Проблем при паленето на 525 tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- марто525
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: e 39
- Мечтае да кара: M5
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
JoRkAtA_pld написа:Обиколил съм цял Пловдив за реле, поръчах от София и пак непасва.Моето има средно краче, а тези дето ги продават нямат.Остава пак Nicy car
Ако е проблема в бубинката на котвата, впрочем ако изобщо е с бубинка... отиваш при някой бубиньор мери ти ф на бубинажната жица, пренавива бубинката и ако е от нея си решаваш проблема. Аз сам съм си пренавивал такава от реле...Успех!

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
На връщане от морето направи и друг номер огасна по време на движение с 40 литра нафта.Разбирасе и бушона на помпата пак беше изгорял, сега продължавам с търсенето на качествено реле. 

- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- севлиевец
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС -96год.
колеги и аз имах този проблем, и се оказа че има помпа която прехвърля гориво от едната клетка на резервоара в другата.тя беше изгоряла. смених я и нещата се оправиха
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем при паленето на 525 tds
Колеги когато мислехме че проблема ще се реши със смяна на помпата жестоко се излъгахме.Въпреки че старата помпа работеше като е вързахме дирикто отвънка изкарана решихми от много давани съвети от типа смени помпата тя неработи взехме нова и е сменихме.Пробвахме я и невероятно пак огасна на 15 литра
, имахме тубичка с нафта наляхме и тръгна.След няколко км угасна на 30литра и пак караш малко гасне и пак отново.Като прочетох вече и последното мнение на колегата който беше писъл преди мен ще може ли малко да разясни, защотото незнаем от какво може вече да гасне
.


- mitkosekurit
-
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 5.05.2007
- Местоположение: България,София.
- Пол: Мъж
- Кара: E 39,34
- Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
- Детайли за колата: 0896863663
Re: Проблем при паленето на 525 tds
колега щом си сменявал мъркучите в резвоара значи си видял едни клапанчета за горивото да не връща когато прехвърля от единия към другия съд виж да не са запушени а пък ако искаш ги шунтирай за проба но мисля че в тях ти е проблема щом си сменил помпата. 

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем при паленето на 525 tds
Ще пробваме и ще кажа какво е станало.Благодаря за съвета, точно това си мислехме днес да проверим тези клапанчета.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем при паленето на 525 tds
Здравейте пак колеги, от тогава та чак сега пак почнахме да се занимаваме с Е39-ката.Ще може ли малко по-подробна информация къде се намират точно тези клапанчета?
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проблем при паленето на 525 tds
виж колега,
тука един колега имаше същия проблем /на 15л гасне/ със сменена помпа и дълго се лута, докато накрая в бмв му смениха номер 7 от схемата, пак някаква помпа в левия резервоар и се оправи
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
п.с. и аз имам подобен проблем, но ще я сменям като се оправи времето,
мойта гасне малко след като светне лампата
тука един колега имаше същия проблем /на 15л гасне/ със сменена помпа и дълго се лута, докато накрая в бмв му смениха номер 7 от схемата, пак някаква помпа в левия резервоар и се оправи
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
п.с. и аз имам подобен проблем, но ще я сменям като се оправи времето,
мойта гасне малко след като светне лампата
- pocoloco46
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Проблем при паленето на 525 tds
колеги при мен има сащия проблем помпата работеше когато си иска купих нова сложих ч но в маркуча пак има вазду и колата гасне резевуара е чист маркучите са здрави но от някаде смуче въздух и немога да рабера от каде розглобихме резервуара поне 0 пати провирхе всички вазможни места и така и нишо не установихме,някой ако има обесбнение за това моля да го сподели мерси предварително
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем при паленето на 525 tds
Ако остане свободно време ще видим и тая помпа, защото вече незнам 

Re: Проблем при паленето на 525 tds
здравейте колеги. аз до днес имах същия проблем., ВЕЧЕ ГО НЯМАМ,
също като при повечето колеги гасне като намалее горивото но се оказа че гасне и когато има и повече. чистих всичко вазможно което се разделя на две и пак сащото. започна да гасне все по често и започнах да правя задръствания по светофарите. днес отидох при мой приятел монтйор и той се зае да намери проблема. отворихме резервоара всичко си работи запалихме я така с отворен резервоар и пак работеше. докато се чудим какво и е и забелязахме че помпата спря да брамчи(работи). огасих и пак дадох на контакт и тя отново трагна. запалихме я и започнахме да чакаме. след известно време тя отново спря. огасих колата , дадох на контакт и тя отново заработи. оказа се че след известно време на работа релето спира да подава ток кам нея. причината не ни стана известна затова прескочихме релето и и дадохме постоянен ток от контакта. карам цял ден и все още не е огаснала. за тези километри които навъртях днес трябваше да е огаснала поне 7-8 пъти. така че аз смятам че моя проблем с гасненето е решен. а на всичкото отгоре карам в резрва.

100 км. не е скорост а време да включиш втора
52 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани