Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Форума безспорно е повече от полезен и занимателен ... ама на какви простотии можеш да прочетеш 

- kalin_peev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: гр. Генерал Тошево
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 525 тдс 11.98г
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Колега може да тресе от доста неща не е винаги тресе от накладки, от гуми, от джанти, от луфт в окачването, от карета, и най-накрая от дискове. Така, че първо прегледай всичко и така купувай каквотои да е било. Поздрави.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
С риск да бъда наплют ще дам малко противоречива мнение от пряк опит с оригинални дискове и накладки на БМВ. След като ъпгрейднах апаратите (с оригинални, но по-голям рамер) си купих оригинални дискове и накладаки. След 500 км колата тресеше ужасно. Не можех да допусна, че е от оригиналните части и какво ли не проверявах, сменях гуми, тампони (гумени лагери му викат някои) и нямаше ефект. Накрая в един сервиз ми казаха, че е от дисковете. Новите дискове резервни части много често давали такива проблеми, особено при по агресивно каране (това в последствие ми го потварди едно момче от сервиза на правителсвениет коли - там са вдигнали ръце от тия дискове). Тогава в сервиза ме посветваха да покарам поне 5 000 км с тия дискове и после да отида да ми ги пришлайфат заедно с накладките. Така и направих и сега нямам проблем!!!
Така, че колега ако не са ти много страи дисковете - отиди да ти ги пришлайфат но на някое добро място. Ако са стари - купваш нови и стискаш палци да не се изкривят. Ако се изкривят - 5 000 км, шлайфане и си готов
Така, че колега ако не са ти много страи дисковете - отиди да ти ги пришлайфат но на някое добро място. Ако са стари - купваш нови и стискаш палци да не се изкривят. Ако се изкривят - 5 000 км, шлайфане и си готов

Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Sapa написа:С риск да бъда наплют ще дам малко противоречива мнение от пряк опит с оригинални дискове и накладки на БМВ. След като ъпгрейднах апаратите (с оригинални, но по-голям рамер) си купих оригинални дискове и накладаки. След 500 км колата тресеше ужасно. Не можех да допусна, че е от оригиналните части и какво ли не проверявах, сменях гуми, тампони (гумени лагери му викат някои) и нямаше ефект. Накрая в един сервиз ми казаха, че е от дисковете. Новите дискове резервни части много често давали такива проблеми, особено при по агресивно каране (това в последствие ми го потварди едно момче от сервиза на правителсвениет коли - там са вдигнали ръце от тия дискове). Тогава в сервиза ме посветваха да покарам поне 5 000 км с тия дискове и после да отида да ми ги пришлайфат заедно с накладките. Така и направих и сега нямам проблем!!!
Така, че колега ако не са ти много страи дисковете - отиди да ти ги пришлайфат но на някое добро място. Ако са стари - купваш нови и стискаш палци да не се изкривят. Ако се изкривят - 5 000 км, шлайфане и си готов
А ти тези 500 км карал ли си внимателно с плавно спиране и т. н. Щото и това има значение нищо, че са "оригинални".
- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Карал съм внимателно първите 100 км. После не. Все пак това са оригинални, не пърформанс части. Обяснаваха ми че резервните части, стоманата не се обработвала толкова време колкото е необходимо за да няма такива проблеми (свързано е с разходите за производство), затова пък за 5 000 км ни си ги "обработвамe" и после само трябва да се вкарат във верните форми, ако мога така да се изразя 

Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
ако дисковете за загряли и се охладят внезапно (например при рязко и по-продължително спиране и непосредствено минаване през локва), има голяма вероятност да се поизкривят (независимо колко са оригинални и колко са нови)
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Според мен не е задължително да са спирачните дискове само защото при мен го има същият проблем с доста висико скорост като натисна спирачките се усеща това претрисане а дисковете са ми чисто нови с чисто нови накладки+спирачна течност 

- lusienk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Не е лошо да направиш и еди реглаж на преден и заден мост. Това също е причина да ти тресе при спиране.
ПП. Когато ти тресе само на волана ли се усеща или и на педала?
ПП. Когато ти тресе само на волана ли се усеща или и на педала?
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
къде го пратихте човека...
ако волана е спокоен като караш (особено с над 120) но като чукнеш спирачките тресе равномерно - предни дискове. ако тресе "в седалката" - задни дискове.
това шарнири, ябълковидни и други железа - ще тропат по неравности. тампони (на реактивните щанги- хлопат на дебело/масивно) могат да се проверят като 2-3 пича се хванете и го заклатите (настрани като е на място) и един слуша отдолу... реглажа пък ще го усещащ на равен път че дърпа на някъде или ако е неутрално крив- по износените неравномерно гуми.
нещата обикновено са прости...
ако волана е спокоен като караш (особено с над 120) но като чукнеш спирачките тресе равномерно - предни дискове. ако тресе "в седалката" - задни дискове.
това шарнири, ябълковидни и други железа - ще тропат по неравности. тампони (на реактивните щанги- хлопат на дебело/масивно) могат да се проверят като 2-3 пича се хванете и го заклатите (настрани като е на място) и един слуша отдолу... реглажа пък ще го усещащ на равен път че дърпа на някъде или ако е неутрално крив- по износените неравномерно гуми.
нещата обикновено са прости...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Потвърждавам написаното от Sapa, имал съм същия проблем със горе-долу нови дискове(не беше БМВ), на 15000 км ги шлайфаха и след това до 70000 не съм имал проблеми.
I love the sound of V8 in the morning...
- pkw08
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Колеги има си допуски и сглобки и оригинално се допуска шлайфане на барабани и сп. дискове. Друг е въпроса ако са много изкривени или износени и след необходимия допуск на ремонт може пак да останат (примерно криви). Без значение клиента заможен ли е ? Стига да се изправят дисковете в нормалния размер на допуск за ремонт. Така също се шлайфат и кол. валове, цилиндри и т. н. по двг съществуват 1,2 и т.н. ремонт на допуск. А що се отнася до пукане на сп. дискове могат да се спукат и ако колата е нова на един ден. Например спускане на продължителен стръмен наклон и водача не използва спирачните качества на двг, а бърза и постоянно ускорява и бързо намаля скоростта със спирачките (това го правят млади и неуки водачи), вледствие на това сп. дискове съм виждал как стават червени и нагряти здраво, и сега си представете ако се премине през локва с вода - сп. диск или барабан ще му е трудно да не се спука, т. е. 90 % се пука.
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Колеги, преди 8месеца си сложих чисто нови дискове брембо, след около 5000 километра педала на спирачката започна да подскача.Един колега ме предупреди за това и ми каза как се лекува. Номерат бил да се шлайфали на място и нямало вече проблеми. От както ги шлайфах съм минал вече повече от 12000км. и съм много доволен. Такава
машина за шлаифане на място има на бул.Константин Величков между Тодор Александров и Стамболийски. До гърнетата.
Надявам се да съм ви помогнал.
машина за шлаифане на място има на бул.Константин Величков между Тодор Александров и Стамболийски. До гърнетата.
Надявам се да съм ви помогнал.
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
Здравейте колеги. И при мен се появи този проблем (карах с висока скорост и спях рязко в десен завой). При каране със 120, като натисна спирчката, между 100 и 80 км/ч, волана се тресе ужасно много, но без педала на спирачката да подскача. Четох доста из форума и накрая и аз се престраших да отида на майстор (познат). Оказа се че дисковете да доста криви.Шлайфахме ги и на четирите колела, защото са почти нови, сменихме накладки, защото старите се бяха износили. Качваме се да тестваме и познайте какво. Никаква промяна. А даже сменихме и тампоните на носачите-леви и десни, че се бяха закъсли. На човека му стана лошо. На другия ден вика пак ще проверим дисковете, но са си ок, нямат кривина. Оказа се че цялата работа идва от разбит лагер
на лявото колело (каза ми че от кривите дискове се е разбил лагера). На дясното си е ок. Сменихме го, и сега от 140 до 50 км/ч спира без да трепне волана. И съм шастлив, че не се наложи да сненям ненужни части, както се случва обикновенно.

Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорост X5
boko84 написа:Здравейте. Искам да ви питам какво ще ми препоръчате да направя...Ясно е че са се изкривили дисковете...Да ги нося ли да ги шлайфат или да взимам нови...Някой шлайфал ли си е дисковете на Х5 (става въпрос за 2005-6) И ако ги шлайфам какви накладки да сложа евентуално някой по-меки да не тормозят много диска...А за нови дискове кои са добри и откъде да търся...Засега ми предлагат 157лв Бош и 216лв Паджет...Благодаря предварително!
Най-добре е да смениш и да сложиш нови дискове и накладки.Аз ти предлагам да търсиш марката JURID(много са качествени).Продавал съм някога такива и никога никой не се е оплакъл от тях
Re: Тресе педала на спирачките, като намалям с висока скорос
Здравейте. Аз искам да попитам отностно x3 3.0 sd какъв е размера на накладките като нови, за да мога сега като ги сваля да видя колко са старите, че да направя сравнение и да преценя дали трябва да се сменят ? Също така ако може да ми кажете и размера на дисковете?

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани