вид теч и как го е отстранил ?
Вариантът "заменит с новом" ми е ясен и вече работя по въпроса, но все пак ми се иска, ако има един чалъм да "таковам дявола във въздуха" бих бил по доволен.
Поздрави,
Д
Става дума за чашката на масления филтър. Моторът е М50В20 VANOS.
Мястото е от страни (от дясно) на ограденото с червено на снимката. Не е нито от гарнитурата на конзолата, нито от дифтунгите на масление маркуч свързващ ваноса. Тече точно от това издаденото отстрани. Има някаква втулчица там с каналче околовръз. Е от там тече. С напипване и огледалце толкова успях да установя.

Въпросът е някой сблъскал ли се е с този вид теч и как го е отстранил ?
Вариантът "заменит с новом" ми е ясен и вече работя по въпроса, но все пак ми се иска, ако има един чалъм да "таковам дявола във въздуха" бих бил по доволен.
Поздрави,
Д

- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: теч на масло от интересно място
тези гарнитурки там ги сменявах и аз че имах теч и аз оттам,гледаш у етк-то (реалоем-а,части.ру) поръчваш от някой вносител на оригинални авточасти и си готов за смяна,сваля се всичко надолу което бая ме изнерви тогава ама вече ми е познато
алтернатор даже маи и нещо по хидравликата се откачаше ама ще разбереш като му дойде времето,успех 
аз смених 9 и 11



аз смених 9 и 11

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: теч на масло от интересно място
проблемът е, че в реалОЕМ-а не дават в тази зона нищо за подмяна.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
гарнитурата 8 и дифтунгите 12 са ОК.
А, пък зоната на теча е между болта 13 и датчика 14... има нещо там, но трябва да се разглобява за да се види и като виждам колко има за демонтаж реших първо да питам миналите по тоя път.
Поздрави,
Д
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
гарнитурата 8 и дифтунгите 12 са ОК.
А, пък зоната на теча е между болта 13 и датчика 14... има нещо там, но трябва да се разглобява за да се види и като виждам колко има за демонтаж реших първо да питам миналите по тоя път.
Поздрави,
Д

- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: теч на масло от интересно място
най-вероятно е от голямата гарнитура 11,която иска сваляне на всичко за смяната и.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: теч на масло от интересно място
Ако тече м/у блока и филтърната стойка е точно 11 и се сменя елементарно... а самата гарнитурка е около 5 лв. (оргиналдъ) 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: теч на масло от интересно място
KKKBMW написа:Провери дали не ти тече от тези тапи
Едната се опитвах да я залепя, но накрая смених цялата конзола.
На по новите мисля че можеха да се вадят тези тапи но на 97 са пресовани.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: теч на масло от интересно място
bera написа: ...
FINALLY!
Точно от там тече!
От горното дето си го маркирал , изцапаното.
Ама в ОЕМ-а не го дава като "реплейсмънт парт".
Затова питах с тази тема.
Някой сменял ли го е и как?
Поздрави,
Д

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: теч на масло от интересно място
Само един форум по нагоре (Е39) Прегледай тази тема:
"теч на масло от гарнитурата на масления филтър"
viewtopic.php?f=35&t=176805
Успех.
"теч на масло от гарнитурата на масления филтър"
viewtopic.php?f=35&t=176805
Успех.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: теч на масло от интересно място
premium-line написа:колеги успях да сваля цялата конзола;обезмаслих я перфектно залях я с течен метал на локтайтBy ImageHousing.com
Вече втори ден няма течове. Горещи благодарности на колегата KKKBMW и на всички които помогнаха да се справя с неприятния проблем![]()
![]()
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: теч на масло от интересно място
Здравейте колеги,
Първо да благодаря на колегата bera за много полезната информация.
Обаче искам да поставя още няколко въпроса на дискусия, тъй като стана ясно, че във форума нямаме много опит с този проблем.
И така:
Колегата от Е39 подфорума е залял въпросната зона с течен метал за да не тече навън. НО това е единият проблем.
Вторият проблем, че това (ограденото на снимката) всъщност е възвратен клапан за маслото. При мен този клапан явно изтърва, защото като запаля и още около 10 секунди лампата на маслото свети. Този въпрос го обсъждахме наскоро в една друга тема и от там разбрах тези подробности.
Сега, ако залея тази зона с метал-пластик ще спра теча навън, но клапанът ще продължи да изтърва масло към картера и вторият проблем си остава.
Затова реших да купя друга конзола. Тука е мястото да благодаря на колегата mladen9.
Ето я:

Сега като я разгледах видях, че всъщност тази джаджа се демонтира. Има каналче за отверка, с която се натиска скобата и последната като изкочи от анзиса и воала! клапана е вън!

И сега аз нали се гледам по тънката и си мисля: що не искарам само този клапан и да го сложа на моята конзола, вместо да правя това цялото разглобяване?
Да, ама като го разбутам и ако текне и този?
Дошубя ме!
Много ми е интересно защо не го дават като спеър парт, ма*** *у!!!
Еми, това са въпросите, които ме вълнуват и с които си уплътнявам времето.
Колегите, които също имат време за уплътняване може да коментират свободно. Ще се радвам.
Поздрави,
Д
Първо да благодаря на колегата bera за много полезната информация.
Обаче искам да поставя още няколко въпроса на дискусия, тъй като стана ясно, че във форума нямаме много опит с този проблем.
И така:
Колегата от Е39 подфорума е залял въпросната зона с течен метал за да не тече навън. НО това е единият проблем.
Вторият проблем, че това (ограденото на снимката) всъщност е възвратен клапан за маслото. При мен този клапан явно изтърва, защото като запаля и още около 10 секунди лампата на маслото свети. Този въпрос го обсъждахме наскоро в една друга тема и от там разбрах тези подробности.
Сега, ако залея тази зона с метал-пластик ще спра теча навън, но клапанът ще продължи да изтърва масло към картера и вторият проблем си остава.
Затова реших да купя друга конзола. Тука е мястото да благодаря на колегата mladen9.
Ето я:

Сега като я разгледах видях, че всъщност тази джаджа се демонтира. Има каналче за отверка, с която се натиска скобата и последната като изкочи от анзиса и воала! клапана е вън!

И сега аз нали се гледам по тънката и си мисля: що не искарам само този клапан и да го сложа на моята конзола, вместо да правя това цялото разглобяване?
Да, ама като го разбутам и ако текне и този?
Дошубя ме!
Много ми е интересно защо не го дават като спеър парт, ма*** *у!!!
Еми, това са въпросите, които ме вълнуват и с които си уплътнявам времето.
Колегите, които също имат време за уплътняване може да коментират свободно. Ще се радвам.
Поздрави,
Д

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: теч на масло от интересно място
Искаш да кажеш ,че това е байпасен клапан за масления филтър, когато налягането на входа стане значително по голямо от налягането на изхода на филтъра този клапан пропуска маслото обратно в картера в случай ,че масления филтър е тотално задръстен и не пропуска маслото да минава свободно.
И ако този възвратен клапан пропуска, (пружината е отслабнала или счупена) налягането на мазането пада?! Това е серизна работа ако е така....

И ако този възвратен клапан пропуска, (пружината е отслабнала или счупена) налягането на мазането пада?! Това е серизна работа ако е така....
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: теч на масло от интересно място
Мммм не....
съвсем друго бях разбрал от онази тема преди време... ама защо запознатите и участващите там не се включват тук... и това не знам... сигурно не им е интересна вече тази тематика...
както и да е...
Та, колега bera, това което аз знам за този клапан е, че държи маслото да не пада в картера от чашката на масления филтър и от главата, за да може още при завъртане на стартера да имаш достатъчно масло на повдигачите.
Като изтърве този клапан ефекта е, че като запалиш е необходимо време да се вдигне налягането на маслото, защото всичкото се е стекло в картера.
Докато работи двигателя проблем няма.
Ама всичко това го прочетох в онази въпросна тема преди време и дали е така
не мога да се сетя нито името на темата, нито за какво ставаше дума... по между другото от дума на дума се спомена и за този въпросен клапан и така и аз разбрах.
За момента съм се настроил да подменя цялата конзола и старата да я разчовъркам и да разбера за какво става въпрос. И ако текне и новата (все пак и тя е стара) ще съм готов за по-културно решение.
Поздрави,
Д
P.S.: хич не съм привърженик на секънд хенд работите, но този случай друго решение не намирам
съвсем друго бях разбрал от онази тема преди време... ама защо запознатите и участващите там не се включват тук... и това не знам... сигурно не им е интересна вече тази тематика...
както и да е...
Та, колега bera, това което аз знам за този клапан е, че държи маслото да не пада в картера от чашката на масления филтър и от главата, за да може още при завъртане на стартера да имаш достатъчно масло на повдигачите.
Като изтърве този клапан ефекта е, че като запалиш е необходимо време да се вдигне налягането на маслото, защото всичкото се е стекло в картера.
Докато работи двигателя проблем няма.
Ама всичко това го прочетох в онази въпросна тема преди време и дали е така


За момента съм се настроил да подменя цялата конзола и старата да я разчовъркам и да разбера за какво става въпрос. И ако текне и новата (все пак и тя е стара) ще съм готов за по-културно решение.
Поздрави,
Д
P.S.: хич не съм привърженик на секънд хенд работите, но този случай друго решение не намирам


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани