Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.04.2009
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo

Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от gerginov1988 » 24 Ное 2009, 17:03

Здравейте колеги, бих искал да ви попитам, ако някой от вас е правил дупки на задната кора на Е36 седан - да ме посъветва как? Видях че е доста дебела ламарината, а съм намислил да слагам 2 хубави елипси отзад, защото другия вариянт е да направя дупки в задните врати, а според мен ефекта няма да е същия.
Ако някой го е правил, да сподели впечатления от качеството на звука, въпреки че е доста относително.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 16.08.2009
Местоположение: Кюстендил-София
Пол: Мъж
Кара: e30 m3

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от mitko_dd » 24 Ное 2009, 19:14

писано е по темата
ето ти преходи ако не искаш да режеш http://www.avitel-bg.com/for_the_mobile ... 3_-__6x9_/

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.04.2009
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от gerginov1988 » 24 Ное 2009, 20:37

Мерси много за полезния линк! ;-)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от PIPERKOV » 25 Ное 2009, 9:02

Задната кора е много тънка и нестава да носи колони а и трябва да се реже ламарината отдолу виж ми в галерията как съм си го направил с нова кора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от E36-Power » 27 Ное 2009, 8:52

Да изкажа и аз мнение по въпроса, защото съм минал по този път преди 3-4 години като имах 3-ка купе. Значи аз монтирах трилентови елипси на задната кора като я срязах, че с тези адаптери не ми харесва. Значи изрязах първо кората по размера на колоните, после я върнах на мястото си и отбележих точно къде трябва да се изреже ламарината. Изрязах я с помощта на един много остър секач и чук като най-важното е да се пази стъклото. След като изрязах и ламарината и понеже не е на еднакво ниво отвсякъде и подложих деликатно дървени трупчета, защото както каза колегата е много тънка. Следващата операция беше слагане на монтажна пяна във фугата. На следващата сутрин я изрязах и си монтирах колоните. Правих го сигурно 2 дни, ни си заслужава и свиреше доста добре, а и си е оригиналната кора. Хубаво е да се затъмнят стъклата, че иначе не е добре да ги пече слънцето. За съжаление не съм правил снимки на процеса, иначе можеше да улесня колегите. Това е от мен. Поздрави

ПС: Колега PIPERKOV не ми казвай,че не си рязал ламарината.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от PIPERKOV » 27 Ное 2009, 8:59

ПС: Колега PIPERKOV не ми казвай,че не си рязал ламарината.

Спор няма рязах и аз преди 5 години имах доста мерак за това и си го направих изрязах вси4ко без средната конзола за да си запазя коланите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 29.12.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от djpamboss » 27 Ное 2009, 19:27

За качеството както каза за всеки е относително , но аз лично преди няколко месеца като си слагах музика също си взех елипси 6х9 размер , на мястото на старите колонки(нокиите с кутиите ги махаш) отзад се хващат дирерктно за ламарините самоче с три видии не с 4 , но колоната е много стабилна и изобщо не мърда + това нито режеш нито слагаш адаптори и си запазваш оригиналния вид на кората , просто отворите над тонколоните са по малки и не се вижда целия говорител !!!
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от Dimo » 27 Ное 2009, 20:55

djpamboss написа:За качеството както каза за всеки е относително , но аз лично преди няколко месеца като си слагах музика също си взех елипси 6х9 размер , на мястото на старите колонки(нокиите с кутиите ги махаш) отзад се хващат дирерктно за ламарините самоче с три видии не с 4 , но колоната е много стабилна и изобщо не мърда + това нито режеш нито слагаш адаптори и си запазваш оригиналния вид на кората , просто отворите над тонколоните са по малки и не се вижда целия говорител !!!

Аз мисля точно този вариант да използвам и ми е интересно, защо толкова хора прибягват до рязане на метала, на кората после махат оригиналните и мрежи на кората и я обличат с друг плат да не личи че е имало ъпгрейд на колоните. Честно казано ще слагам 17см колони и за няколко см разлика мисля да не режа а направо да забода колоните с винтове за метала и звука ще си минава през стандартните отвори и няма да махам оригиналните пластмасови решетки на кората. Та в общи линии искам да чуя меннията на хората които не са рязали и които са, плюсове и минуси.....приемам всякакви съвети!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от stony1 » 27 Ное 2009, 21:18

Dimo написа:
djpamboss написа:За качеството както каза за всеки е относително , но аз лично преди няколко месеца като си слагах музика също си взех елипси 6х9 размер , на мястото на старите колонки(нокиите с кутиите ги махаш) отзад се хващат дирерктно за ламарините самоче с три видии не с 4 , но колоната е много стабилна и изобщо не мърда + това нито режеш нито слагаш адаптори и си запазваш оригиналния вид на кората , просто отворите над тонколоните са по малки и не се вижда целия говорител !!!

Аз мисля точно този вариант да използвам и ми е интересно, защо толкова хора прибягват до рязане на метала, на кората после махат оригиналните и мрежи на кората и я обличат с друг плат да не личи че е имало ъпгрейд на колоните. Честно казано ще слагам 17см колони и за няколко см разлика мисля да не режа а направо да забода колоните с винтове за метала и звука ще си минава през стандартните отвори и няма да махам оригиналните пластмасови решетки на кората. Та в общи линии искам да чуя меннията на хората които не са рязали и които са, плюсове и минуси.....приемам всякакви съвети!


Колеги, говорители, монтирани по този начин не подобряват саунда в колата. Ако искате да постигнете само сила на звука добре.
Последна промяна stony1 на 28 Ное 2009, 0:54, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от AGT » 27 Ное 2009, 21:58

Винаги режа без компромиси.Искаш ли звук няма как да стане без рязане.Под звук разбирам качество и мощ !!! Всичко зависи от това какво очакваш да чуеш в колата си ;)
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от stony1 » 28 Ное 2009, 0:54

AGT написа:Винаги режа без компромиси.Искаш ли звук няма как да стане без рязане.Под звук разбирам качество и мощ !!! Всичко зависи от това какво очакваш да чуеш в колата си ;)


:yes:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.04.2009
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: M3 E36 3.2 Evo

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от gerginov1988 » 28 Ное 2009, 11:14

Ако има някой колега, който може да направи снимки на кората как изглежда с елипси на нея - може с преходници или без преходници. Реших да не режа, а да сложа преходник към елипси 6x9 и да се уплътни добре.
Мерси предварително.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от raduslaf » 06 Дек 2009, 13:22

Това, което аз смятам да направя, е да сложа в центъра на кората, между двете оригинални колони, една басова колона.Ето тази например http://www.sony.bg/product/ica-subwoofers/xs-l104p5b.Предполагам, че ще се реже ламарина за тази.Въпросът е къде точно ще легне, че не съм много наясно - на самата кора или на ламарината?Има ли някакво отстояние между двете изобщо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от AGT » 06 Дек 2009, 18:15

Този говорител е за кутия.Насочи се към говорител free-air .
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Задна кора на Е36 седан - ДУПКИ за Колони!!!

Мнение от raduslaf » 06 Дек 2009, 18:26

AGT написа:Този говорител е за кутия.Насочи се към говорител free-air .

Няма ли багажникът да заиграе ролята на кутия след инсталирането на колоната по този начин?

Следваща

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook