Връщане към 4 цилиндъра?
Модератор: Общи модератори
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Viper,
говоря за времената,в които се е правило нещо,което другите не са си и мечтали
За навлизането на електрониката в началната си фаза,тогава когато не е имало измислици и проблеми с тези неща - края на 70-те и особенно 80-те години.Времената в които фирмата излита в "автовисините" а не тези в,които диша прахта на основната си конкуренция
Мога да ти кажа и "границата" : чети внимателно
"Първата истинска седмица Е23 се ражда през 1977 година с идеята да откъсне сериозно парче от баницата на Mercedes и Jaguar.По това време баварските съседи от Ауди далеч не могат да се похвалят дори с бледо подобие на сегашния си имидж,а в гамата им въобще не фигурира луксозен модел от подобен калибър.За съжаление на баварците,Е23 не успява да им донесе така желания успех - комфортът и поведението на пътя никога не достига нивото на рафинирания дух на Jaguar XJ6, а дори на флагмана 745i не му достига мощност ,за да се опълчи на Mercedes-Benz 450 SEL 6,9.
За да гарантират,че това няма да се повтори ,още в началото на 8о-те години,баварците започват работа по стилистиката и техниката на втората генерация 7-ма серия,която се появява на бял свят през 1987 г.Ивестицията в този проект надхвърля 1 милиард долара а изложеният автомобил от новата серия Е32 на подиума във Франкфурт,идва като студен душ за Mercedes ... Лимузината е по-дълга,по-ниска,по-аеродинамична и не само дава началото на нова ера в историята на BMW,но прокарва пътя на следващата 5-та серия Е34,която се появява през 1988 г. и се превръща в изключително популярен автомобил" ...
Направи си изводите и излез от времената на "циркулация"
Вдигнаха малко повече бензина и като гледам скоро време можем да се откажем и от любимата марка май
... и да си купим VW Lupo 3L,жалко че не е 4 цилиндъра,но пък харчи по-малко от всички 4 цилиндрови агрегати май ?
Георги Пенчев
говоря за времената,в които се е правило нещо,което другите не са си и мечтали


"Първата истинска седмица Е23 се ражда през 1977 година с идеята да откъсне сериозно парче от баницата на Mercedes и Jaguar.По това време баварските съседи от Ауди далеч не могат да се похвалят дори с бледо подобие на сегашния си имидж,а в гамата им въобще не фигурира луксозен модел от подобен калибър.За съжаление на баварците,Е23 не успява да им донесе така желания успех - комфортът и поведението на пътя никога не достига нивото на рафинирания дух на Jaguar XJ6, а дори на флагмана 745i не му достига мощност ,за да се опълчи на Mercedes-Benz 450 SEL 6,9.
За да гарантират,че това няма да се повтори ,още в началото на 8о-те години,баварците започват работа по стилистиката и техниката на втората генерация 7-ма серия,която се появява на бял свят през 1987 г.Ивестицията в този проект надхвърля 1 милиард долара а изложеният автомобил от новата серия Е32 на подиума във Франкфурт,идва като студен душ за Mercedes ... Лимузината е по-дълга,по-ниска,по-аеродинамична и не само дава началото на нова ера в историята на BMW,но прокарва пътя на следващата 5-та серия Е34,която се появява през 1988 г. и се превръща в изключително популярен автомобил" ...
Направи си изводите и излез от времената на "циркулация"

Вдигнаха малко повече бензина и като гледам скоро време можем да се откажем и от любимата марка май


... и да си купим VW Lupo 3L,жалко че не е 4 цилиндъра,но пък харчи по-малко от всички 4 цилиндрови агрегати май ?
Георги Пенчев
какво сравнявате бе чушки с димати ???
айде тези които не са карали шестаци могат и да кажат нещо но какво лошо видяхте от м50 тоя двигател е абсолютен фаворит сред класа си.
150 коня на 2.0 л 6 цил. за мен е за мен е слънце издражлив и безпроблемен 10 години и никакви проблеми .Звук еластичност красота изобщо нямам думи .Пожелавам на всеки да има възможност да кара такъв дълго време . Кара се много лекинко и спокойно реагира и след 150 км /ч .
Ей Хора коласта стъпва по различен начин на пътя .Като знам че съм ги наредил пред мене тия магарета и съм ги насмел направо се разтапям. Ми въртящия момент износването на двигателя не ми се говори.
4 цилиндровия си е градски автомобил икономичен с по-лека подръжка ,нищо против него ама расовия кон си е расов кон.
а БМВ си е расова марка
айде тези които не са карали шестаци могат и да кажат нещо но какво лошо видяхте от м50 тоя двигател е абсолютен фаворит сред класа си.
150 коня на 2.0 л 6 цил. за мен е за мен е слънце издражлив и безпроблемен 10 години и никакви проблеми .Звук еластичност красота изобщо нямам думи .Пожелавам на всеки да има възможност да кара такъв дълго време . Кара се много лекинко и спокойно реагира и след 150 км /ч .
Ей Хора коласта стъпва по различен начин на пътя .Като знам че съм ги наредил пред мене тия магарета и съм ги насмел направо се разтапям. Ми въртящия момент износването на двигателя не ми се говори.
4 цилиндровия си е градски автомобил икономичен с по-лека подръжка ,нищо против него ама расовия кон си е расов кон.
а БМВ си е расова марка
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
BAYRON написа:еластичност
За всичко си прав само тък малко бъркаш.. имал съм възможността да карам 4 цилиндъра, 150коня и мога да ти кажа, че еластичността е доста по осезаема..
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Penchev написа: чети внимателноГеорги Пенчев
По - добре ти чети внимателно и тогава ми говори за успехи и възход на марката:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6480
А, за циркулацията - може да си циркулираме с тези заяждания и 100 години но истината е една - за 2.0 литра по-практично, икономично, еластично и каквото се сетиш друго е решението с четири цилиндъра.
ПП Не се сещам, само защо направи М20В20-ката на М20В23? За да ти харчи повече и да върви по-малко?

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
[quote="viper]ПП Не се сещам, само защо направи М20В20-ката на М20В23? За да ти харчи повече и да върви по-малко?
[/quote]
Бъркаш Пенчевите.. Георги е големия с Е34 520.., а с е30ката е Дилян!

Бъркаш Пенчевите.. Георги е големия с Е34 520.., а с е30ката е Дилян!

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
bmw maniqk ivo bmw написа:Призив към всички който работят във BMW върнете 6-така във 320i иначе ще протестирам.![]()
![]()
щом толково си запален по големите мотори що да не погледнеш на някой 2.5 или 3.0.
2 литра е твърдо малък обем за един шестак. някой знае ли друг двулитров двигател да е шестак освен този М50. това по скоро е изключение от правило.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
аз знам М20
....както и доста стари който нямат обозначения(е може да не са точно 2000сс,но пък има и някой по-малки)

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
grnka написа:за този 4цилиндров 2000 кубика е известен още от Е46 така че не е нов..стария познат М50 беше 2.2 170 коня с наименование 320 иначе другия 318 с 150 коня..Мене въобще не ми пука дали е 4 или 6...кубатурата е в значение:)
Тоя мотор за който говориш няма нищо общо с М50 (само шесте цилиндъра:)).....това е 2200 кубиков М54 (алуминиев блок, два ваноса....), а последните Е46 318 са с М42 и са 143 коня (валвтроник)
А иначе за Е90, естествено, че го правят за икономии, но бъдете сигурни, че тоя мотор в никой случай няма да разочарова дори и най-големите фенове (като мен) на шестака, все пак е БМВ.......
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе,явно всеки гледа на нещата от различен ъгъл ... Тази извадка от българския AutoBild я качих във форума,за да стане ясно на всички границата във годините,от която фирмата на която симпатизираме дръпва напред и нагоре съответно, в абсолютно всички отношения ...
Ако трябва да бъдем съвсем точни с 12 цилиндровия двигател настава бум в съвременния автомобилен свят,с него БМВ излизат пред всички и всичко,от излизането на Е32,като основоположник на една цяла нова генерация БМВ слага край на "хегемонията" на Мерцедес,Ягуар и т.н. 60-те и 70-те години са славно време в историята на фирмата,но в общ план,нищо осбенно
Не искам да се създават излишни полемики ... Имам графики на продажбите на 3-те върхови немски автомобилни фирми назад във времето в стари AutoBild-ве,много стари,и точно тогава - назад през годините се вижда и чувства господството на Щутгард-та фирма по почти всички параграфи
Да не мислите,че ми е било лесно да го приема за истина или,че дори в момента мога да го приема за нистина връщайки се назад в годините ...
На есен,ще имам възможност да бъда в музея на фирмата в Мюнхен.Ще събера всички видове печатни материали по възможност,ще се опитам да получа лично информация дори по тези въпроси... Но категорично заявявам,че този М10 двигател,който е трансформиран по какви ли не начини,в какви ли не автомобили и модели съответно,не е "крайъгълният камък" в историята на БМВ !!!
Това са фактите 'черно на бяло",не е моя измислица !
Радвам се че стана дебат (сериозен) по темата,но аз винаги ще остана верен на 6-те цилиндъра
Една от мечтите ми е някой,някой ден да вкара един М10Б20 в купе Е34 и паралелно да направим малко тестове с мойта кола,2 литров "нещастен" двигател с 6 цилиндъра (разход на гориво,ускорение,МАКСИМАЛНА СКОРОСТ,баланс)
Георги Пенчев
Ако трябва да бъдем съвсем точни с 12 цилиндровия двигател настава бум в съвременния автомобилен свят,с него БМВ излизат пред всички и всичко,от излизането на Е32,като основоположник на една цяла нова генерация БМВ слага край на "хегемонията" на Мерцедес,Ягуар и т.н. 60-те и 70-те години са славно време в историята на фирмата,но в общ план,нищо осбенно

Не искам да се създават излишни полемики ... Имам графики на продажбите на 3-те върхови немски автомобилни фирми назад във времето в стари AutoBild-ве,много стари,и точно тогава - назад през годините се вижда и чувства господството на Щутгард-та фирма по почти всички параграфи


На есен,ще имам възможност да бъда в музея на фирмата в Мюнхен.Ще събера всички видове печатни материали по възможност,ще се опитам да получа лично информация дори по тези въпроси... Но категорично заявявам,че този М10 двигател,който е трансформиран по какви ли не начини,в какви ли не автомобили и модели съответно,не е "крайъгълният камък" в историята на БМВ !!!
Това са фактите 'черно на бяло",не е моя измислица !
Радвам се че стана дебат (сериозен) по темата,но аз винаги ще остана верен на 6-те цилиндъра

Една от мечтите ми е някой,някой ден да вкара един М10Б20 в купе Е34 и паралелно да направим малко тестове с мойта кола,2 литров "нещастен" двигател с 6 цилиндъра (разход на гориво,ускорение,МАКСИМАЛНА СКОРОСТ,баланс)

Георги Пенчев
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Всеки може да заявява каквото си иска, ама от историята може да се научи нещо много... Например, че М10 се произвежда от 1965г до 1987 - 22 години. М20ВХХ се прави от 1977 до 1989 - 12 години. Колкото и да е заслепен един човек, все пак може да се замисли защо един двигател е произвеждан почти 2 пъти по-малко време от друг. А и също защо на Е30 М3 са монтирали модифициран М10 (С14), а не "култовия" шестак
Без лоши чувства, ама ако искаш можеш да попрочетеш и тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... %EE+%E8%E7

Без лоши чувства, ама ако искаш можеш да попрочетеш и тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... %EE+%E8%E7
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
viper написа:...Например, че М10 се произвежда от 1965г до 1987 - 22 години. М20ВХХ се прави от 1977 до 1989 - 12 години. Колкото и да е заслепен един човек, все пак може да се замисли защо един двигател е произвеждан почти 2 пъти по-малко време от друг.
Това няма нищо общо с това, колко добър е един двигател. Нали се сещаш, че сега дори и перфектен двигател едва ли може да се монтира повече от 5-6 г., защото за това време другите фирми едва ли ще стоят на едно място. Така, че колкото по-насам идваме в годините е нормално живота на един двигател да е по-малък, защото има конкуренция а и нещата се развиват доста по-бързо от колкото преди 30 години.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Георги за някой неща не си прав....значи твойта е М50 -така ,че М10 е доста по-стар като дизайн и др. просто няма база за сравнение .....но на мен лично ми е доста интересно едно сравнение между М10Б20 и М20Б20....но ако правим 2.0 срещу 2.0 може да сравним един С14 с М50
.....а ако трябва да сме честни най-мощния двигател на БМВ е М10+турбо
....в музей в Мюнхен в момента е преместен и някъде към 2006 ще се върне на мястото му заедно с БМВ Велт(БМВ СВЯТ)....там е доста оскъдно като информация....или поне миналата година беше.....знаете ли обаче кое е едно от най-интересните неща при направата на първия И6 на БМВ е участвал Мерцедес....
ми ти колко двигателя с обем 2.0 в днешно време може да има???М50-52-54 си е еволюцията на един двигател.....



това е отживялица
ми ти колко двигателя с обем 2.0 в днешно време може да има???М50-52-54 си е еволюцията на един двигател.....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани